וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הדיגיטלי מגייס 150 בנקאים חדשים

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 16:46

הבנק הדיגיטלי הראשון שבבעלות פרופ' אמנון שעשוע מגייס 150 בנקאים לקראת השקתו לציבור, המתוכננת לתחילת 2022. הבנק, שנמצא בימים אלו בתקופת הרצה, החל בגיוס בנקאים, תוך שהוא מאתגר, לדבריו, את מודל השירות המסורתי הקיים היום בבנקים

הבנק המכונה "הבנק הדיגיטלי הראשון" שבבעלות הפרופ' אמנון שעשוע, הודיע כי פתח במהלך נרחב לגיוס עובדים, כשהמטרה היא לאייש כ-150 משרות של בנקאים.

גל בר דעה, מנכ"ל הבנק הדיגיטלי הראשון: "עברו הימים בהם תפקיד הבנק התמצה בלשמור לנו על הכסף ולמכור אשראי. טכנולוגיה ייחודית שאנחנו בונים, מאפשרת לנו להנגיש בנקאים אנושיים שיתנו שירות מעולה ופרואקטיבי מסביב לשעון - בפעם הראשונה בישראל, לכל הלקוחות, ללא תלות בכמה כסף מנוהל בחשבון. שרות שיחסוך לכולנו זמן, כסף והרבה כאב ראש".

העל פי הודעת הבנק, הוא מגייס את הבנקאים החדשים לטובת שירות ברמה של בנקאות אישית, ומחפש בנקאים עם ניסיון ורקע במתן שירות בתחומי הבנקאות והפיננסים.

בנקאות דיגטלית. ShutterStock
בנקאות דיגיטלית - בנקאים אנושיים יתנו שירות פרואקטיבי מסביב לשעון/ShutterStock

מויות אדירות של מידע בזמן אמת

לדברי הבנק הדיגיטלי הראשון, הבנקאים במערכת המסורתית משקיעים זמן אדיר בתהליך איסוף ועיבוד המידע על הלקוחות וגם אז הם מצליחים להגיע רק ל-5% מהמידע המלא הנדרש לקבלת המלצות ודרכי פעולה.

המערכת החכמv מבוססת הבינה המלאכותית, שפיתח הבנק הדיגיטלי, מסוגלת לעבד כמויות אדירות של מידע בזמן אמת, לספק לבנקאים תובנות, המלצות, התראות וכלים מתקדמים, ולעזור להם לספק שרות פרואקטיבי ברמה של בנקאות פרטית ל- 100% מהלקוחות, ללא קשר לרמת הכנסה או קשרים.

חשבון בנק זוגי. ShutterStock
הבנק הוא דיגיטלי - השירות מבטיח להיות אישי/ShutterStock

"אחד מכל שני משקי בית נמצא במינוס"

גל בר דעה, מנכ"ל הבנק הדיגיטלי הראשון: "ניהול כסף זה דבר מורכב. אחד מכל שני משקי בית נמצא במינוס ושתיים מתוך שלוש משפחות לא יעמדו בהוצאה חד פעמית של 8,000 שקלים. שנים שמנסים לפתור את הכאב הזה באמצעות קורסים לחינוך פיננסי ופיצ'רים של 'עשה זאת בעצמך' באתר הבנק - אבל בואו נסתכל למציאות בעיניים: רוב האנשים לא טובים ולא אוהבים להתעסק בניהול הפיננסים שלהם.

ניהול תזרים, תנועות חשודות בעו"ש, אשראי, חסכונות, ניהול תקציב, הוצאות, הוראות קבע, תכנון ארוך טווח ועוד - לרובנו אין זמן, כוח וידע להתעסק בזה ולפעמים אנחנו בוחרים פשוט להתעלם מהבעיה".

גל בר דעה. ינאי יחיאל,
גל בר דעה, מנכ"ל הבנק הדיגיטלי הראשון/ינאי יחיאל

"מחפשים בנקאים עם תשוקה לפיננסים"

עוד הוסיף בר דעה: "נגמרו הימים שבהם תפקיד של בנק התמצה בלשמור לנו על הכסף ולמכור לנו אשראי. שחקנים משבשים במהלך ההיסטוריה הנגישו להמונים מה שהיה נגיש רק למעטים ובכלל זה כוח מחשוב, גישה למידע או שירות VIP. אנחנו מתכוונים להנגיש שירות פרואקטיבי לכולם.

באמצעות טכנולוגיה ייחודית שאנחנו בונים, נוכל לאפשר לבנקאים שלנו להיות super-bankers ולספק שרות מעולה, אישי, פרואקטיבי וחכם - לכל הלקוחות ומסביב לשעון. שרות שיחסוך לכולנו זמן, כסף והמון כאב ראש. אנחנו מחפשים בנקאים עם תשוקה לפיננסים ולטכנולוגיה, שרוצים להיות שותפים בבניית עתיד עולם הבנקאות בארץ, ובעולם".

ראשון וברשיון מ-2019

הבנק הדיגיטלי הראשון קיבל רישיון מבנק ישראל בסוף 2019 ובמרץ האחרון, בהתאם ליעדי התכנית העסקית, החל את תקופת ההרצה, במסגרת פיילוט סגור, בשלב ראשון לעובדי הבנק.

הבנק פתח לעובדיו חשבונות שכוללים את השירותים הבאים: חשבונות עו"ש פרטיים וזוגיים, כרטיסי אשראי, צ'קים, העברות בנקאיות, מסגרות אשראי, הלוואות ופקדונות. הפיילוט יורחב בחודשים הקרובים לקראת השקת הבנק ללקוחות רשימת ההמתנה בתחילת השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully