וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבושם החדש של המותג הוותיק

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 17:54

וגם: עסקה בינלאומית בתחום ההנעלה, שומרים על עור הפנים, צ'יפס חדש מגיע הביתה ומוצר הכביסה שישמיד את כל החיידקים

השראה בשקיעה

COACH. יח"צ,
COACH/יח"צ

מותג COACH הוא בית עיצוב מוביל של אביזרי יוקרה ופריטי לייף סטייל שנוסד ב-1941 כעסק משפחתי במנהטן. למותג מוניטין ארוך שנים הנשען על אומנות איכותית, הוא מוגדר כFree-spirited, all-American , ומאפיין עיצוב עם חזון מודרני, חותמת איכות לסגנון חיים. אותנטיות וחדשנות ייחודים למותג שהפך לשם נרדף לסגנון ניו יורקי חסר מאמץ.

במהלך השנים הוסיף המותג לפורטפוליו שלו גם חטיבת בישום, ובימים אלה, בהשראת שעות הזהב של השקיעה ומסעות ייחודיים עם חברים, מושק בושם חדש בשם Coach Dreams Sunset, שהקמפיין שלו צולם במדבר מחוץ ללוס אנג'לס. הוא עוקב אחר הדוגמניות והחברות ז'אן קמפבל ובינקס וולטון, היוצאות להרפתקה ייחודית, בה הם מגשימות חלומות לאור שקיעת השמש באופק. הן יצרו רשימת משאלות, ומסמנות וי על כל אחת. כמו: "לצייר יצירת מופת", "להיות בלהקה" ו"להתאהב".

COACH. יח"צ,
COACH/יח"צ

הקמפיין שנוצר בשת"פ עם הבמאי והצלם פביאן ברון, חוגג את אווירת האופטימיות, הכיף שבהרפתקאות, והקסם שבזיכרונות.

את הבושם המוגדר אוריינטלי פרחוני, יצרה הבשמית נטלי לורסון. הוא מכיל תווי סורבה אגסים, ברגמוט, יסמין סמבאק, מגנוליה, פולי טונקה, ווניל. הבקבוק הוינטאג' נוצר בהשראת האוצרות שנמצאו לאורך הדרך במהלך המסע, ובקבוק הזכוכית נצבע בצבעי שקיעה, עם טבעת עור עדינה בסיומת הכובע. כמחווה להיסטוריה העשירה של אומנות העור של קואץ', על האריזה מתנוסס הלוגו האייקוני של המותג - סוס וכרכרה בזהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

קורס בקצב הזמן

מייקל קורס. יח"צ,
מייקל קורס/יח"צ

בהשראת הציטוט המפורסם של עורכת האופנה האגדית דיאנה ורילנד -The eye has to travel , השיק מעצב-העל האמריקני מייקל קורס את קולקציית קדם-סתיו 2021 כהמשך ישיר לאוסף הקיץ המוצלח. המשפט מזקק את הפילוסופיה שעומדת מאחורי הרעיון שכל כך מתאימה לתקופה החדשה בה אנחנו חיים - שינוי פרספקטיבה לטובת מציאת נקודות מבט חדשות בקיים ובמוכר.

מייקל קורס. יח"צ,
מייקל קורס/יח"צ

הסיפור המוביל בקולקציה מתמקד בסגנון של שנות ה-60 המאוחרות. השראה נוספת היא עולם הספארי כי אי אפשר בלי הדפסי נמר ונחש, מסעות וטיולים בטבע. הסיפור האורבני עושה שימוש בבדים ממוחזרים ובכותנה אורגנית, כחלק מהאידיאולוגיה בה נוקט המותג וההחלטה לייצר אופנה בתהליכים ירוקים וידידותיים לסביבה, אידאולוגיה שבאה לידי ביטוי בתיקי הירח משנות ה-90 העשויים מעור טבעוני באיכות ובמרקם של עור אמיתי.

מייקל קורס. יח"צ,
מייקל קורס/יח"צ

קורס, שמודע לעובדה שאלכוג'ל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, עיצב נרתיקי עור בהם ניתן לשאת את האלכוג'ל וגם קולקצית מסכות עם הלוגו MK. עוד טרנד עליו לא פסח קורס הוא עידן הטיק טוק, לשם כך יצר קולקציית תיקים קשיחה שמכילה בנוחות את הנייד.

seperator

ישראל על המפה העולמית

פרובאנס בישראל. אסף קרלה,
פרובאנס בישראל/אסף קרלה

לרגל השקת WHISPERING ANGEL הנחשב למותג הרוזה הטוב ביותר בעולם, תאגיד LVMH העולמי בחר בקפידה 6 מסעדות שף מובילות בישראל לפרויקט ראשון מסוגו. תל-אביב נחשבת כבר שנים רבות כמוקד קולינרי בעל שם עולמי המושך אליו מבקרים רבים מהעולם וגם את עיניהם הבוחנות של תאגיד הענק. לכבוד השקת הרוזה, בחרו בתאגיד מסעדות שף מובילות בישראל כדי שיצרו מנות אשר יפגישו את היצירה המקומית תוך שילוב טעמים וניחוחות מפרובנס משם מגיע היין וכמובן השראה מטעמי הרוזה.

WHISPERING ANGEL הינו רוזה יבש, רענן בעל טעמים שופעמים וארומות של פירות יער אדומים המתאים בצורה מושלמת לחך הישראלי ולקיץ וכך גם המנות. כל המנות שנוצרו במסגרת הפרויקט הינן מנות קיציות, קלילות ורעננות שמתכתבות עם אופי היין. המסעדות והמנות המשתתפות בפרויקט הן: משייה, תמנע, טורקיז, הוטל מונטיפיורי, מילגו ומלבר, ג'ורג אנד ג'ון .

גיא אריש מסעדת משייה. אסף קרלה,
גיא אריש מסעדת משייה/אסף קרלה

הרוזה יפגיש את היצירה הקיצית והמקומית של השפים של ישראל עם מקורות השראה מעולמות אחרים, חלק מהשפים שאבו השראה מהניחוחות והטעמים של פרובנס וחלק לקחו השראה מהרוזה והתרשמות ממאפייניו שהובילה אותם אל העשייה ובניית המנה. כל המנות בפרויקט הן מנות קיץ קלילות ורעננות שמתכתבות עם פרופיל הטעימה של היין או עם מחוזותיו.

בחברת אספיריט שמחו לראות כי בימים אלה ישראל נתפסת בעיניי העולם כיעד קולינרי עם מסעדות שף מצוינות בקנה מידה עולמי. WHISPERING ANGEL נחשב למותג הרוזה הטוב בעולם והוא מככב במסעדות שף אשר נבחרו בקפידה- כיאה למותג פרימיום בסדר גודל כזה. הפרויקט הקולינרי מושק לאחר תקופה ארוכה בה המסעדות היו סגורות זמן רב בחסות מותג מוביל. הפרויקט יחל ביום ראשון הקרוב, 8.8 ויימשך שבוע.

תאגיד הענק LVMH הוא תאגיד צרפתי בינלאומי מוביל בתחום המותגים, הוא נולד בעקבות מיזוג בין בית האופנה Louis Vuitton וחברת Moët Hennessy שנולדה בעקבות מיזוג בין יצרן השמפניה Moët & Chandon ליצרן הקוניאק Hennessy.

seperator

הולכים על בטוח

Shoesonline. יח"צ,
Shoesonline/יח"צ

Shoesonline, מהאתרים הגדולים בישראל בתחום ההנעלה, חתם על הסכם ייבוא והפצה בלעדית בישראל עם קבוצת UFG - Unlimited Footwear Group - קבוצת מותגי ההנעלה הגדולה בהולנד ומהגדולות באירופה עם למעלה מ-35 שנות ניסיון.

הקבוצה מוכרת כ-5 מיליון זוגות נעליים בשנה ברחבי העולם ומעתה מותגיה יופצו באופן בלעדי באתר Shoesonline, ובממשק הסיטונאות של האתר המוכר לחנויות. מותגי קבוצת UFG נמכרים בלמעלה מ-50 מדינות בעולם. בקבוצה הוחלט להתמקד באונליין, ובחרו באתר Shoesonline לשמש כיבואן הרשמי והבלעדי.

מותג UFG יצטרף לנבחרת מותגי הספורט והאופנה המובילים הנמכרים באתר ביניהם: אדידס, נייקי, קונברס, ואנס, ניו באלנס, בירקנשטוק ועוד. מהלך אסטרטגי זה ממשיך את המינוף של Shoesonline, שגייסה לאחרונה השקעה בגובה 10 מיליון שקלים שנועדה לפתיחת מחסנים קדמיים באירופה ובישראל, התמקדות בשירות וייעול מערך הלוגיסטיקה על-מנת לצמצם משמעותית את זמני השילוח, העלאת תפוקת הסחורה והרחבת קטלוג המוצרים עבור הצרכן.

את אתר ShoesOnline הקימו ב-2015 יוסי כראדי, אלעד טל ודקל סטולרו, שמחזיקים כיום ב־33% ממניות החברה. האתר שהחל כאתר למכירת נעליים, התרחב לתחומי ביגוד, שעונים, תיקים ואביזרים.

seperator

פחם לפנים

קליניק. יח"צ,
קליניק/יח"צ

במהלך היום אנחנו נחשפים באופן קבוע לזיהום אוויר, לחשיפה המוגברת יש תופעות לוואי כמו יובש, הזדקנות מוקדמת וגירויים. ניקוי עמוק של העור ושמירה על עור נקי הם הצעד הראשון לעור בריא.

כחלק מחידוש סדרת מוצרי הניקוי של קליניק, All About Clean , המושקת מחדש באריזות חדשות וידידותיות לסביבה, משיק המותג טיפול ניקוי עמוק וחוויה מטהרת - מסכת חמר 2-in-1 Charcoal Mask + Scrub, המנקה את העור ומסירה ממנו מזהמים מזיקים, לכלוך, שומן עודף ותאי עור מתים בעדינות ובאפקטיביות. 2 פעולות במוצר אחד: גם ניקוי עמוק וגם פילינג.

המסכה מבוססת על חמר קאולין - חמר טבעי הסופג וסופח עודפי שומן. התוצאה היא מראה עור חלק ונקי. המסכה ספוגה בפחם במבוק עוצמתי הנוצר בתהליך שריפת במבוק. לאבקה יחס עצום של משטח למסה, 1 גרם מסוגל לטהר שטח של 1,000 מ"ר. בנוסף, מכילה המסכה גם כדוריות סיליקה, המקרצפות את העור בעדינות, מלטשות את העור ומטהרות אותו.

למסכה צבע אפור כהה. כשהיא מתייבשת על העור מסירים אותה. סדרת All About Clean™ נושאת את חותם Clinique Clean, המוצר החדש מצטרף לקו המוצרים של קליניק, המוביל את בשורת ה- Clean Beauty והוא 100% נטול בושם ונבחן לאלרגיה.

seperator

מהאדמה לצלחת

מילוטל. יח"צ,
מילוטל/יח"צ

חברת מילוטל, ששמה לה למטרה להביא ללקוח חווית צ'יפס איכותי מהמסעדה הביתה, משיקה בימים אלה סדרת אריזות צ'יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. בין מוצרי הצ'יפס הקפוא: צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

מקפיא הצ'יפס ברשתות הפך בשנים האחרונות לגנרי ומשעמם, לתוך הואקום הזה נכנסת מילוטל עם סדרת מוצרים איכותיים ובריאים, שהופכים את הבישול הביתי לקל ונוח יותר. האריזות החדשות ניתנות לרכישה ברשתות נבחרות.

חברת מילוטל הינה יצרנית ומשווקת של צ'יפס וירקות קפואים אחרים. החברה נוסדה בשנות ה-80 כחלק ממפעלי מילואות של הקיבוצים והייתה במשך שנים בבעלות קבוצת פישמן. ב-2018 היא נרכשה על-ידי ג'אווד אגבריה והושקעו בה כ-15 מיליון שקל במפעל מחודש. החברה פעילה בשוק המוסדי ובשוק הקמעונאי ומוערכת בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשת"פ. מחלקת המו"פ במילוטל מובילה אג'נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי לצד ערכי איכות, חדשנות ושירותיות, ולעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת.

seperator

חיטוי מקסים

מקסימה 99.9%. טל אזולאי,
מקסימה 99.9%/טל אזולאי

בימים אלה כשחיטוי הפכה לאחת התופעות ההכרחיות, מותג סנו מקסימה משיק את "מקסימה 99.9%" - תוסף כביסה לחיטוי בגדים ולנטרול ריחות זיעה וריחות הנגרמים מהתפתחות חיידקים. התוסף מתאים במיוחד לבגדים המיועדים לפעילויות המגבירות את הנטייה להזיע ולצבור חיידקים: בגדי ספורט ואימון, מדי צבא, בגדי עבודה, מגבות, מצעים, גרביים, תחתונים ועוד.

תוסף החיטוי לכביסה משמיד 99.9% מהחיידקים ומתאים לכל סוגי הכביסה והוא יעיל גם בכביסה ב-30 מעלות ובתוכניות כביסה קצרות ומתאים לכביסה לבנה וצבעונית. בחברה ממליצים להשתמש בנוסף לג'ל או אבקת הכביסה ולהוסיף אותו לתא מרכך הכביסה, ניתן להוסיף לכל מכונה פקק לחיטוי ולהשמיד 99.9% מהחיידקים המצטברים בין סיבי הבד לקבלת כביסה מחוטאת מחיידקים ובניחוח עדין ורענן.

seperator

המלכה של הבית

שלומית מלכה 14.8.17. ראובן קסטרו
שלומית מלכה/ראובן קסטרו

קבוצת קסטרו-הודיס בחרה בדוגמנית שלומית מלכה כפרזנטורית של רשת כלי הבית והלייף סטייל החדשה CASTRO HOMEשתפתח את החנות הראשונה בשבועות הקרובים. צילומי הקמפיין הראשון ל- CASTRO HOME בהובלתה מלכה, יערכו בקרוב. הבחירה בה נובעת מהעובדה שהיא משדרת אופטימיות, ביטחון עצמי, מייצגת את ישראל בעולם ויש לה אמביציה ללא גבולות, חיבור טבעי שייצר רגעים מלאי סטייל. רשת CASTRO HOME עתידה לפתוח רשת חנויות בפריסה ארצית ובאון ליין.

seperator

בראש טוב

, שמפו דרקוס. יח"צ,
שמפו דרקוס/יח"צ

מכירים את הקשקשים שנוחתים על הכתפיים וגורמים למבוכה? מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי משיק נוסחה חדשה לשמפו דרקוס לטיפול בקשקשים עיקשים הנצמדים לקרקפת. כדי להסירם, יש צורך בפילינג עדין, שמפו דרקוס לטיפול בקשקשים מפחית את הקשקשת באמצעות שילוב של מרכיבים פעילים ומאזן את המיקרוביום בקרקפת.

הפורמולה מכילה 1% פירוקטון אולמין + 1.3% חומצה סליצילית וגליצרין המנקים את הקרקפת, מאזנים את הקילופים ומסירים אותם, ומים ממעיינות וישי בצרפת, המסייעים להרגעת העור. יעילות השמפו נבדקה על-ידי דרמטלוגים, ונמצאה כמפחיתה עד 100% את מראה הקשקשים, וקבלת תוצאות נראות לעין כבר מהשבוע הראשון לשימוש. השמפו מנקה ביסודיות את השיער והקרקפת ומסייע בהפחתת שמנוניות ותחושת גרד.

seperator

משפרים מבפנים‎‎

סולגאר. סולגאר,
סולגאר/סולגאר

חברת תוספי הבריאות "סולגאר" משיקה ליין תוספי תזונה שאמורים לשנות את הרגלי הטיפוח שלנו. בין החידושים הטכנולוגיים הקיימים להצערת עור הפנים המסייעים בהשגת מראה בריא ורענן, מוצעת דרך קלה, יעילה ונוחה הפועלת מתוך המערכת הפנימית של הגוף, על-ידי נטילת תוספי תזונה אשר מכילים את הרכיבים התזונתיים, הייעודיים והחיוניים לעור ולשיער שאינם נמצאים בכמות מספקת במזון אותו אנו צורכים ביום יום.

הסדרה מכילה 4 תוספי תזונה ייעודיים ואיכותיים שכל אחד מהם מכיל רכיבים החיוניים למראה בריא וצעיר. הרביעיה כוללת; HNS COMPLEX, פורמולה ייעודית לטיפוח השיער, הציפורניים והעור. התוסף מכיל רכיבים ייחודים המעודדים את הגוף לייצור פנימי של חלבונים הנקראים קולגן, אלסטין וקרטין - חלבונים השומרים על בריאות השיער, מחזקים את הציפורניים ומספקים בסיס לעור מטופח.

קומפלקס HNS מכיל שילוב של מינרלים, חומצות אמינו, ויטמין C וMSM במינון מותאם, מעודדים את הגוף לייצור אותם חלבונים סיביים חזקים. הרכיבים הינם ממקור טבעי ולכן המוצר מתאים גם לצמחונים ולטבעונים.

קולגן וחומצה היאלורונית: מוצר הפועל להחזרת הלחות והגמישות לעור, מכיל פטנט ייחודי של שני רכיבי הפלא של עולם הטיפוח בכמות של פי 2 רכיבים פעילים בטבלייה אחת ליום, מה שתורם לספיגה יעילה יותר. הפטנט במוצר של סולגאר עבר מחקרים קליניים להוכחת יעילות ובטיחות השימוש והוכח כמשפר את הזמינות הביולוגית והספיגה של החומרים בגוף.

Vitamin E Liquid מגיע בנגזרת הטבעית D-alpha Tocopherol ובתוספת תערובת טוקופרולים נוספים המשפרים את ספיגת והטמעת הוויטמין בגוף מתאים לבליעה ולמריחה. ויטמין E הינו רכיב מוכר בעולם הטיפוח. מגביר לחות וגמישות של העור ומסייע בשמירה על עור בריא וחיוני.

; Biotin -ויטמין מסיס מים ממשפחת ויטמיני ה B, חיוני לסינתזה של חומצות שומן וחומצות אמינו ולכן חיוני לתאי העור. מחקרים מצאו קשר משמעותי בין הביוטין לבריאות השיער, העור והציפורניים.

seperator

לחיי הטבע

יקב תבור. יח"צ,
יקב תבור/יח"צ

ראש השנה שבפתח עם רוח ההתחדשות והחיפוש אחר המתנה המושלמת, הביא את יקב תבור להשיק את מארז "לחיי הטבע". המארז הסטייליסטי מכיל שני בקבוקי יין, אדום ולבן - שרדונה מסדרת אדמה ו-eco אדום ושתי כוסות יין מעוצבות ללא רגל בעיטור לוגו התנשמת של היקב.

מארז "לחיי הטבע" מבטא את תמצית עשייתו ופועלו של היקב בשנים האחרונות, ונותן הצצה חד פעמית לאיכויות חומרי הגלם מהם מיוצר היין בזכות הגישה האקולוגית והבריאה בכרמיו. כל חלקה מגודלת בקפידה תחת תנאי קיימות ושמירה על סביבה אקולוגית אשר יוצרת קרקע עשירה וגפנים חיוניות, במינימום התערבות של הכורם.

יקב תבור הממוקם למרגלות הר התבור בגליל העליון, הוקם ב 1999 על-ידי 4 משפחות מכפר תבור. היקב מייצר קרוב ל- 2 מיליון בקבוקים בשנה. בחירת נטיעות הכרמים הנרחבות באזורי הגידול הטובים ביותר בארץ תוך שימוש במיטב הכלים הטכנולוגיים, הביאו ליקב קפיצת מדרגה איכותית בשנים האחרונות. צוות היקב כולל את מיכל אקרמן וברק שריד -אגרונומים מקצועיים ואת היינן הראשי מיום היווסדותו של היקב, אריה נשר, בעל 40 שנות ניסיון בייננות בארץ ומחוצה לה, ואור נדבך המומחה לצידו, שמייצרים עבור מותג תבור, מגוון יינות בסדרות איכות שונות ובמחירים שונים.

פרעצל דרומי

פרצעל. יח"צ,
מיסטר פרצעלס/יח"צ

המותג הבינלאומי "מיסטר פרצעלס" מגיע לקניון עזריאלי הנגב, עם פרצעל שנאפה במקום ומצופה בציפויים מתוקים או מלוחים כמו: נוטלה, וניל, סוכר וקינמון, טופי, פרמז'ן, שומשום ועוד. זהו הדוכן הראשון של המותג הבינלאומי באזור הדרום ובבאר שבע בפרט ונקווה שיגיע גם לאזורים אחרים.

seperator

הדינזאורים קמים לתחייה

הדינזאורים קמים לתחיה. יח"צ,
הדינזאורים קמים לתחיה/יח"צ

בימים אלה כשהתחלואה עולה וכולנו מעדיפים לבלות בחללים פתוחים, EGOeast הפקות וגד אורון הפקות פתחו בספורטק צפון פארק דינוזאורים חווייתי שכולו עולם מסתורי קדום בו 35 דינוזאורים ענקיים ששהו על כדור הארץ לפני 180 מיליון שנים, קמים לתחיה, זזים ורועמים בקול במרחק נגיעה. עוד במקום: דמויות פרהיסטוריות, שלד הדינוזאור הגדול בעולם, מסלול גשרים המאפשר לראות את העולם דרך עיני הדינזאורים, תל חפירה ארכיאולוגי למציאת אוצרות מאובנים, מתקני רכיבה, עמדות סלפי, מתחם מתנפחים ענק, מתחם קטנטנים, פינות יצירה, מתחם NERF , מסלול טרקטורונים, מתחם משחקים, פינה שקטה-מתחם מונגש, חנות מזכרות, ודוכני מזון ושתיה. אגב שהחום לא יפחיד אתכם, בפארק הותקנו אמצעי אוורור, צינון והצללה. הפארק מונגש לבעלי מוגבלויות ופועל בהתאם להוראות משרד הבריאות.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully