וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית ראשונה מסוגה להשתלבות בתעסוקה לאנשים עם מוגבלות יוצאת לדרך

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 12:39

בנק הפועלים משלב כוחות עם עמותת "נגישות ישראל" לתוכנית תלת-שלבית, שתחל מכנס מיוחד וחינמי ותימשך עם קורסים, סדנאות ומפגש "ספיד-דייטינג" תעסוקתי. כל הפרטים להרשמה - בפנים

המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים ועמותת "נגישות ישראל" יוצאים בימים אלו בפרויקט חדש וראשון מסוגו, במסגרתו יעניקו לאנשים עם מוגבלות את הכלים והיכולת להתחיל את חיפוש העבודה וההשתלבות בעולם התעסוקה מנקודת המוצא הטובה ביותר.

במסגרת שיתוף הפעולה, בנק הפועלים יספק לאנשים עם מוגבלות כלים מקצועיים מתחומי עיסוק שונים, לשם בניית וחיזוק מיומנויות רכות ואילו העמותה תוודא שההכשרות והכלים המוצעים במסגרת התוכנית אכן נגישים לכולן וכולם.

התוכנית תהיה תלת-שלבית: יום עיון מקוון, סדנאות מיומנויות רכות, ומפגש "ספיד-דייטינג" תעסוקתי, שיפגיש בין ארגונים המעוניינים להעסיק עובדים עם מוגבלות לבין משתתפי התוכנית, על מנת לצרפם לכוח העבודה.

כנס בנק הפועלים + נגישות ישראל. יח"צ,
כנס בנק הפועלים + נגישות ישראל/יח"צ

מיכל רימון, מנכ"לית עמותת נגישות ישראל, אמרה: "משבר הקורונה, במסגרתו העבודה מהבית ומרחוק תפסה תאוצה והוכחה כיעילה, לצד העובדה שאנשים רבים נפלטו משוק העבודה רוצים לחזור ולהשתלב בעולם התעסוקה, הוביל להזדמנות פז גם לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה".

נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, מסרה: "בנק הפועלים ועמותת נגישות ישראל מאמינים שמימוש הפוטנציאל הגלום בהעסקת אנשים עם מוגבלות יביא ערך עצום למעסיקים, לחברה הישראלית ויהווה שינוי ממשי בקרב אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם".

ב-9 באוגוסט (9:00-12:00) תקיים העמותה יום עיון מקוון, בנושא "צעדים ראשונים להשתלבות בתעסוקה עבור אנשים עם מוגבלות". הכנס יעסוק בתעסוקה משלבת ואפשרויות הנגשה, דיון על מצב התעסוקה המשלב בישראל (נתונים, זכויות ועוד), פאנל אנשים עם מוגבלות שיספרו על השילוב שלהם, פאנל מעסיקים שידברו מנקודת מבטם על תעסוקה משלבת, והיכרות עם התוכנית החדשה לשילוב בתעסוקה. הכנס ייערך בזום וההשתתפות בו היא ללא עלות.

האירוע הוא חלק מפרויקט רחב ואלו שיתאימו לדרישות קורסי ההמשך יוכלו להשתלב בקורסי מיומנויות והכשרה מגוונים. האירוע ייערך בהשתתפות נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים.

להרשמה לכנס לחצו כאן>>

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully