וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק מסקרה עם מברשת קונוס מאריכה

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 11:36

העיניים הן המראה לנשמה ומובן שאנחנו רוצות שיראו הכי טוב שאפשר. מניפת ריסים מלאים ומעוצבת מעניקה לעיניים עומק והיא הדרך הקלה והמהירה ביותר להדגיש ולהבליט אותן. כיום, אפשר לעשות זאת בקלות עם מסקרה טובה

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיקאת המסקרה: HIGHLASH LENGTENING & LIFTING MASCARA, מסקרה עם מברשת קונוס דקה בעלת סיבים החודרים לעומק הריסים, מאריכים, מדגישים ומרימים אותם.

מה התכונות הדרושות ממסקרה טובה? שתרים את הריסים ותיתן להם מתיחה והפרדה יפה כזו שמצליחה לטפל גם בריסים הקטנים ביותר, שתעניק להם מראה מלא, תצבע אותם בגוון שחור עז לאורך זמן ואולי הכי חשוב שתהייה קלילה ונעימה על הריסים כדי שלא יצטברו עליהם גושים.

את כל התכונות הללו יש ב- HIGHLASH MASCARA, המסקרה החדשה שמשיק בימים אלו מותג הביוטי ג'ייד. היילאש מסקרה, מאריכה, מחזקת ומרימה את הריסים ומאפשרת הדגשה והפרדה של כל ריס וריס למניפת ריסים מרהיבה בגוון שחור פחם עוצמתי.

ג'ייד מסקרה highlash 89.90 שקל. יחסי ציבור,
ג'ייד מסקרה highlash, המחיר: 89.90 שקל/יחסי ציבור

HIGHLASH - מברשת קונוס דקה ופורמולה במרקם קליל במיוחד. המברשת של מסקרה היילאש מעוצבת בצורת קונוס עם קצה דק במיוחד, והיא בעלת סיבים החודרים לעומק הריסים גם הקטנים ביותר מעצבים, מאריכים, מדגישים ומרימים אותם, ליצירת מניפת ריסים מרהיבה.

הפורמולה בעלת מרקם הקרמי הקליל משלבת בין פיגמנט שחור כהה, פולימרים המעניקים עמידות ותערובת שעוות גמישות מדגישות את הריסים ויוצרות אורך מרשים ללא גושים. היא מועשרת ב- WIDELASH™ מרכיב מזין המחזק ומטפח את הריסים, מעודד את צמיחתם ומסייע למנוע את נשירתם ובעלת גוון שחור פחם עוצמתי, חזק פי 5 מפיגמנט שחור רגיל.

ג'ייד מסקרה highlash 89.90 שקל. יחסי ציבור,
HIGHLASH LENGTENING & LIFTING MASCARA, של ג'ייד/יחסי ציבור

טיפ מאפרים למיקסום תוצאת האיפור:
1. מומלץ לא להכניס ולהוציא את המברשת (לפמפם) יותר מדי פעמים בעת השימוש זה גורם לנוסחה להתייבש מהר יותר.

2. כשאת בוחרת מסקרה חדשה, הקדישי אקסטרה תשומת לב למברשת, חשוב שתתן לך גישה נוחה לכל הריסים (גם הקטנות ביותר) כדי לקבל את התוצאה המקסימלית.

3. רוצה לקבל תוצאה מודגשת יותר? לפני מריחת המסקרה השתמשי בפריימר ESSENTIALS לריסים. הוא מכין ומטפח את הריסים, מגביר את עמידות המסקרה ומעצים את האפקט שלה.

4. אל תפחדי להשתמש גם במעגל ריסים, שעוזר לפתוח את העיניים ונותן את הטאץ הסופי למראה שאת מחפשת.

מחיר מומלץ לצרכן- 89 שקל | ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully