וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הריח החדש של מלכת הפופ

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 15:19

וגם: מותג הטיפוח ששומר על הסביבה, יינות חדשים לקראת ראש השנה, מותג קוסמטיקה יוקרתי ויוגורט בסדרת טעמים חדשה

הפנטזיה של בריטני

פנטזיה ספירס. יח"צ,
פנטזי אינטנס/יח"צ

לאחר הסערה סביבה, נסיכת הפופ בריטני ספירס, האישה שהפכה למותג בגיל 16, משיקה בושם חדש בשם "פנטזי אינטנס" - ממש כמו החיים שלה. ספירס השיקה את מותג הבשמים שלה ב-2004 בחסות חברת הקוסמטיקה המובילה "אליזבת ארדן", ב-2012 מכירות המותג זינקו ללמעלה מ-1.5 מיליארד דולר, והמגזין פורבס הכריז עליה כעל המוזיקאית הנשית עם השכר הגבוה ביותר לאותה שנה, עם רווחים של 58 מיליון דולר.

הפרשנות הייחודית לניחוח "פנטזי" האייקוני היא פיתוי מתקתק המשאיר חותם בלתי נשכח עם שובל מתמשך. "פנטזי אינטנס" חושף ניחוח חושני, מפתה וממכר בבסיסו, עם תווים של פולי טונקה, עץ האלגום, ופטצ'ולי, ניחוח גורמה אוריינטלי, גרסה נועזת, עוצמתית, ומרוכזת של ניחוח "פנטזי" האייקוני שהפך למותג.

הניחוח של ספירס נפתח עם שילוב פירות ממכר ומפתה של אגס עסיסי, ליצ'י אדום וקיווי אקזוטי, לב הניחוח מתעצם עם קאפקייק מתוק, סחלב שוקולד לבן, ועלי כותרת של פרח היסמין, הניחוח נסגר עם חותמת של פטצ'ולי ופולי טונקה ועץ האלגום שמעצים את העושר.

seperator

ממחזרים למען החיים

Kiehl's. יח"צ,
Kiehl's/יח"צ

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי, מרחיב את מסע הקיימות בצמצום ההשפעה הסביבתית ושיפור הסביבה לעולם ירוק יותר. המסע מתחיל ביצירת פורמולות אחראיות עם רכיבים מתחדשים ואריזות מתכלות וידידותיות לסביבה, ושיפור החומרים בהם משתמשים בחנויות המותג.

בימים אלה משיק קיל'ס לראשונה בסניפי הרשת שקיות מילוי עשויות מחומר ממוחזר ובקבוק רב-שימושי העשוי מ- 100% אלומיניום למילוי כל מוצר שתבחרו. בשלב ראשון יוצעו 4 שקיות מילוי של מוצרים פופולאריים החוסכות בממוצע 80% יותר פלסטיק ממוצר חד-פעמי של קיל'ס, ומכילים פי 2 עד 5 יותר פורמולה מבקבוק רגיל של 250 מ"ל.

לצד השקיות, קילס משיקים מילוי מחדש של בקבוק העשוי מ-100% אלומיניום ומיועד לשימוש חוזר. הבקבוק מעוצב בהשראת אריזות המותג המעוצבות כמוצרי בית מרקחת. הבקבוק מתחייב לקיימות ומאפשר לצרכנים מילוי חוזר של מבחר מהמוצרים האהובים עליהם במטרה להפחית פלסטיק המיועד לשימוש חד פעמי. הבקבוק ארוז בקרטון שניתן למיחזור ומגיע עם משאבה נוספת.

המותג שאחד מערכיו הוא קיימות ושמירה על איכות הסביבה, מוביל את המהלך האסטרטגי שעם הזמן יתרחב למגוון מוצרים. בקילס שמו להם למטרה תמיכה בקהילות ועזרה בהפחתת ההשפעה הסביבתית, והם ממשיכים במסע לעבר עתיד טוב יותר, כולל פעילות "החזרת אריזות ריקות לסניפים" וקוראים ללקוחות הרשת להחזיר אריזות ריקות לאחד מסניפי הרשת ולקבל מתנה. המוצרים המוצעים עם שקיות מילוי ובקבוק אלומיניום: קרם גוף המועשר בחמאת קקאו וסקוואלן; שמפו ומרכך המכילים חומצת אמינו; סבון נוזלי אשכולית לגוף; וסבון אשכולית לידיים.

seperator

לחיים בחגים

שאטו לה גורדון. יח"צ,
שאטו לה גורדון/יח"צ

רוצים לגוון עם היין איתו תרימו לחגי תשרי? החברה הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית יינות הרוזה ומשיקה את "וריטה דו טרואר רוזה" ו"לה שאפל רוזה" מיקב "שאטו לה גורדון" פורבאנס, צרפת. שאטו לה גורדון היא בין אחוזותיה המפוארות של פרובאנס, היא נרכשה על-ידי קבוצת "ורנקן"-יצרנית שמפניה פומרי ומותגי פרימיום איכותיים כבר למעלה מ-20 שנה.

סביב האחוזה יש כ- 3,300 דונמים של כרמים בהם מייצרים מגוון יינות, בעיקר יינות רוזה. שאטו לה גורדון מהווה מרכז של מחקר ופיתוח של יינות רוזה בפרובנס הודות לשנים שבהן הושקעו מאמצים רבים בפיתוח שיטות בציר וייננות מתאימות. הענבים נבצרים בלילה מזה 20 שנים, ומאז 2008, חלקם נבצרים בבציר ידני. הבציר הלילי מאפשר ליקב לשמור על טמפרטורות נמוכות של הענבים השומרות על הארומות העדינות של הפרי.

seperator

זיכיון ממותג

קבוצת אלפא קוסמטיקה קיבלה את הזיכיון הרשמי של מותג היוקרה GUERLAIN מבית LVMH בישראל. את מותג הקוסמטיקה הצרפתי GUERLAIN , הקים ב-1828 הכימאי פסקל גרלן בפריז צרפת. מאז מעבדות החברה מקדישות עצמן לייצור רכיבים משובחים, קדמה טכנולוגית ומחקר חדשני. GUERLAIN נחשב למותג חלוץ בתחום הביוטי, התומך בשימור הדבורים כחיוניות - שמירה על הטבע. החברה מפעילה את ספא גרלן במלון וולדרוף אסטוריה ירושלים וניתן להשיגם ברשתות סופר- פארם, המשביר לצרכן ורשת אפריל.

קבוצת אלפא קוסמטיקה מחזיקה במותגי טיפוח ואופנה מובילים ביניהם: שאנל, ג'יבנשי, קלרינס, אליזבת ארדן, Tous, LongChamp Desigual.Superdry .

seperator

WOW

WOW. סטודיו שטראוס,
WOW/סטודיו שטראוס

לרגל ראש השנה שמעבר לפינה, מותג דנונה מצרף לסדרת WOW טעם חדש ואותנטי במיוחד לחג במהדורה מוגבלת: יוגורט עם שכבת קרם בטעם שטרודל תפוחים. סדרת דנונה וואו הושקה בפברואר 2021 והיא כוללת טעמים מפנקים ביניהם: דנונה עם שכבת תות, דנונה עם שכבת פירות יער, דנונה עם שכבת קרם בטעם קרמל מלוח ולצידם מככבים טעמים יצירתיים כמו: בננה תמר, מלבי ואלפחורס.

קטגוריית היוגורט בישראל נמצאת בצמיחה מספר שנים, ושטראוס מובילה את קטגוריית היוגורט בישראל עם נתח שוק של 51%.

seperator

הפתעה בבקבוק

HEGEN. יח"צ,
HEGEN/יח"צ

אם אתן אימהות או עומדות ללדת, כדאי שתדעו שחברת 7 סטפס מייבאת לישראל את המותג היוקרתי HEGEN הסינגפורי - פרי פיתוח מתקדם אשר הופך את חווית האכלת תינוקות וילדים בשנות חייהם הראשונות, לפונקציונאלית ולסטייליסטית. חברת Hegen פעילה כ-5 שנים ומשווקת בלמעלה מ-20 מדינות, המותג נחשב לאחד המובילים בעולם בשנתיים האחרונות בכל הקשור לבקבוקי האכלה, שתייה ומשאבות הנקה.

ייחודיות המוצרים נמצאת בפטנטים העיצוביים הפונקציונאליים, שילוב חומרים איכותי, צורתם המרובעת והיותם רב שימושיים. המיכלים המרובעים מאפשרים אחיזה נוחה לאם ולתינוק, ניקוי קל וחיסכון במקומות אחסון.

לכל מיכל יש מכסים פונקציונאלים הנסגרים בלחיצת יד אחת. הבקבוקים עשויים מפוליפנילסולפון- חומר עמיד במיוחד המשמש לייצור כלים סניטריים בחדרי ניתוח, ומשלב תכונות של פלסטיק וזכוכית, עמיד בטמפרטורה של מינוס 20 מעלות ועד 180 מעלות, חזק ולא שביר.

חברת 7 סטפס - היבואנית הבלעדית של הייגן בישראל השיקה את המותג בשיא תקופת הקורונה רק בפלטפורמה הדיגיטלית, למרות שהלקוחות לא ניסו את המוצרים בחנויות, המותג צמח במהירות והגיע אל אלפי אימהות. לאחרונה "7 סטפס" חגגה הישג נוסף כאשר חתמה על שת"פ עם שילב, כמשווקת חנויות הריטייל הבלעדית של מוצרי הייגן בישראל. מוצרי הייגן זמינים ב- 23 סניפים נבחרים של שילב ברחבי הארץ, ביניהן גם חנויות הדגל החדשות של שילב ודיסני.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully