וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט וגפן

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 31.7.2021 / 20:38

הסניף המקומי של ענקית התוכנה הבינלאומית SAP, יזם וקיים אירוע פיזי ראשון מאז משבר הקורונה. החברה הפיקה לעובדיה מסיבת רוק שכללה שניים מהאמנים המובילים בישראל - אביב גפן ונינט טייב. האירוע נערך במתחם 'זאפה פארק הירקון' בהשתתפות כאלף אורחים רובם עובדי מרכז הפיתוח של החברה בישראל יחד עם בני זוגם. לקינוח נהנו המוזמנים ממסיבה עם ארז נץ, גיטריסט 'אינפקטד משרום', יחד עם ה- DJ עפרה ברעם.

SAP, שבשנה הבאה תחגוג 50 שנות פעילות, מעסיקה כ-104 אלף עובדים ברחבי העולם ומעל 800 עובדים בישראל. החברה שומרת על הובלה בעשייה וחדשנות טכנולוגית ונמצאת במקומות גבוהים החברות הטובות לעבוד בהן בישראל. בימים אלו החברה מגייסת עובדים לעשרות משרות פיתוח.

SAP. באדיבות SAP,
SAP- אביב גפן ונינט טייב בהופעה/באדיבות SAP

הכל דבש

חברי הנהלת חברת הפודטק הישראלית ביו דבש, פתחו בחמישי את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. ביו דבש מפתחת תהליך תעשייתי לייצור דבש מתורבת - "דבש ללא דבורים", המיוצר מצוף בתנאי מעבדה, באופן מנותק ובלתי תלוי בדבורה. הדבש שמפתחת החברה יהיה דומה בהרכבו לדבש טהור מדבורים, וניתן יהיה לייצרו באופן רציף כל השנה, ללא תלות בשינויי אקלים ומבלי לגרום להרג ולפגיעה באוכלוסיית הדבורים הנמצאת בסכנת הכחדה.

החברה מוזגה במאי 2021 לתוך חברת וואיטסטון הבורסאית שבשליטת עדי צים.

פתחו את המסחר: מנכ"ל החברה אופיר דבש, בוגר היחידה הטכנולוגית היוקרתית 81 בצה"ל; סמנכ"לית הפיתוח ד"ר אפרת דבש-ריזנפלד, מהנדסת מזון וביוטכנולוגיה, דוקטור במחלקה לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן למדע ובעלת פוסט־דוקטורט במטבוליזם מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד; ורעייתו של המנכ"ל הדוגמנית דורון מטלון.

אפרת דבש-ריזנפלד, אופיר דבש ודורון מטלון. קובי וולף,
אפרת דבש-ריזנפלד, אופיר דבש ודורון מטלון/קובי וולף

אלבז על הסט

חברת פנגו השיקה קמפיין תדמיתי המתאר איך האפליקציה עושה לנו חיים פשוטים יותר.

פנגו מייצרת חדשנות בעולמות המוביליטי ומקלה על ציבור הנוסעים והנהגים באופן יומיומי עם הוספת פתרונות מתקדמים כגון תדלוק מהיר בתחנות דלק של סונול ותשלום בחנויות הנוחות, תשלום בקליק על תחבורה ציבורית בשיתוף עם מוביט , תשלום מהיר ב-400 חניונים בפריסה ארצית ועוד.

הפרזנטורית שנבחרה להוביל את הקמפיין היא שני כהן. על סט הצילומים פגשה כהן את מנכ"ל החברה רועי אלבז, והשניים עצרו לתמונה למזכרת.

שני כהן ורועי אלבז. עדי אורני,
שני כהן ורועי אלבז/עדי אורני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully