וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד לוי רון מונתה למנכ"לית חברת SYTE

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 12:21

לוי-רון מגיעה מטאבולה, שם שימשה כסמנכ"לית ומנהלת כללית של Taboola News. עופר פריימן ועידן פינטו, מייסדים שותפים של SYTE, ימונו לתפקידי סמנכ"ל אסטרטגיה וסמנכ"ל אופרציה

חברת סייט (SYTE), המפתחת פלטפורמת חיפוש מוצרי מסחר אלקטרוני מבוססת AI שאומצה בידי מותגים מובילים בעולם האופנה ועיצוב הבית, ביניהם SHEIN, פראדה ו- Farfetch, הודיעה על מינויה של ורד לוי-רון למנכ"לית החברה.

לוי-רון היא מנהלת בכירה עם ניסיון בינלאומי עשיר ומגוון בניהול חברות ויחידות עסקיות מובילות בארץ ובארצות הברית. בתפקידה האחרון היא שימשה כסמנכ"לית ומנהלת כללית של Taboola News בחברת טאבולה, שם הרחיבה את הפעילות של החברה לחברות סלולר ויצרני סמארטפוטנים עם הגשת news feeds ב-80 מדינות ושילשה את ההכנסות החודשיות של הקבוצה.

בעקבות מינויה של לוי רון למנכ"לית החברה, עופר פריימן ועידן פינטו, מייסדים שותפים של החברה, ימונו לתפקידי סמנכ"ל אסטרטגיה וסמנכ"ל אופרציה בהתאמה.

ורד לוי רון. יחצ,
ורד לוי רון/יחצ

"ורד היא מובילה בתחום הניהול עם ניסיון בינלאומי מרשים בהובלת חברות להצלחות והישגים מרשימים", אמר עופר פריימן, מייסד-שותף וסמנכ"ל אסטרטגיה בחברת סייט. "בשנה האחרונה החברה צמחה מאוד, גייסנו 40 מיליון דולר והרחבנו את הפעילות שלנו בעולם. החברה הכפילה את הכנסותיה בשנת 2020 ודיווחה על רבעון שיא ברבעון השני של שנת 2021. אנחנו בטוחים כי צירופה של ורד לחברה יובילו אותה לבצע את הקפיצה הגדולה הבאה".

מדירקטוריון סייט נמסר "אנו מברכים על הצטרפותה של ורד לחברה החל מחודש ספטמבר הקרוב. לורד יש את הניסיון העסקי והמומחיות הניהולית להובלת סייט לשלב הבא של החברה תוך כדי המשך צמיחה משמעותי מול לקוחות מובילים בשווקים בינלאומיים".

כמו כן, לוי-רון שימשה כסמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת Landa Labs, חממה טכנולוגית בתחום הננו-חומרים בהובלת בני לנדא, והייתה אחראית על מסחור טכנולוגיות החברה כולל כמה עסקאות משמעותיות של מכירת טכנולוגיות לחברות ענק בינלאומיות. בנוסף היא הייתה מנכ"לית של חברת HumanEyes ומשמשת כחברת דירקטוריון בחברת Evigence Sensors. היא בעלת תואר MBA מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק.

"אני נלהבת להצטרף לחברה מובילה כמו סייט שנמצאת בחזית החידושים בתחום המסחר האלקטרוני" אומרת ורד לוי-רון, "סייט היא חברה פורצת דרך בתחומה ואני מצפה לעבודה עם עופר, עידן וצוות סייט כדי להמשיך ולהוביל את החברה לצמיחה מהירה ברחבי העולם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully