וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קפה ללא קמח: רשת BIGA משיקה קונספט

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 13:35

רשת בתי קפה BIGA פותחת סניף בקונספט ייחודי: תפריט מלא נטול קמח חיטה. הסניף פונה לקהל חובבי המזון ללא גלוטן, הסובלים ממחלת הצליאק או הנמנעים מגלוטן מטעמי בריאות. ביגה חורב חיפה ניפתח בהשקעה של חצי מיליון שקל

מדובר בסניף ביגה הנפתח תחת השם: ביגה - ללא קמח, הממוקם ברחוב חורב 12 שבחיפה, שניפתח בהשקעה של כחצי מיליון שקל ומשתרע על שטח של כ-200 מ"ר, הכולל כ-80 מקומות ישיבה, חדר פרטי לאירועים, ישיבה חיצונית וממש כמו בכל סניפי ביגה, מעדנייה ייחודית המציעה מגוון רחב של דברי מאפה טריים הנאפים במקום רק שהפעם כולם ללא קמח.

ביגה ללא גלוטן צ. יחסי ציבור,
ביגה ללא גלוטן/יחסי ציבור

תפריט מלא ללא קמח

במקום, תפריט איכותי, מגוון ובריא השם דגש על טריות, וחומרי גלם איכותיים שכולו נטול קמח מתוך מחשבה על הצליאקים ולחובבי מזון ללא גלוטן.

התפריט מורכב ממנות בריאות עשירות בערכים תזונתיים, תוך מתן דגש על מנות ללא קמח חיטה וניתן למצוא בו מגוון רחב של מנות: פסטות, פיצות הנעשות במקום, כריכים ממגוון לחמים ללא גלוטן, סלטים, סלמון נודלס, קציצות דגים מרוקאיות, נודלס קארי , פאד קפאו ועוד מגוון עשיר של מנות בניהן מנות דגים. גם לילדים יש תפריט מגוון ועשיר של ארוחות ילדים.

קפה ביגה מקרון ללא גלוטן. גליה אבירם,
קפה ביגה מקרון ללא גלוטן/גליה אבירם

לקחת הביתה: גם מעדניית בוטיק

בנוסף, המקום מציע מעדניית בוטיק של מוצרים לבית ללא גלוטן, תחת מותג פרטי - ביגה: מגוון מאפים, חלות, בצק לפיצה, עוגות בחושות, עוגות מוס,עוגיות ,לחמים, פסטות, ממרחים, קרמבו, מקרונים ועוד מגוון קינוחים ללא גלוטן.

דוגמאות של מחירי מנות ללא גלוטן: סלט פנצנלה 54 שקל, סלט בריאות וקינואה המוגש לצד לחם ללא גלוטן 56 שקל, פאד קפאו 54 שקל, שווארמה סלמון 62 שקל, טוסט ביגה המוגש לצד סלט לבחירה 47 שקל.

קפה ביגה מציע מגוון מוצרי פסטה ללא גלוטן קפואים לקחת הביתה. גליה אבירם,
קפה ביגה מציע מגוון מוצרי פסטה ללא גלוטן קפואים לקחת הביתה/גליה אבירם

"הקונספט החדש מבדל עצמו משאר רשתות הקפה"

יאיר מלכה מנכ"ל קבוצת גרג המפעילה את רשת ביגה: "בזכות ששת המפעלים הנמצאים בבעלות הקבוצה המתמחים בייצור פסטות, לחמים, מאפים, עוגות וממרחים ללא גלוטן, אנו מצליחים לפתוח מקום כמו ביגה - ללא קמח הנותן מענה לחלק לא מבוטל מאוכלוסיה הרגישה לגלוטן. הקונספט החדש מבדל עצמו משאר רשתות הקפה הקיימות בישראל ומקווים לפתוח עוד סניפים בקונספט זה במרכז, בדרום ובירושלים".

רשת בתי קפה ביגה, מקבוצת גרג, בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד. ביגה היא רשת בתי קפה פרימיום המונה כ 38 סניפים ברחבי הארץ.

ביגה ללא גלוטן חיפה. אלעד גוטמן,
ביגה ללא גלוטן חיפה/אלעד גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully