וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטוס הראשון שכולו BUSINESS נחת בישראל

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 16:40

בשורה לאנשי העסקים או לבעלי האמצעים הטסים מישראל לפריז ולניו יורק במחלקת העסקים. הלילה נחת בישראל מטוס ALL BUSINESS, של חברת התעופה הצרפתית 'לה קומפני': היחידי בעולם שכולו ביזנס קלאס. המחיר אגב זול ב-30% ממחירי מחלקות העסקים ברוב החברות המקבילות

מטוס שכולו מושבי ביזנס של חברת התעופה הצרפתית "לה קומפני"/וואלה!כסף

באחד הרגעים הסרט האייקוני ג'רי מגוואייר מאזינה רנה זלווגר לטום קרוז, מבעד לווילון המפורסם שמפריד בין מחלקת התיירים למחקלת העסקים. קרוז מגולל באוזני הנוסעת לידו את הסיפור על איך הציע נישואים לחברתו.

כשהדיילת מגלה את זלווגר מצוטטת לשיחה, היא מגיפה בפניה בהפגנתיות את הווילון, וזלווגר המיואשת אומרת לנוסעת שלצדה: "פעם היה מדובר רק באוכל טוב יותר, היום אלה חיים טובים יותר".

ובכן, שוחרי החיים הטובים ישמחו בוודאי בבשורה הבאה: חברת התעופה הצרפתית LA COMPAGNIE הודיעה כי החל מה- 5.9 תפעיל קו טיסות מת"א לפריז ולניו יורק, בהן כל 76 המושבים הם מושבי ביזנס קלאס במחירים של 1,000$ ו-2,000$ (בהתאמה).

לה קומפני, המיוצגת בישראל ע"י ממן אוויאיישן, מפעילה מאז 2014 קו טיסות טרנס-אטלנטי בין פריז לניו יורק במטוסי Airbus A321neoLR חדישים בהם כל 76 המושבים הם מושבי ביזנס קלאס חדישים, הנפתחים כולם למיטות מלאות בסידור זוגי מרווח עם גישה ישירה של הנוסעים לכל אחד מהמושבים מה שמאפשר ללקוחות להגיע רעננים ליעד בפריס או בניו יורק.

המטוס היחידי בעולם שכולו מושבי ביזנס, לה קופני. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
המטוס היחידי בעולם שכולו מושבי ביזנס, לה קמופני/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

טרקלין, מולטימדיה ו-WI-FI מהיר למשך הטיסה - ללא עלות

מעבר למושבים, כל הנוסעים בטיסות של חברת 'לה קומפני' נהנים מחוויית טיסה משודרגת הכוללת מערכת מולטימדיה משוכללת עם היצע נרחב של סרטים ומוזיקה, המוצגים על מסך מגע בגודל 15.7 אינצ' לצד שירות Wi-Fi מהיר לאורך כל הטיסה וללא עלות.

הנוסעים אף נהנים משרות בהתאם לסטנדרטים הנהוגים במחלקות עסקים, כולל כניסה לטרקלין העסקים בשדה התעופה לפני העלייה למטוס, וכן גישה לכל שירותי הטרום טיסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מטוס ה- ALL BUSINESS של חברת התעופה הצרפתית "לה קומפני", זולה בכ-30% מהחברות המקבילות. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
מטוס ה- ALL BUSINESS, עלותת הטיסה זולה בכ-30% מהחברות המקבילות/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

ארוחה של כוכב מישלן

תפריטי ארוחות שף יוגשו במהלך הטיסה. את הארוחות יצרו עבור 'לה קומפני', שפים מפריז וניו יורק שעל פי הפרסומים המחזיקים במסעדות עם כוכבי מישלן.

במפגש כתבים שקיימה החברה לחשיפת המטוס החדש, עדכן פרדריק ריבול, סמנכ"ל המסחר של החברה, כי החל מה-5.9 תפעיל החברה קו טיסות סדירות במתכונת של שלוש טיסות שבועיות מתל אביב (בן גוריון) לפריס (אורלי) ולניו יורק (ניוארק), כלומר יציאה מתל אביב לפריז, המתנה של כשעה וחצי בטרקלין העסקים כאשר המזוודות נישארות על המטוס ואין צורך להתנייד איתן.

ארוחות שף שנוצרו ע"י שפים בעלי כוכבי מישלן. יחסי ציבור,
ארוחות שף שנוצרו ע"י שפים בעלי כוכבי מישלן/יחסי ציבור

הטיסות בקו הנ"ל, יצאו מפריס (ORY) בשעה 10 בבוקר ותגענה לתל אביב (TLV) בשעה 15:40. הטיסות לפריז תצאנה מתל אביב (TLV) בשעה 5:00 בבוקר ומי שימשיך לניו יורק (EWR) ימתין שעה וחצי בטרקלין העסקים באורלי וינחת בניוארק בשעה 13:00.

משך הטיסה לניוארק, כולל העצירה בפריז והמתנה יעמוד על כ- 14 שעות

את שעת הנחיתה מציגה החברה כיתרון נוסף כיוון שטיסת לילה היוצאת מישראל נוחתת לפנות בוקר בניו יורק, מה שמצריך מאיתנו המתנה ארוכה עד לקבל החדר במלון.

לנחיתה רעננה: מושבי ביזנס לטיסה מתתל אביב לפריז וניו יורק. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
מושבי ביזנס לטיסות מתתל אביב לפריז וניו יורק/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

"אצל המקבילות, מחיר מושב ביזנס מסבסד את המושבים האחרים"

המחירים: טיסת הלוך ושוב מתל אביב לפריס החל מ-1,000 דולר וטיסת הלוך ושוב מתל אביב לניו יורק החל מ-2,000 דולר, מפתיעים לטובה: השוואה שערכנו עם טיסה דומה בחברת תעופה מקבילה שטיסותיה יוצאות מישראל בלילה, מגלה מחיר של כ-2,900 דולר לטיסה הלוך ושוב בתנאי ביזנס קלאס דומים.

לדברי פרדריק ריבול, סמנכ"ל המסחר של החברה, "אנו מגיעים עם מוצר שזול בכ-30% ממחלקת העסקים בחברות הלגאסי. בחברות האלה ידוע שהנוסעים שמשלמים על מושב במחלקת עסקים למעשה מסבסדים את מחלקת התיירים, ולכן גובים מהם מחירים יקרים יותר".

ריבול מוסיף כי: "טיסות שלנו מציעות תנאים של מחלקת עסקים בכל המטוס ומתאימות באופן מושלם למי שמחפשים מרווח ישיבה, נוחות וחוויית טיסה אישית ובטוחה יותר בעיקר בעת הזאת. לצד התפריט הרגיל נציע גם תפריט כשר לכל מי שיחפוץ בכך".

מערכת המולטימדיה המשוכללת ו-WI-FI מהיר ללא עלות לכל משך הטיסה. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
מערכת מולטימדיה ו-WI-FI מהיר ללא עלות לכל משך הטיסה/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

חברת "לה קומפני" הוקמה ב-2014 ע"י 11 חברות מסחריות שונות שביקשו לייצר עבורן פתרון ייעודי לנסיעות עסקים מפריז לניו יורק.

החברה מפעילה לאורך כל השנה טיסות טרנס-אטלנטיות בין ניו יורק (שדה התעופה הבינלאומי ניוארק) ופאריס (שדה התעופה הבינלאומי אורלי) בשני מטוסי איירבאס Airbus A321neoLR חדישים.

החברה גם מפעילה שירות של טיסות עונתיות בין ניו יורק (ניוארק) וניס (שדה התעופה הבינלאומי ניס קוט-ד'אזור) ומעתה גם לתל אביב (בן גוריון) ולמילאנו (שדה התעופה הבינלאומי מלפנסה).

המטוס היחידי בעולם שכל מושביו הם ביזנס, לה קומפני. יחסי ציבור,
המטוס היחידי בעולם שכל מושביו הם ביזנס, לה קומפני/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully