וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד מצטרף למיזם הייטק בתחום החינוך

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 11:12

השדרן והמגיש אברי גלעד נכנס לתחום ההיי-טק והופך ליועץ לסטארט-אפ החינוך DAATA EDTECH LABS. מפתחת מערכת הלימוד "Brain Station"

חברת DAATA מודיעה היום כי השדרן והמגיש אברי גלעד מונה לחבר בוועדה המייעצת של החברה.
גלעד, שעל פי הודעת החברה "תחום החינוך הוא ליבת פעילותו", חבר למייסדי החברה דב רוטשטין ודרור אלוני - ששימש בעברו כמנהל הגימנסיה העברית הרצליה בתל אביב.

עוד נודע כי גלעד יפעל לקידום המוצר והשקתו בישראל ובעולם. עוד נמסר כי אברי גלעד רכש מניות בחברה, אך סכומי העסקה לא פורטו.

אברי גלעד: "כמי שחינוך בראש מעייניו, והניכור שגורמים המסכים לילדים מטריד אותו מאד, אני שמח להצטרף ליוזמת השולחן החכם, שהוא אמנם סוג של מסך, אבל עם בשורה - בשורת החיבור.

הפיתוח הישראלי המהפכני הזה מחבר ילדים ללמידה, למשחק, לשיתוף פעולה סביב שולחן שהוא בעצם מסך חכם מאד באופן שלא הכרנו עד כה. אחרי שהשולחן הגיע לניסיון אלי הביתה, ובנותיי וחברותיהן התנסו בו, הבנתי שניתן להשתמש במסך כדי לקבל עשייה משותפת, גם במרחב הדיגיטאלי וגם במרחב המעשי.

כבוד לי להיות חלק ממיזם כה חשוב ואני בטוח שהוא ישנה מהותית את היחסים בין ילדים ובני נוער בארץ ובעולם, לא פחות".

אברי גלעד מצטרף להייטק. יח"צ,
אברי גלעד: בטוח שהמיזם ישנה את היחסים בין ילדים ובני נוער בארץ ובעולם/יח"צ

חברת DAATA מפתחת פלטפורמת לימוד דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית וחיישנים מתקדמים, בשילוב משחקים חברתיים וחלקים מוחשיים.

המערכת מספקת מענה לדרישות החשובות ביותר במערכת החינוך: לימוד חוויתי ומאתגר, לימוד דיפרנציאלי, לימוד עצמאי, פיתוח מיומנויות עבודת צוות ועוד. הפיתוח כולל התאמה ייחודית לילדי החינוך המיוחד ולילדים על הרצף, יחד עם פיתוח עתידי המותאם גם ל"גיל השלישי".

החברה פועלת בתחום ה-EdTech הצומח ופונה לשוק של מאות מיליארדי דולרים עם חזון לשנות את פני החינוך ולהצעיד אותו לעולם דיגיטלי מתקדם.

החברה נמצאת בימים אלו בהליך גיוס הון בפלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז המאפשרת גיוס הון למיזמים וחברות היי-טק דרך משקיעים מהציבור הרחב וכך מאפשרת לכל אדם לקחת חלק במיזם.

דרור אלוני - אל"מ במיל', מנהל הגימנסיה העברית הרצליה לשעבר, יזם בתחום החינוך ומייסד שותף בחברת Brain Station: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של אברי לצוות שלנו הכולל בתוכו בכירים בעולם החינוך והגיל השלישי.

יחד נוביל את החברה להצלחה בארץ ובעולם כשהחזון להפוך כל כיתה לכיתה חכמה, מתן מענה מתקדם לילדי החינוך המיוחד ,מערכת מותאמת ל"גיל השלישי" ועוד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully