וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Bookaway מגייסת 30 עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 11:11

Bookaway, מחברות הטרוולטק הגדולות בישראל, מגייסת 30 עובדים ומרחיבה משמעותית את מרכז הפיתוח שלה בישראל, לאחר שהשלימה לאחרונה גיוס הון גדול של 35 מיליון דולר משורה של משקיעים מובילים בניהם קרן Aleph

Bookaway, מעניקה גישה ליותר מ-100,000 נתיבי תחבורה, ושירות לקוחות מסביב לשעון ב-14,600 ערים, ב-80 מדינות ברחבי העולם. בנוסף, הקבוצה מאפשרת ללקוחותיה למלא חוות דעת על השירות שקיבלו .ייעוד נוסף של הגיוס הוא העמקת פיתוח המוצר והרחבת מצבת העובדים בישראל וברחבי העולם.

הפתרון של החברה נועד לשרת את הצרכן הסופי כפלטפורמת סחר מקוון המאפשרת לו לאתר, לתכנן ולשלם על מסלולי נסיעה באוטובוסים ורכבות ברחבי העולם. הייחודיות של החברה היא באיסוף מספר מפעילי תחבורה שונים לתוך פלטפורמה אחת תוך חיבור בין מפעילי תחבורה מקומיים במדינות שונות לתיירים ומטיילים המגיעים ממדינות אחרות. החברה מייצרת שיתופי פעולה עם אתרים להזמנת חופשות ומשרדי נסיעות דיגיטליים במטרה להנגיש לכמה שיותר מטיילים פתרונות תחבורה יעילים שיגבירו את היקף הזמנת החופשות וגם יעניקו לצרכנים שלהם ערך מוסף בתכנון החופשה.

עובדי bookaway. עירד נצר,
עובדי bookaway/עירד נצר

רעבים ללמוד, פתוחים מחשבתית ואוהבים אנשים

בין המשרות הפתוחות בחברה: מהנדסי Full Stack, ראשי צוות Full Stack וארכיטקט DevOps.

דרישות הסף ב-Bookaway הן עובדים 3-5 שנות ניסיון, אך יותר מכל הדגש הוא על עובדים שרעבים ללמוד, פתוחים מחשבתית והם אוהבים לעבוד בחברת אנשים.

נעמה אנגל, מנהלת הגיוס ב-Bookaway: "אחד הדברים שמאפיינים את העובדים בחברה הוא אהבת הטיולים והתיירות. אנחנו מחפשים מתכנתים ומהנדסים מוכשרים ובעלי ניסיון, אבל כאלה שתחום התיירות ופיתוח טכנולוגיות שיסייעו למטיילים ותיירים ברחבי העולם, מדבר אליהם מאוד. בימים אלה אנחנו נמצאים במגמת התרחבות מואצת, לאחר רכישה של פלטפורמות תיירות גלובליות שישתלבו כחלק מהפתרון שלנו".

"לאחרונה התרחבנו וגייסנו עובדים ממגוון רחב של תחומים: שיווק, פיתוח עסקי ומחלקה פיננסית. כעת פנינו להרחבה משמעותית של צוות הפיתוח והתוכנה. במהלך השנה הקרובה נמקד את עיקר המאמצים שלנו בהרחבתו", הוסיפה אנגל.

לאתר החברה: https://www.bookaway.com/
לאזור המשרות: https://www.bookaway.com/blog/careers

מייסדי bookaway: זה דיוויד יצחקי, נועם טויסטר. ועומר טשמכר. עירד נצר,
מייסדי bookaway: דיוויד יצחקי, נועם טויסטר ועומר טשמכר/עירד נצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully