וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרשר הציגה את FC5 - מכשיר השאיבה והשטיפה האלחוטי

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 17:23

המכשיר מבצע שטיפה וספונג'ה וניקיון ייסודי עם מברשות מיקרופייבר המקצפת את הרצפה ומשאירות ברק וריח טוב. החברה יוצאת במבצע לרגל ראש השנה

חברת קרשר השיקה בימים אלו את מכשיר הספונג'ה והניקיון האלחוטי FC5, המבצע שטיפה וספונג'ה וניקיון יסודי עם מברשות מיקרופייבר המקצפת את הרצפה ומשאירות ברק וריח טוב.

קרשר. יחצ,
שואב ושוטף ביסודיות. ה-FC5 של קרשר/יחצ

המכשיר המהפכני לשטיפת הבית מבטיח ניקיון יסודי יותר, שמשאיר ברק וריח טוב בזכות מיכל המים הנקיים המקציף את הסבון ומברשות המיקרופייבר המקרצפות בנחישות את המשטח המכשיר מגיע עם זוג נוסף של מברשות מיקרופייבר, שמסתובבות במהירות עוצמתית של 500 סיבובים בדקה המברשות מקרצפות את הרצפה תוך הזרקת מים וחומר הניקוי, ולוכדת את הלכלוך לתוך מיכל המים המלוכלכים.

מנוע המכשיר נמצא בחלקו התחתון של המכשיר ובכך מאפשר עבודה קלילה ומהירה ללא משקל על מפרק כף יד, חיסכון של 85% מצריכת המים , חיסכון של 80% בזמן עבודה והתאמה לכל סוגי הרצפות והפרקטים.

למכשיר מיכל מים שקיבולתו 400 מ"ל מים, שמספיק לניקיון והברקה של 60 מ"ר. המיכל ממוקם בקדמת המכשיר ומיכל נוסף של ליטר הממוקם בחלקו האחורי של המכשיר. הוא אוגר את הלכלוך והמים המזוהמים מהרצפה ומהנברשות (הנוזלים הנספגים עוברים למיכל זה ולכן הספוג נשאר נקי להמשך ניקיון והרצפה יבשה לאחר 2 דקות).

לקראת ראש שנה קרשר יוצאת במבצע השקה - 2,390 שקל כולל מתנה של מנקה חלונות אלחוטי ומטאטא חשמלי עוצמתי (שווי המתנה כ- 800 שקל).

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully