וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי בביקור ראשון במרוקו: "נוכל לעשות עסקים"

אילנה שטוטלנד

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 11:29

ביקור ראשון לרמי לוי במרוקו. הוא אמנם הגיע כדי לשווק את הקו החדש של ישראייר, אבל רומז על פוטנציאל עתידי לעסקים במדינה: "אני מאמין שעכשיו נוכל לעשות הרבה עסקים, גם כאלה הקשורים לרשת הסופרים שלי ושאוכל לייבא ממרוקו סחורות שיש להן ביקוש גדול בישראל"

"זו תהיה הפעם הראשונה שלי במרוקו", אמר בהתרגשות איש העסקים רמי לוי רגע לפני שעלה על טיסת הבכורה של חברת התעופה ישראייר שבבעלותו, שחנכה ב-25 ביולי את הקו הישיר בין תל אביב למרקש. "אני מאמין שהקו הזה יהיה מאוד מבוקש והדבר החשוב ביותר בכל המהלך הזה הוא עתיד של שלום ושותפות".

לוי בהחלט מודע לכך שבעידן שבו הקורונה טרם נעלמה מחיינו ונתוני התחלואה עולים בארץ ובמדינות נוספות, כל הקשור בעולם התעופה והתיירות הוא מאוד דינאמי, אבל לדבריו "אנחנו רצים מרתון. זה נכון שיש עכשיו קורונה, אבל היא לא תהיה אתנו לעד", הוא אומר. "אנחנו רצים לטווח ארוך. מדובר בעוד ערוץ של תיירות שיהיה מאוד מבוקש בעיקר בגלל המחירים הזולים ובגלל מה שיש למרוקו להציע לישראלים, וכמובן גם בכיוון ההפוך".

רמי לוי בפתיחת סניף חדש בתל אביב, 1 ביוני 2021. יותם רונן
רמי לוי: "פנו אלי הרבה אנשי עסקים כדי שאבוא ואתחיל לעשות עסקים במרוקו וגם שנתחיל לייבא דברים"/יותם רונן

חשבת כבר על שיתופי פעולה כלשהם עם מרוקו?
"ברמה האישית, פנו אלי הרבה אנשי עסקים כדי שאבוא ואתחיל לעשות עסקים במרוקו וגם שנתחיל לייבא דברים. אני מאמין שעכשיו נוכל לעשות הרבה עסקים, גם כאלה הקשורים לרשת הסופרים שלי ושאוכל לייבא ממרוקו סחורות שיש להן ביקוש גדול בישראל. לא רק יוצאי מרוקו אוהבים את הסחורות שיש למרוקו להציע. כולם אוהבים את זה".


הכתבה המלאה תתפרסם במגזין עסקים של מעריב, ביום ו' 6.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully