וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים נרתם לגיוס תרומות לעמותת שלוה

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 12:47

קמפיין "הכוכבים של שלוה", למען ילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם, יציג בין היתר אתגר טיקטוק בו חברי הלהקה יבצעו שיר בשפת הסימנים, ומשדר התרמה מיוחד בערוץ 13 בהשתתפות אברהם טל, זהבה בן ואמנים רבים נוספים

בנק הפועלים שלוה. יח"צ,
בנק הפועלים שלוה/יח"צ

בנק הפועלים נרתם לפרויקט מיוחד: גיוס תרומות למען עמותת שלוה במסגרת קמפיין "הכוכבים של שלוה".

העמותה פועלת למען ילדים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם ובמסגרת הקמפיין הוסיף בנק הפועלים כפתור מיוחד באפליקציית ביט, אשר בעזרתו ניתן לתרום לעמותה, החל מהיום (שלישי, 3/8) ועד ל-13/8.

"הכוכבים של שלוה" ילווה באתגר בשיתוף טיקטוק העולמית, במסגרתו חברי להקת שלוה, בשיתוף פעולה עם ירדן טויזר, יבצעו בשפת הסימנים את שירה של הלהקה, "הרימי עיניים" ויקראו לציבור להיענות לאתגר ולהעלות את המודעות לקמפיין דרך חזרה על התנועות.

בנוסף, בנק הפועלים יעלה במובייל קמפיין הקורא לתרום לעמותה דרך אפליקציית ביט ותשדיר שיעודד תרומות באמצעות רכישות ברשת קרביץ ובמחסני השוק. ביום ראשון, ה-8/8, יתקיים משדר התרמה בערוץ 13 בהשתתפות דקלה, מרגול, אברהם טל, בניה ברבי, רותם כהן, זהבה בן ועדן מאירי, שיבצעו שירים עם להקת שלוה.

בנק הפועלים תומך בתוכניות לתעסוקת אנשים עם מוגבלות, המופעלות על ידי עמותת שלוה ובזכותה מועסקים כ-100 עובדים המספקים תוצרים מדהימים ויוצאים לעבודה בעסקים בקהילה.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully