וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט שעומד לשנות את ישראל מחפש מאות עובדים

מערכת וואלה! בשיתוף בזק

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 18:25

החברה מרחיבה את מערך נציגי השירות שלה בפריסה ארצית, ומצרפת עובדים גם בתחומי השיווק, ההנדסה, התשתיות וה-IT על מנת לספק מענה לדרישה הגוברת להצטרפות לסיבים. העובדים החדשים ייהנו ממענק גיוס מיוחד

עובדי בזק פורסים סיבים. בזק
פרויקט בסדר גודל שלא נראה כמותו בישראל/בזק

עולם התקשורת בישראל עובר מהפכה בימים אלו, בזכות פרויקט פריסת הסיבים האופטיים של חברת בזק. בהשקעה של מיליארדי שקלים, מבצעת בזק בתקופה האחרונה את פרויקט תשתיות התקשורת הגדול ביותר שהתבצע בארץ אי פעם וכעת, היא פוצחת במבצע גיוס עובדים ענק והכל - בתנאים מיוחדים.

מאות נציגי שירות שיעבדו במוקדי החברה יצטרפו לבזק במסגרת מבצע הגיוס, כמו גם מגוון נרחב של עובדים במשרות מטה בפריסה ארצית בתחומי השיווק, ההנדסה, התשתיות וה-IT, זאת על מנת להבטיח מענה מהיר ושירות בסטנדרטים הגבוהים ביתר ללקוחות בזק הקיימים וללקוחות חדשים, שיהיו מעוניינים להתחבר לסיבים האופטיים.

העובדים החדשים של בזק, שייקלטו במוקדי השירות, התמיכה והמכירה, ייהנו ממענק גיוס בסך 10,000 ש"ח, שיוענק להם במהלך השנה וחצי הראשונות שלהם בחברה. המענק יוחלק לפעימות ורובו יעבור לעובד/ת כבר בשנה הראשונה לאחר ההצטרפות לבזק. בנוסף, עבור טכנאיות וטכנאים שיצטרפו לבזק מדובר במקצוע המוכר על ידי המדינה כעבודה מועדפת, מה שמזכה את אותו עובד בסכום של כ-9,700 ש"ח.

למשרות באתר בזק>>

בית בזק החדש בחולון. בזק
סביבת עבודה אנרגטית ומתגמלת. בית בזק החדש בחולון/בזק

כל עובד של בזק זכאי לקבל, תוך זמן קצר מאוד מרגע תחילת העסקתו, את כל תנאי הרווחה המתקדמים ביותר בשוק העבודה, כולל גיבושים שונים בארץ ובחו"ל, תווים והטבות ברשתות מזון, ביגוד ופנאי מובילות, השתתפות בהרשמה למכוני כושר, קייטנות לילדים, ביטוחי בריאות ושיניים, השתתפות במימון לימודים, מתנות בחגים ובאירועים משפחתיים משמחים, הנחות משמעותיות בשירותי החברה וחברות הבת שלה ועוד. מלבד השכר, תהיו זכאים גם לתגמול על ביצועים מוצלחים וכמובן, תהנו מהאפשרות לפתח קריירה וללמוד.

למעלה מחצי מהמשרות החדשות יאויישו על ידי עובדים ועובדות מהמוקדים השונים, ניוד פנימי שיחזק עוד יותר את תחושת המשפחתיות בחברה ויקנה לעובדים ביטחון ואופק תעסוקתי. סמנכ"לית משאבי אנוש בבזק, מורן קיטה, מסבירה את המהלך כולו: "קיים ביקוש עצום לסיבים אופטיים בקרב לקוחות בזק ומיום ההשקה מוקדי השירות מוצפים בפניות. הביקוש הזה רק יילך ויגבר והפרויקט העצום הזה מאפשר לבזק לספק מאות מקומות עבודה וביטחון תעסוקתי בתקופה מורכבת. העובדים בחברה נהנים מהכשרה מקצועית מקיפה ואופק התפתחות מקצועי עשיר, כמו גם ממגוון ההטבות הסוציאליות, סביבת עבודה אנרגטית, צעירה ומתגמלת ואפשרויות קידום".

למשרות באתר בזק>>

מערכת וואלה! בשיתוף בזק
  • עוד באותו נושא:
  • בזק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully