וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הטכנולוגיה 'אמדוקס' מגייסת מאות עובדים

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 16:54

ענקית הטכנולוגיה אמדוקס, עוברת בשנים האחרונות טרנספורמציה דיגיטלית ומגייסת בימים אלו מאות אנשים ליחידות השונות

ענקית הטכנולוגיה אמדוקס, עוברת בשנים האחרונות טרנספורמציה דיגיטלית, מעבר לפיתוח טכנולוגיות מתקדמות במגוון רחב של פלטרפורמות וטכנולוגיות.

בימים אלו, מגייסת אמדוקס, מאות אנשים ליחידות השונות. ומספרים "אנחנו מחפשים אנשים ומועמדים במגוון רחב של תחומים, אנשים שיודעים לדחוף קדימה יזמות ולשלב טכנולוגיות חדשות".

מבין המשרות הפנויות: אנשיDevOps חזקים, ארכיטקטים, אנשי פיתוח ומנהלים בכל התחומים; עבודה בסביבת AWS, Microservice, Kubernetes ועולמות ה-DATA , Saas , Machine learning I AIוגם 5G ונטוורק.

משרדי אמדוקס בישראל. באדיבות אמדוקס,
משרדי אמדוקס בישראל/באדיבות אמדוקס

התפקיד כולל אתגר רב, עניין והשפעה

מאמדוקס משקפים כי עבודה איתם מהווה שילוב יוצא דופן בין טכנולוגיות לביזנס מורכב, בו מועמדים יוכלו למלא תפקיד הכולל אתגר רב, עניין והשפעה.

מלבד האתגר בפיתוח הטכנולוגיות העדכניות, יוכלו המועמדים לעבוד לצד הון אנושי איכותי ועבודה צמודה ללקוחות הגלובאליים.

הודגש כי גם אנשי המקצוע הטכנולוגים המנוסים ביותר, יוכלו ללמוד, להתמקצע ולהתפתח בסביבת עבודה גלובלית מרובת ממשקים ויכולת השפעה רבה.

חולמים להגיע רחוק וחושבים בגדול

יעל שור, מנהלת משאבי האנוש של היחידות הטכנולוגיות באמדוקס: "היחידות הטכנולוגיות באמדוקס זה המקום לאנשים שרוצים להשפיע על תעשיות שלמות בטכנולוגיות הכי חדשות עם אתגר מקצועי אמיתי והרבה אנשים שכיף ומאתגר לעבוד איתם"

"אם אתם חולמים בגדול ואהבים מעברים בין פלטפורמות וטכנולוגיות שונות והכל תחת אותה קורת גג - זה המקום בשבילכם", מוסיפה שור.

"אם תחומי Cloud, AI & Microservices הם היומיום שלכם ועבודה בצוותי SCRUM עם אנשים שחולמים להגיע רחוק וחושבים בגדול, אם אתם משתעממים בקלות, מחפשים אתגרים ועל הדרך לשנות תעשיות ולעשות טוב למיליארדי משתמשים, מקומכם איתנו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יעל שור שמואלי. באדיבות אמדוקס,
יעל שור שמואלי, מנהלת משאבי האנוש של היחידות הטכנולוגיות באמדוקס/באדיבות אמדוקס

משלוש חברות הטכנולוגיה הגלובאליות המובילות בישראל

שור מוסיפה ומספרת על האווירה במשרדי החברה: "בזכות האנשים שלנו נבחרנו לאחת משלוש חברות הטכנולוגיה הגלובאליות המובילות בישראל - בדירוג פורבס ישראל.

כחברת הייטק גלובאלית, עם 27 אלף עובדים ברחבי העולם, ופעילות ענפה בכ-85 מדינות, אנו מאמינים בפיתוח קריירה ובהתקדמות בתוך הארגון. כמה מאמינים? עד כדי כך ש-30% מהמשרות אצלנו נסגרות בניוד פנימי, כי אנחנו מאמינים שלכל עובד מגיעה ההזדמנות להתקדם בתוך הארגון.

גיוון וההכלה זה ב-DNA שלנו

מעבר לאתגר המקצועי העצום ולאפשרויות השפעה, אמדוקס חורטת על דגלה את ערכי הגיוון וההכלה זה ב-DNA שלנו.

אמדוקס מציעה פעילויות רווחה עשירות, אז אם מתאים לכם שבועיים רצופים של הופעות חמות של כל האמנים הכי חמים בארץ ואם אתם רוצים לנשום איתנו עמוק ולתרגל יוגה במשרדים - בואו אלינו!"

לפרטים נוספים והגשת מועמדות : https://www.amdocs.com/careers/home

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully