וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילו את אמריקה: עגלה חכמה כחול לבן כובשת את מקסיקו

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 9:10

חברת הטכנולוגיה הישראלית A2Z Smart Technologies שמפתחת ומספקת עגלות חכמות בקידמת הטכנולוגיה בעולם מעלה הילוך ומבצעת חדירה אסטרטגית משמעותית ליבשת אמריקה באמצעות חיבור לרשת קמעונאות גדולה במקסיקו

חברת הטכנולוגיה הישראלית A2Z Smart Technologies מתרחבת לאמריקה ומתחילה פיילוט ראשון של העגלות החכמות ברשת מזון גדולה במקסיקו המונה כ-250 סניפים ברחבי המדינה; מדובר בצעד אסטרטגי כחלק מתוכנית התרחבות לצפון אמריקה, אירופה ויעדים נוספים.

חברת A2Z נסחרת בבורסה בקנדה ונמצאת בתהליך מתקדם לרישום למסחר בנאסד"ק

חברת A2Z Smart Technologies דיווחה כי תחל פיילוט ראשון עם העגלות החכמות שפיתחה באמצעות חברת cust2mate שבבעלותה, ברשת קמעונאית ענקית במקסיקו, המפעילה יותר מ-250 סניפים ברחבי המדינה. הפיילוט יתקיים במשך 60 יום בסניף הדגל של הרשת, במקסיקו סיטי. בפיילוט הראשוני ישתתפו 20 עגלות. הצלחת הפיילוט תוביל לביצוע רכש עגלות חכמות בפריסה ארצית.

העגלה החכמה. הדמיה, A2Z,
העגלה החכמה של חברת הטכנולוגיה הישראלית/הדמיה, A2Z

קנייה חוויתית המשלבת תוכנה וחומרה

העגלה החכמה מאפשרת איסוף מהיר של מוצרים על ידי סריקה בזמן ההכנסה של המוצר לעגלה והפעלת אמצעי בקרה חכמים. העגלה מהמתקדמות מסוגה בעולם, עובדת בפועל כבר מספר חודשים עם לקוחות המבצעים קניות באמצעות הפלטפורמה. שילוב של חומרה תוכנה ותקשורת המאפשרים ללקוח לבצע קניה חווייתית לשלם את התמורה בעגלה החכמה ולצאת מהסופרמרקט ללא עיכוב ותורים.

הכוונה למבצעים ולמוצרים חדשים

בן-צור יוסף, מנכ"ל חברת A2Z: "אנו שמחים על ההזדמנות להיכנס לאחת מרשתות הקמעונאות המובילות במקסיקו, המוכרת בעיקר בזכות הגישה החדשנית שלה. לאחר שהוכחנו מעל לכל ספק שהמוצר עובד ומשפר משמעותית את חוויית הקניה בישראל, אנו מתחילים לשווק את העגלות החכמות למרכולים ורשתות בחו"ל כחלק מאסטרטגיה כוללת להתרחבות גם לצפון אמריקה ואירופה".

בן-צור מוסיף כי: "העגלה החכמה שלנו תחולל מהפכה בתחום חוויית הקנייה, משלב הכניסה למרכול ועד היציאה ללא המתנה בסיום. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת לרשת להכווין צרכנים למוצרים במבצע, ליידע על מוצרים חדשים ולהציע הצעות נוספות לשיפור חוויית הקנייה והשירות. הפיילוט שיחל ברבעון הקרוב מהווה את המשך תהליך השיווק שלנו למדינות נוספות ולרשתות קמעונאות מובילות בעולם".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בן צור יוסף. אלי לוי,
בן צור יוסף, מנכ"ל חברת A2Z/אלי לוי

"יכולות מתוחכמות אך נגישות"

בכיר ברשת המקסיקנית הוסיף: "אנו מאמינים שהעגלה החכמה תשפר את חווית השירות של הצרכנים שלנו, כמו גם את היכולות התפעוליות שלנו בתוך הסניפים. המטרה שלנו כרשת קמעונאית היא לאמץ טכנולוגיה חדשנית שתקל על תהליך הקנייה ותהפוך אותו למהנה יותר. אנו מתרגשים מתחילת הפעילות המשותפת ומכך שנוכל לחוות בזמן אמת את היכולות ה'מתוחכמות אך נגישות' של העגלה החכמה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully