וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיץ האופנה: תכנית חדשה של מפעל הפיס לקידום מעצבים ישראלים

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 14:41

מפעל הפיס משיק תכנית העשרה חדשה תחת השם "מאיץ האופנה", שמטרתה להקנות למעצבי אופנה ישראלים ידע, מיומנויות וכלים שיסייעו להם להתפתח ולצמוח בתעשייה המשתנה בעידן הדיגיטלי, בדגש על יזמות עסקית, טכנולוגיה וקיימות. ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: 23.8.2

מפעל הפיס מפרסם קול קורא למעצבי אופנה צעירים להגשת מועמדויות לתכנית "מאיץ אופנה" באתר מפעל הפיס: www.pais.co.il

ההשתתפות מתאימה למעצבי אופנה עם רוח יזמית שמטרתם היא להקים ולפתח מותג חדש או לדייק ולחדש את זהות המותג הקיים, לצבור מיומנויות, ידע וכלים חדשים בתחומים מגוונים כגון שיווק דיגיטלי, נוכחות ברשת החברתית, בניית קולקציה ועוד. התכנית ממומנת ברובה ע"י מפעל הפיס. מעצבים שיתקבלו לתכנית יידרשו לתשלום סמלי בלבד.

בתום התכנית, יתקיים פיץ' בפני בכירי התעשייה ובסופו ייבחרו מספר מעצבים שיזכו במענק כספי לקידומם המקצועי ובנוסף ישולבו בפלטפורמת המכירה ברשת האופנה "Story".
.

קול קורא מאיץ אופנה, תכנית של מפעל הפיס לקידום מעצבים ישראלים. יחסי ציבור מפעל הפיס,
קול קורא מאיץ אופנה, תכנית של מפעל הפיס לקידום מעצבים ישראלים/יחסי ציבור מפעל הפיס

"כישרון הוא דבר חשוב ובסיסי, אך הוא לא תמיד מספיק"

מנהלת אגף התרבות במפעל הפיס, דולין מלניק: "מאיץ האופנה" נולד במענה לצרכים של מעצבי אופנה ישראליים וכתכנית משלימה למיזם "חממות הפיס לאופנה" שהפך בשנים האחרונות לשם דבר בעולם האופנה. כישרון הוא דבר חשוב ובסיסי, ויחד עם זאת, הוא לא תמיד מספיק".

מלניק מרחיבה: "מעצבים שרוצים להצליח נדרשים להיות גם יזמים ולפתח שורה של מיומנויות ובהן: הבנה במיתוג, תכנון וניהול תקציב, שיווק דיגיטלי, פניה לשוק הבינלאומי, קיימות ועוד כלים שהם יוכלו לרכוש במאיץ כדי לקדם ולפתח מותג אופנה מצליח. מפעל הפיס ימשיך לקדם את האמנים והיוצרים בתחום האפנה בישראל כחלק אינטגראלי מקידום עולם התרבות הישראלי".

את התכנית ינהל וילווה אמנותית, שגיב גלעם, מעצב בכיר, מנהל קריאטיבי ויועץ אסטרטגי המלווה מותגים, מעצבים וסטארט-אפים בתחומי האופנה, העיצוב והטכנולוגיה.

שגיב גלעם. מאיר כהן,
שגיב גלעם, מעצב בכיר, ילווה את התכנית/מאיר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully