וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: פתרונות אלחוטיים להגנה על חוות שרתים

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 10:00

חברות ענקיות בינלאומיות מתכננות להקים בישראל חוות שרתים. ASSA ABLOY פיתחה פתרונות נעילה אלחוטיים להגנה על ארונות ומגירות שרתים ומענה לתקנות ולהתקנים, הנוגעים להגנה על הנתונים בחוות השרתים

חברות ענק בינלאומיות מתכננות להקים בישראל חוות שרתים. העלייה בביקוש לחוות שרתים תואמת לעלייה באיומים לגניבה, אבדן או נזק לנתונים (data) עם המעבר לאחסון נתונים בענן. מרבית הארגונים מכירים בצורך להגן על הנתונים שלהם כנגד מתקפות סייבר, אך חוות שרתים ומרכזי נתונים בדרך כלל פחות מוגנים נגד הפרות פיזיות - בין אם מקריות או זדוניות. מתקני אירוח ומרכזי נתונים חיצוניים עשויים להפוך את ניהול הגישה הפיזית לשרתים ולנתונים למאתגר אף יותר.

הגנה על חוות שרתים. יחצ,
הטכנולוגיה מתקדמת, והצורך לאבטח גדל/יחצ

ASSA ABLOY שמה לה למטרה לאבטח חוות שרתים ופיתחה פתרונות נעילה אלחוטיים - Aperio® - להגנה על ארונות ומגירות שרתים ומתן מענה לתקנות ולתקנים הנוגעים להגנה על הנתונים. הפתרון מורכב מידית נעילה לארון הפועלת על סוללה ומתחברת למערכת בקרת הכניסה האלקטרונית הקיימת באמצעות רכזת תקשורת, דבר שמבטל את הצורך להעביר קו תקשורת ומתח לארון השרתים. קל להתקין את המנעול והוא מציע מעקב יומן אירועים מלא, כך שניתן לדעת בדיוק מי ניגש לשרת ומתי. ניתן להוסיף בקרת כניסה לארונות ולשייך אותם למערכת בקרת הכניסה האלקטרונית הקיימת.

אורן אביגדור מנכ"ל ASSA ABLOY ישראל: "יתרון נוסף הוא שניתן להשתמש עם כרטיסי הגישה הקיימים המשמשים לפתיחת דלתות מבוקרות בארגון, לצורך בקרת גישה לארונות השרתים וזאת ללא עלות נוספת הכרוכה בהקצאת כרטיסי גישה חדשים"

  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully