וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספא ביתי: סופר-פארם נכנסת לתחום מוצרי האוירה לבית

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 15:53

הקורונה דחפה את הציבור לשהות יותר זמן בבתים ואולי ז הסיבה שסופר-פארם מסתערת על תחום האווירה לבית. הרשת תשיק ברבעון הקרוב שורה של מותגי אווירה לבית (HOME SPA) אשר יצטרפו למותג אותו פיתחה במהלך תקופת הקורונה: נולה לולה (NOLA LOLA)

ברבעון הקרוב תשיק הרשת שלושה מותגים שונים המפותחים באנגליה: חוד החנית של חדשנות הביוטי והלייף סטייל בשנים האחרונות. בסך הכל יושקו כ-45 פריטים בטווח מחירים של 30-80 שקל. כל המותגים יושקו באתר הסחר וייפרסו בחנויות נבחרות.

"הרשת רואה בקטגוריה אחד ממנועי הצמיחה החשובים, המתפתחים והעיקריים ביותר בתחום הלייף סטייל ומתכוונת להמשיך ולפתח את הפורטפוליו שלה בתחום", אומרת שירן אליצור, מנהלת פיתוח מותגים ברשת סופר-פארם. לדבריה, הצרכנים החלו לחפש בעקבות המגפה טרנדים שיגרמו להם "להרגיש טוב". "לחץ וסטרס היו פקטור מרכזי בהתנהגות הצרכנית, ודחפו את הציבור לחפש דרכים להפוך את הבית למקום שנעים להיות בו".

נולה לולה, סופר-פארם להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם. יחסי ציבור,
נולה לולה, סופר-פארם להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם/יחסי ציבור

עלייה בתחום מוצרי הרחצה והאמבט

כשנה וחצי לאחר פרוץ מגפת הקורונה המספרים כבר מדברים בעד עצמם ומציגים עליות משמעותיות בתחומי הטיפוח בכלל והרחצה והאמבט בפרט, וחודרים גם לפלטפורמות שהיו שמורות עד לא מזמן לאופנה כמו אסוס הבריטי.

בהקשר זה מציינת אליצור: "בדומה לשאר העולם המערבי, גם בישראל העבודה מהבית התארכה גם אל מחוץ לסגרים, והצרכנים צמאים למוצרים שיהפכו את השהות הזו למרגיעה יותר, והם מחפשים לעשות את זה במחיר נגיש".

מותג ההום ספא הראשון שיושק יהיה הרחבה של מותג האיפור הבריטי מייקאפ רבולושן (MAKEUP REVOLUTION). תחת המותג יושקו דיפיוזרים, נרות, ותרסיסי אווירה. מותג נוסף בריטים נוסף שיצטרף לרשת הוא סאנדיי ריין (SUNDAY RAIN) שנמכר היום בפלטפורמות שחביבות על הישראלים כמו אסוס ואייהרב. תחתיו יימכרו מלחי וקצפי אמבט, חמאות גוף. הסדרה שתשווק תבוסס על לוונדר שאמור לסייע בהרגעה והפגת מתחים בטווח מחירים של 30-50 שקל.

רבולושן הום ספא להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם. יחסי ציבור,
רבולושן הום ספא להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם/יחסי ציבור

מדובר במגמה שהולכת ומתעצמת:

שני המותגים הללו, והנוספים שעתידים להצטרף אליו במהלך הרבעון הקרוב מתווספים למותג הפרטי שפיתחה סופר-פארם NOLA LOLA, תחתיו נמכרים מפיצי ריח, נרות ארומטיים, מבשמים, סבון, ופצצות אמבטיה.

לפי דו"ח REVIEVE מיולי 2020 מוצרי טיפוח ימשיכו בחיבור הישיר עם בריאות, וולנס ותרפיה. הקשר בין ביוטי לוולנס ימשיך לשגשג וצרכנים ימשיכו לחפש סגולות מרגיעות ותרפיוטיות בטיפוח פנים וגוף.

דוח של חברת היעוץ מקינזי מציג סקר שנערך בקרב 7,500 צרכנים מ-6 מדינות, 79% מהם השיבו כי וולנס הוא תחום חשוב בחייהם ו-42% הציגו אותו בחשוב ביותר. על פי מקינזי, שוק הוולנס העולמי מוערך ב-1.5 טריליון דולר ומלווה בצמיחה שנתית של בין 5% ל-10%.

nola lola מפיץ ריח 200 מ"ל מחיר 69.90 שקל. יחסי ציבור,
nola lola מפיץ ריח 200 מ"ל מחיר 70 שקל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully