וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוויר ההרים כבר לא צלול כיין: נתון המזגנים ההיסטורי של אלקטרה

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 15:08

הקיץ הלוהט מאלץ את הישראלים לרכוש מזגנים, ובאלקטרה מדווחים כי לראאשונה אי פעם נרשם שיוויון בין תל אביב הלחה לירושלים ההררית: "ביקושים גבוהים מאוד בבתים ובמשרדים"

אם גם אתם מרגישים שחם יותר מבעבר, אתם לא טועים: הטמפרטורה הממוצעת בישראל עלתה בכ-1.4 מעלות משנת 1950 ועד 2017 והיא צפויה לעלות בעוד מעלה אחת לפחות עד 2050, כשהעלייה מורגשת במיוחד כמובן בעונת הקיץ. לפי אחד התרחישים החמורים של השירות המטאורולוגי, הטמפרטורה הממוצעת בישראל צפויה לעלות בכארבע מעלות עד סוף המאה הנוכחית ואם אנחנו לא רוצים להסתכל כל כך רחוק - אז על פי התחזית, ככל שנלך ונתקרב ליום רביעי הקרוב, החום יהפוך יותר ויותר בלתי נסבל בכל אזורי הארץ.

מזגן ביתי. ShutterStock
קונים וקונים וקונים. מה הפלא כשבחוץ 908 מעלות?/ShutterStock

אבל לא כולם סובלים מהחום - חברת אלקטרה מיזוג מפרסמת היום כי היא חווה ביקושי שיא למזגנים בימים האחרונים: לא פחות מ-8000 בקשות לרכישת מזגנים כל יום (עליה של 400% מיום קיץ רגיל) וכ-4000 שיחות נכנסות למוקד החברה בנוגע לרכישות מזגנים.

עוד מפרסמת החברה, לראשונה, את פילוח הרכישות של מוצריה, על פי אזורים. כפי שניתן לחשוב, אזור המרכז - גוש דן והשרון - הוא האזור המוביל ברכישת מזגנים - 45%, כאשר בתל אביב לבדה נרשמים 10% מהביקושים. צפון הארץ עם 20% ביקוש, דרום הארץ עם 15%, ירושלים וסביבתה עומדת על 10% ביקוש וערי השפלה עם 10% גם כן. בכך למעשה אנחנו עדים לנתון מעניין נוסף שאלקטרה מדווחת עליו לראשונה אי פעם - שוויון בביקושים למזגנים בין ירושלים לתל אביב. הבירה, שממוקמת בגבוה של 700 מטר מעל פני הים, סובלת לא פחות מהחום כמו עיר החוף ושתי הערים מחזיקות בנתוני ביקוש זהים העומדים על 10%.

ומה ימי השבוע בהם נרשם הביקוש הכי גבוה למיזוג? על פי נתוני חברת אלקטרה מיזוג אוויר, ימי ראשון ושני, אחרי סופ"ש, הם הימים בהם נרשמים הכי הרבה בקשות לרכישת מזגנים בישראל - כ-50% מהביקושים לאורך כל השבוע נרשמים ביום ראשון, לאחר סופ"ש.

מדריך תיירים מורה דרך ירושלים. Shutterstock, ShutterStock
אומרים שהיה כאן שמח לפני שנולדתי, ולא היו צריכים מזגנים עד שהגעתי/ShutterStock, Shutterstock

מנתוני אלקטרה מיזוג עולה כי יותר ויותר אנשים מעדיפים "לדבר" עם המזגן שלהם. על פי נתוני החברה לא פחות מ- 30% מהמשתמשים באפליקציית אלקטרה משתמשים בפיקוד קולי הקיים באפליקציה לטובת שליטה במזגן. 40% מלקחות אלקטרה משתמשים בכפתור ה-BOOST המאפשר קירור מהיר במיוחד שמקרר את הבית במהירות שיא.

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג: "חברת אלקטרה מיזוג אוויר חווה ימים של שבירת שיאים ברכישות מזגנים. גל השרב הקיצוני שפקד אותנו יצר ביקושים גבוהים מאוד לרכישת מזגנים בבתים ובמשרדים. הקיץ הישראלי, שהולך והופך חם יותר, הצלחת החברה והביקוש ההולך וגדל למוצריה, מביא אותנו לשיא חדש ברכישת מזגנים - למעלה מ-8,000 מזגנים ביום, עלייה של 400% מימי קיץ רגילים. אנו פועלים בכל הכוח וערוכים לקראת גל השרב, עם אספקה מיידית של המזגנים ושירות מהיר ואיכותי לכל לקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • מיזוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully