וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 16:49

סמנכ"ל השיווק של לנדרובר ויגואר פורש, מנהלת אגף דיגיטל חדשה ברשות הטבע והגנים, מנהל חטיבה פיננסית לווישור ועוד. תזוזות, מינויים ושינויים השבוע במגזר העסקי

רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי היוקרה לנדרובר ויגואר, ב-14 שנים האחרונות, הודיע על כך שהוא פורש מתפקידו בסוף חודש אוגוסט ופונה לדרך חדשה.

רמי וקסמן הוא אחד מהאנשים הבולטים מאחורי הצמיחה המטאורית של לנד רובר בישראל בשנים האחרונות. כשוקסמן החל את תפקידו בחברת המזרח לשיווק מכוניות, המותג לנדרובר מכר בישראל 140 רכבים בלבד והשנה, 2021, חברת המזרח צפויה לסיים בגידול של כ-400% עם למעלה מ 700 לנדרוברים ובנוסף להם כ 100 יגוארים.

האיש שהגדיר רכבי שטח כאהבתו הגדולה, עוד לפני לנדרובר, מצא חיבור מושלם בין התחביב למקצוע ,הצעיד אותו קדימה , הוביל את החברה להישגים גבוהים והפך לנציג מזוהה ביותר עם המותג.

במשך שנותיו הרבות בחברת המזרח פיתח וקסמן את תפיסת הפרימיום ההרפתקני ובנה מערכת שיווק ומכירות אחודה שתפקדה כ"סיירת" ופעלה מתוך תשוקה להביא תוצאות משמעותיות הן במכירות והן בתפיסת המותגים.

וקסמן מסר: "עברתי 14 שנים מרתקות בחברת המזרח לשיווק מכוניות. שנים של עלייה משמעותית במכירות, חיזוק המותג לנדרובר , קבלת המותג יגואר והזנקתו בישראל ובניית צוות מכירות ושיווק מנצח. הצלחנו לנצח דרך הבנה מדוייקת של המותגים ודרך העזה. אני מלא תודה למנהלים שלי על האמון הרב שנתנו בי לאורך כל הדרך ולצוות שלי על הנכונות לשאוף יחד איתי גבוה ולנצח". לדבריו: "התקופה הנוכחית מראה לנו כמה חשוב להיות בתנועה, להתחדש ולייצר חוויות והזדמנויות חדשות. אני פונה מלא אנרגיה לדרך חדשה, להוביל, לפתח ולנצח."

וקסמן (53) נשוי +4 , בוגר הנדסת תעשייה וניהול בטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. לאחר סיום שירות צבאי ששילב פיקוד ביחידה מובחרת ולאחריו תפקידי מטה בפיתוח אמצעי לחימה פנה לניהול חברה בבעלות המשפחה ,וקסמן ריהוט משרדי, אותה הזניק קדימה והעמיד בחזית החברות בתחום זה. לאחר 10 שנות ניהול בוקסמן עבר לחברה בורסאית בתחום התחבורה וכשהגיעה ההצעה מלנדרובר לא היסס ועבר אליה לשילוב האהבה והעבודה.

רמי וקסמן. יחצ,
רמי וקסמן/יחצ

יוטיליס, הסטארטאפ הישראלי המזהה נזילות מים ולחות בקרקע על ידי שימוש באלוגרתימים על תמונות המגיעות מלווינים, מרחיבה את פעילותה ואת מגוון השירותים שהיא נותנת לעשרות המדינות ותאגידי המים איתם היא עובדת, ומקימה מחלקת בינה מלאכותית ולמידת מכונה אשר בראשה יעמוד ינון שרוני. לפני כן ניהל שרוני את מחלקת האלגוריתם בחברת Rail Vision ובשבע שנים האחרונות שרוני עסק בפיתוח טכנולוגיית AI מתקדמת.

אלי פרץ, מנכ"ל החברה, מוסר כי הוא שמח על הצטרפותו של שחקן חיזוק כמו ינון שרוני לחברה והוסיף כי הוא סבור ששילוב הרקע האקדמי הנרחב של ינון בפיסיקה והניסיון המקצועי הרב יסייעו לחברה לפתח פתרונות מבוססי בינה מלאכותית עבור לקוחותיה.

יובל לוריג, מנהל ה-D&R של יוטיליס: "עבודתו של ינון תסייע לשיפור היכולות שלנו כחברה ולפיתוח מוצרים חדשים שיתנו תובנות מהותיות ללקוחותינו הנלחמים במשבר האקלים, כפי שאנו חוזים אותו בימים אלו".

ינון שרוני עצמו מסר כי מעבר לאתגרים הטכנלוגיים שלפניו, יותר מכל הוא מתרגש על כך שייקח חלק באימפקט סביבתי יוצא מן הכלל.

ינון שרוני. יחצ,
ינון שרוני/יחצ

אלון פסטר מונה לתפקיד ראש חטיבת הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay העולמית ((Head of commercial development global emerging markets, המונים למעלה מ-160 מדינות, וביניהן ישראל, רוסיה, מדינות דרום ומרכז אמריקה, מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

פסטר, בעל כ-20 שנות ניסיון בניהול ארגונים וצוותים עסקיים מגיע אל ענקית האיקומרס הבינלאומית עם רקע עשיר בעולם ההייטק והקניות באינטרנט, היה בין היתר ממייסדי וואלה! שופס, שימש כ-Director of Partnerships בגוגל, ועמד בראש חטיבת הפיתוח העסקי ב-Crazy Labs.
לפסטר תואר שני במנהל עסקים מהטכניון, וכן תארים ראשונים בלימודי משפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

אלון פסטר: "אני שמח על ההזדמנות להצטרף לeBay בתקופה מאתגרת וייחודית לאחר שנה וחצי בה תחום האיקומרס זכה לצמיחה משמעותית וחסרת תקדים. עם למעלה מ187 מיליון קונים בפלטפורמה וכ-20 מיליון מוכרים, eBay מאפשרת לעסקים בכל הגדלים להמשיך ולשגשג גם בתקופות של חוסר וודאות .אני מגיע לתפקיד במטרה להמשיך ולקדם את הצמיחה הזו בכלל השווקים המתפתחים של החברה 'ביניהם גם השוק הישראלי, שזכה לצמיחה משמעותית עם למעלה מ-16 אלף מוכרים חדשים שהצטרפו לפלטפורמה במהלך שנה הקורונה.

איליה קריטוב, מנכ"ל השווקים המתפתחים ב-eBay העולמית((GM global emerging markets: "אנו מברכים על הצטרפותו של פסטר לצוות ההנהלה הבכירה בחברה, בתפקיד מפתח משמעותי ומרתק שיאפשר לנו להמשיך ולהוביל את הפעילות החזקה שלנו בשווקים המתפתחים ברחבי העולם. אנו בטוחים כי נסיונו העשיר של פסטר יביא את החברה לגבהים חדשים, על רקע ההזדמנויות והאתגרים החדשים בשווקים המתפתחים".

אלון פסטר. יחצ,
אלון פסטר/יחצ

חברת הפרסום SAFRA, בהנהלת ניר דוד ונועם צוברי, מתרחבת ומשיקה מחלקת שיווק בפלטפורמת טיקטוק (TikTok). מי שאחראית על המחלקה החדשה היא שחר ברלב שהקימה וניהלה את מחלקת הטיקטוק בצה"ל והשתחררה מדובר צה"ל בחודש האחרון. בנוסף לשחר גוייסו עוד 3 יוצאות דובר צה"ל, בעלות הבנה והתעסקות רחבה בעולם הטיקטוק ויצירת התוכן בכלל.

הייחודיות של המחלקה החדשה, ההבנה איך יוצרים תוכן נכון, משלבים את הטרנדים של הטיקטוק עם הייחודיות והיתרונות של העסק, איך קולעים שזה יהיה אותנטי ולא יראה כמו פרסומת, בניית אסטרטגיה עם תוכן איכותי שמנוהל טוב ויהפוך לוויראלי, אין סיבה שעסק לא יגיע לוויראליות אם הוא יעשה את זה נכון.

כיום בספרא מנהלים מעל ל- 20 עמודי טיקטוק ביניהם: בילבונג, רשת פלאפון, רשת ההמבורגרים של קפטן, רשת זלמנס ועוד. כל עמוד הולך לכיוון שונה לחלוטין, בעקבות היופי של האפליקציה - יש בה קהל שיצרוך תוכן בכל נושא.

לדברי שחר ברלב : "בחודש ינואר 2020 הקמתי את אחד העמודים הראשונים של גוף ממלכתי בישראל - העמוד של צה"ל בטיקטוק - Idfofficial . זה היה אתגר עצום להבין איך משלבים את הצבא, הגוף הממלכתי ביותר יחד עם פלטפורמה שהרקורד שלה נקשר לריקודים ובנות בלבד. למרות המוניטין עד כה, הבנו שזו פלטפורמה ליצירת תוכן, והכל תלוי באיכות ובסוג התוכן שאנו ניצור. יצאנו לדרך, וההצלחה של העמוד בפלטופרמה לא איחרה לבוא. במאי 2020 כבר קיבלנו את הוי הכחול שלנו. הסרטון החזק של העמוד גרף 691 אלף צפיות. והעמוד נחשב למוביל מאוד בטיקטוק ישראל. כיום ב - SAFRA כלל העמודים עומדים מעל אלפי עוקבים תוך מעט זמן. החשיפות הכלליות עולות על מיליון וחצי ברוב העמודים שאנחנו מנהלים. בעקבות החשיפות מגיעה גם ההנעה לפעולה של הקהל מתוך הפלטפורמה. הטיקטוק הפך להיות הגוגל של הדור כיום, הם רואים משהו שהם אוהבים שולחים אותו לחברים שלהם ומחר הם כבר יהיו שם. זה דור של FOMO, קשה להם לראות משהו ולא לקבל אותו.
אני מאמינה שכבר השנה כל עסק בישראל יפתח חשבון טיקטוק, וצריך לדעת לעשות את זה נכון על מנת להפוך וויראלי".

שחר בר לב. יחצ,
שחר בר לב/יחצ

מיכאלה כהן, ששימשה כיועצת בכירה ב-3.5 השנים האחרונות בביטוח הלאומי ובעברה סגנית דוברת משרד האוצר ובכנסת, נבחרה במכרז לתפקיד דוברת ומנהלת ההסברה וקשרי החוץ של הביטוח הלאומי ותחליף את חיים פיטוסי.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי: "ועדת המכרזים בחרה פה אחד במיכאלה כהן למנהלת אגף דוברות, הסברה וקשרי חוץ של הביטוח הלאומי. במהלך השנים האחרונות כיועצת בכירה, היא הובילה תהליכים משמעותיים בפיתוח כלי תקשורת דיגיטליים להעברת מידע לציבור וממנו, הקניית מידע מפורט, ברור ושקוף, השקת פלטפורמת פייסבוק, טלגרם וצ'אטים והובילה שינוי משמעותי במכתבים לאזרח. תודות לפעילותה, הביטוח הלאומי שעט קדימה ביישום מהות המונח 'שירות ציבורי' ואין לי ספק שזו רק תחילת הדרך".

כהן תנהל את מערך התקשורת של הארגון ותהיה אמונה על בניית האסטרטגיה התקשורתית של הארגון לשנים הבאות וכן את התקשורת הפנימית והבין ארגונית. בנוסף, כהן תנהל את הסושיאל- מדיה, קמפיינים במסגרת הביטוח הלאומי להנגשת המידע והזכויות לציבור, מיתוג ומיצוב הארגון, כנסים מקצועיים ועוד. כמו

מיכאלה כהן. יחצ,
מיכאלה כהן/יחצ

ארגון חברות הניקיון בישראל נפרד מעו"ד אילן שמעוני, יו"ר הארגון ב-8 השנים האחרונות, שממש באחרונה עשה אקזיט וחברתו נמכרה לאלקטרה.

לאירוע המצומצם והאינטימי שהתקיים ב"לילי מטבח שף" בתל אביב, הגיעו אבי מזרחי,יו"ר ארגון חברות הניקיון הנכנס, עו"ד ורוניקה רוזנברג, מנכ"לית ארגון חברות הניקיון בישראל, יוסי ברבי, יו"ר איגוד האבטחה, הניקיון והסיעוד בהסתדרות החדשה, עו"ד חגי הראל, מ"מ יו"ר האיגוד ומזכיר החטיבה בהסתדרות וכן בעלים ומנכ"לי חברות ניקיון בעבר ובהווה. ד"ר גיא בכור הגיע אף הוא ודיבר על הקשר האקטואלי שבין הבריאות והניקיון .

מימין לשמאל: אילן שמעוני- יו"ר הארגון היוצא, עו"ד ורוניקה רוזנברג- מנכ"לית הארגון, יוסי ברבי ואבי מזרחי. יחצ,
מימין לשמאל: אילן שמעוני- יו"ר הארגון היוצא, עו"ד ורוניקה רוזנברג- מנכ"לית הארגון, יוסי ברבי ואבי מזרחי/יחצ

סא"ל בדימוס מירי מרציאנו הצטרפה לענקית הייעוץ האסטרטגי הגלובלית בוסטון קונסולטינג גרופ (BCG) כ-Associate Director, כחלק מההנהלה הבכירה של הסניף הישראלי הממוקם בתל אביב. מרציאנו היא מומחית בתחום הגנת הסייבר ובמסגרת תפקידה בצוות המוביל של החברה בתחומי הטכנולוגיה והדיגיטל תהיה אמונה, בין היתר, על הפקת ערך מוסף מהשקעות במערכות מידע ובטכנולוגיות חדשניות עבור לקוחותיה של BCG ברחבי העולם. הצוות הטכנולוגי של BCG, הפועל מישראל, מספק שירות לעשרות לקוחות החברה בעולם בשיפור תהליכים טכנולוגיים ודיגיטליים, גיבוש אסטרטגיות למובילות טכנולוגית, יצירת ארכיטקטורת IT, יישומים ארגוניים, ניהול פרוייקטי דיגיטציה ועוד.

מירי מרציאנו, נשואה ואם לשלושה ילדים, שירתה במשך כ- 25 שנים במערך הטכנולוגי באגף התקשוב של צה"ל, שם הובילה ענפי מחקר מגוונים ופיתוח של מערכות צבאיות. בתפקידה האחרון בצבא הייתה ראש ענף הגנה וסיכול בחטיבת הגנת הסייבר. לאחר שחרורה בדרגת סגן אלוף המשיכה את דרכה המקצועית במגוון תפקידים, בדגש על הענף המבצעי. בין היתר הייתה מרציאנו אמונה על גיבוש אסטרטגיות חוסן והגנה וכן התמודדות עם אירועי סייבר בקרב ארגונים רבים בהם התעשיה האווירית וחברת ניהול מערכת החשמל, ושימשה כראש אגף המבצעים במערך הסייבר הלאומי של ישראל. בתפקידה האחרון היא ניהלה מרציאנו את תחום מערכות מידע והייתה חברת הנהלה במפעלי חמצן, יצרנית ומשווקת הגזים הגדולה ביותר בישראל.

מירי מרציאנו. יחצ,
מירי מרציאנו/יחצ

חיים כהן מצטרף לסיסקו ישראל לאחר ששימש כסמנכ"ל החטיבה הפיננסית ב- TCS (TATA Services Consultancy) ישראל. חיים כהן, בעל ניסיון של יותר מ -20 שנים בניהול בתעשיית טכנולוגיית המידע ושירותי התמיכה בחברות מובילות בתחום הפיננסי והציבורי. בתפקידיו הקודמים כיהן חיים כסגן נשיא לשיווק ומכירות בקבוצת A-Online Capital. לפני כן ניהל דלפק מסחר במט"ח ושוק הכסף בבנק העולמי ושימש כמנהל שוק ההון של "בזק זהב".

כהן ישמש כמנהל חווית הלקוח של סיסקו ישראל, תפקיד חדש בחברה. בתפקידו הוא יעניק שירות רוחבי ללקוחות נבחרים של סיסקו ישראל, יוביל תהליכים להעצמת חווית הלקוח דרך מקסום הערך תוך שימוש בפתרונות קיימים ובניית מודלי צריכה מתקדמים. כהן ישמש יועץ מטעם סיסקו להנהלה הבכירה של לקוחות סיסקו בארגונים נבחרים, על מנת להתאים ולהטמיע את מגוון הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים של סיסקו.

הניסיון של חיים בסיוע לחברות לשנות ולגבש את האסטרטגיה שלהן, כישורי המנהיגות שלו, ניסיונו בשירות וייעוץ ללקוחות והיכולת להניע צוותים רב-פונקציונליים יתרמו לו בתפקידו החדש בסיסקו ישראל ויביא לצמיחת תחום חווית הלקוח בחברה.

חיים כהן: "אני שמח ונרגש להצטרף לסיסקו ישראל ,זהו מהלך של סיסקו להוביל בתחום חווית הלקוח בזירה הטכנולוגית ובישראל לסייע ללקוחותינו במסע הדיגיטלי, וזאת תוך שימוש שצברתי למעלה משני עשורים בעולם הפיננסי".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "אני נרגש לצרף את חיים כהן לצוות שלנו בסיסקו ישראל ובכך להזניק תהליך של בנייה וחידוש של אסטרטגיית חווית לקוח חדשה שתביא את סיסקו להוביל בתחום זה בזירה הטכנולוגית בישראל. לחיים ניסיון רב והשקפה יצירתית על נושא שאנחנו שמים בראש סדר העדיפויות שלנו, ומשקיעים בו משאבים רבים על מנת לחזק, לייעל ולהצמיח את השירות שהשותפים והלקוחות שלנו מקבלים והקשר עימם. אני מאחל לו הצלחה רבה".

חיים כהן. יהודית הופמן,
חיים כהן/יהודית הופמן

שי כהן מנכ"ל פורטוגליס, חברה מובילה בתחום האזרחות הפורטוגלית' מחזק את השדרה הניהולית עם שני מינויים של בכירים בהנהלה.

דעאל כהן, שהחל דרכו בחברה לפני כחצי שנה כמנהל שיווק, מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, כהן, בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון. בעבר עבד בחברת יוניברסל מקאן כמדיה פלנר וכ- team leader במשך שלוש וחצי שנים, ולפני כן כמנהל דיגיטל בחברת רנואר.

דקלה חביב, שהחלה דרכה בחברה לפני כשנתיים מונתה לתפקיד סמנכ"לית התפעול, במסגרת תפקידה תהיה אחראית דקלה על כל תהליך קבלת האזרחות הפורטוגלית עבור הלקוח, מרגע כניסתו לחברה ועד לסיום ההליך. חביב בעלת תואר ראשון במדעי החברה וניהול.

דעאל כהן. מור נחום,
דעאל כהן/מור נחום
דקלה חביב. פורטוגליס,
דקלה חביב/פורטוגליס

חברת סייסנס, פלטפורמת AI המובילה להטמעת ניתוח דאטה בכל מקום ממשיכה להרחיב את מרכז הפיתוח פה בארץ ומצרפת לשורותיה את גלעד כץ שישמש כ-SVP Engineering בחברה. במסגרת תפקידוכץ יוביל את מחלקת הפיתוח של החברה בה ינהל כ- 200 עובדים באוזרים שונים בעולם כמו ישראל, ארה"ב ואוקראינה עם התמקדות בטכנולוגיית ענן ופיתוח פלטפורמת Sisense Fusion.

"גלעד הוא מוביל בתחום ההנדסה עם ניסיון מרשים בהובלת צוותים עם ביצועים גבוהים ופיתוח פתרונות ענן התומכים במערכות ייצור בקנה מידה גדול המשרתים את הצרכים הטכניים המורכבים ביותר של הלקוחות", אמר אמיר אורעד, מנכ"ל Sisense. "גלעד מקדם את הערך של סייסנס השם הלקוחות במרכז, וניסיונו העצום בתחום ה- SaaS תואם עם המטרה שלנו לעזור לעסקים להזרים ניתוחי דאטה בכל מקום".

"אני נרגש להביא את ניסיוני בהנדסה לצוות המדהים כאן בסייסנס", אומר גלעד כץ, "סייסנס נמצאת בתקופת צמיחה אדירה ואני מרגיש בר מזל להצטרף לחברה כל כך יוצאת דופן שרואה את הצורך בטכנולוגיית ענן בשלב מוקדם. אני כבר מצפה לעזור לחברה להמשיך, להרחיב ולפתח טכנולוגיות מובילות המשנות עסקים ברחבי העולם".

גלעד כץ. עדי טלוור,
גלעד כץ/עדי טלוור

רותם כהן וידר מונתה למנהלת אגף הדיגיטל ברשות הטבע והגנים, הגוף הממלכתי בישראל האמון על שמירת ערכי הטבע ועל שמורות הטבע והגנים הלאומיים. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על התוויית ויישום אסטרטגיית הדיגיטל של רשות הטבע והגנים וניהול כלל הנכסים הדיגיטליים כגון אתרי האינטרנט והפעילות ברשתות החברתיות בהן: פייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות נוספות.

וידר כהן מביאה עימה לתפקיד 20 שנות ניסיון בעיתונות ופעילות שיווקית-דיגיטלית, בדגש על איפיון, שיווק ופיתוח עסקי. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת הדיגיטל של 'ישראל היום'. בעבר כיהנה בתפקידים בכירים נוספים בעולמות התקשורת והתוכן הדיגיטלי בהם: רכזת כתבים ומנהלת השיווק של Ynet, מנהלת חטיבת הדיגיטל במקור ראשון ומנהלת אתר NRG.

פעילות הדיגיטל של רשות הטבע והגנים נחשבת לאחת הבולטות והמוערכות בישראל. באתר האינטרנט המרכזי של הרשות (www.parks.org.il) מבקרים מדי חודש מאות אלפי גולשים בהם מטיילים ואוהבי סביבה וטבע המציבים אותו ברשימת אתרי תיירות הפנים המובילים בישראל עם מגוון רחב של תכנים המתעדכנים מדי יום, ריכוז פעילויות בשמורות ובגנים הלאומיים וממשקים. באתר משולבת גם מערכת תיאום הביקור לשמורות הטבע והגנים שהושקה באתר לפני כשנה בצל התפשטות הקורונה וממשיכה לפעול גם בימים אלה למען המטיילים.

לדברי רותם כהן וידר: "אני שמחה להצטרף לצוות מוביל ביחידת הדוברות והדיגיטל של רשות הטבע והגנים שעוסק ללא לאות בשדרוג השירות הדיגיטלי, בהתחדשות, בהנגשת תוכן ומידע רב ובהרחבת השירותים המקוונים לציבור. בתקופת הקורונה התווסף לאתר רובד של הזמנות ודאטה נרחב, שיאפשר לנו להמשיך ולהתקדם בעולמות אלה - למען המטיילים ושמירת הטבע והמורשת".

רותם וידר כהן. חופית בן יחזקאל,
רותם כהן וידר/חופית בן יחזקאל

יעל איזנשטיין (36) מונתה למנהלת שותפים לאזור ישראל, יוון וקפריסין ברד האט. איזנשטיין מילאה במשך 12 שנים מגוון תפקידים בחברת דל (Dell), כאשר בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת שותפים בכירה והייתה אחראית על השותפים האסטרטגיים של החברה. לאיזנשטיין ניסיון רב בתחומים של מכירות, פיתוח עסקי, שיווק וניהול מגוון רחב של שותפים, מפיצים, אינטגרטורים ועוד.

יעל איזנשטיין, מנהלת שותפים לאזור ישראל, יוון וקפריסין ברד האט, אמרה: "אני רואה בתפקידי החדש הזדמנות לחזק את מעגל השותפים של רד האט ולצרף לחברה שותפים חדשים ואסטרטגיים מכלל התעשיות במטרה להרחיב את הקהילה שלנו וליצור שותפויות בעלות ערך".

יעל אייזנשטיין. אלישר,
יעל איזנשטיין/אלישר

תת-אלוף במיל' אמיר אביבי, מנכ"ל ומייסד תנועת "הביטחוניסטים", מצטרף כחבר בוועד המייעץ של חברת הייעוץ וההשקעות הגלובלית J.Sassoon.

אביבי שימש ראש לשכת הרמטכ"ל וראש מחלקת תורת חיל הנדסה במפקדת החיל. בין תפקידיו שימש אביבי כמפקד חטיבת שגיא, חטיבה מרחבית בפיקוד הדרום וכן כסגן מפקד אוגדת עזה. במאי 2011 מונה למפקד בית הספר להנדסה צבאית. ב-2013 מונה לסגן מבקר מערכת הביטחון בדרגת תת-אלוף והשתחרר ב-2017. בשנת 2020 ייסד את תנועת הביטחוניסטים ומונה למנכ"ל התנועה, שעוסקת בהבטחת ביטחונה הלאומי של ישראל בראייה רב דורית.

אביבי בעל תעודת בגרות בריטית מלימודיו בתיכון ברומא ובעל תואר ראשון במדעי המדינה בהצטיינות יתרה. בהמשך סיים אביבי תואר שני במדעי המדינה במסגרת לימודים במכללה לביטחון לאומי ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים.

תא"ל אמיר אביבי מסר כי: "אני גאה להצטרף לקבוצת J.Sassoon. מדובר בחברה שהיא, קודם כל חלק ממורשת ושושלת משפחתית מפוארת ועתיקת יומין. אני מתכוון לפעול בקבוצה לקידום מטרותיה העסקיות והערכיות וסייע לקדם את צרכי הביטחון הלאומי של מדינת ישראל לטובת הדורות הבאים".

אמיר אביבי. יחצ,
אמיר אביבי/יחצ

ווישור גלובלטק, העומדת בראש קבוצת הביטוח הדיגיטלית, אשר בימים אלו נמצאת בעיצומה של רכישת גרעין השליטה של חברת איילון אחזקות, הודיעה על מינויו הצפוי של זיו כהן למנהל החטיבה הפיננסית והמשנה למנכ"ל בווישור גלובלטק ובווישור ביטוח. המינוי צפוי להיכנס לתוקף בחודשים הקרובים, וכפוף לאישור מוסדות החברות הרלוונטיים וכן לאישור הממונה על רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון.

כהן, רואה חשבון ועורך דין בהכשרתו, שימש בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל תחום הכספים במנורה מבטחים. בעברו מילא מספר תפקידים בכירים ברשות ניירות ערך.

ניצן צעיר הרים, מנכ"ל Wesure חברה לביטוח וווישור גלובלטק: " הצטרפותו של זיו כהן לווישור תאפשר חיזוק מקצועי משמעותי לחטיבת הפיננסים של קבוצת גלובלטק, הכוללת היום חברת טכנולוגיה ציבורית, חברת ביטוח דיגטלית, ובחודשים אלו אף שוקדת על עיבוי הפעילות מעבר לים לקראת כניסה לפעילות בארה"ב , כל זאת במקביל לעסקת רכישת מניות השליטה באיילון, אשר נחתמה לאחרונה בסוף חודש יוני. אנחנו מברכים את זיו על הצטרפותו אלינו ומאחלים לו הצלחה רבה במילוי תפקידו".

זיו כהן. יחצ,
זיו כהן/יחצ

רייזור לאבס נערכת לצמיחה משמעותית ומרחיבה את שכבת ההנהלה הבכירה. חברת הבינה המלאכותית המפתחת מוצרי בינה מלאכותית שמטרתם להפוך מכונות ייצור תעשייתיות למכונות חכמות, הכריזה על מינויה של עו"ד גילי הייזלר, מנכ"לית חברת פרומרקט לשעבר, לתפקיד COO (Chief Operations Officer) בחברה.

גיוסה של הייזלר הינו חלק ממהלך גיוס מנהלים עתירי ניסיון שמתכננת רייזור לאבס, וזאת בהמשך ישיר להליך הנפקת המניות הראשונית שביצעה בהצלחה בבורסה בת"א, אשר שיקפה לחברה שווי של מעל לחצי מיליארד ש"ח, ואשר באמצעותו גייסה החברה יותר מ-100 מיליון ש"ח. פניה של החברה כעת להשקעה בפיתוח המוצר והרחבת פעילות המו"פ של החברה, להתרחבות גלובלית ולשיתופי פעולה אסטרטגיים בינלאומיים. במסגרת תפקידה, הייזלר תהיה אחראית בין היתר על אסטרטגיית האופרציה של רייזור לאבס, ועל בניה ושיפור מתמיד של מערך דליברי מתקדם לכלל לקוחות החברה, במטרה לתמוך בצמיחה הנוכחית והעתידית של החברה.

רז רודיטי מנכ"ל רייזור לאבס: "אני שמח מאד על הצטרפותה של גילי הייזלר לצוות הניהול הבכיר של רייזור לאבס, לגילי ניסיון ניהולי רב ויכולת מוכחת לבסס צמיחה מתמשכת בפעילות עסקית תוך מיקוד מתמיד בלקוח ובערך הניתן לו. אני בטוח כי גילי תתרום רבות לצמיחת החברה, להרחבת הפעילות מול לקוחות הענק מולם עובדת החברה ולמיצובה של רייזור לאבס כחברת בינה מלאכותית מובילה בעולם".

עו"ד גילי הייזלר. ישראל ביטון,
גילי הייזלר/ישראל ביטון

הייזלר היא עו"ד בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במינהל עסקים מתוכנית המנהלים של רקנאטי באוניברסיטת תל אביב. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית של חברת פרומרקט, חברת השיווק וההפקה המובילה בישראל, והובילה את החברה לצמיחה משמעותית.

גילי הייזלר: "אני שמחה ונרגשת להצטרף לצוות המעולה של רייזור לאבס ולהיות שותפה בדרכה של החברה לשנות את פני עולם הייצור התעשייתי ולהפוך אותו ליעיל וחכם יותר. מהפכת ה-Industry 4.0 היא מרתקת ואני בטוחה שהטכנולוגיה החדשנית של רייזור לאבס תהווה שחקן משמעותי במהפכה הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully