וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DCITY: העיר הגדולה במזרח התיכון לעיצוב ובילוי

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 15:22

לאחר שלוש שנות תכנון ועבודה, החתמת עשרות מותגים מקומיים ובינלאומיים והשקעה בת 750 מיליון שקל תיפתח ביום שלישי, במעלה אדומים D CITY עיר העיצוב הראשונה והמושקעת בישראל. אירועי הפתיחה יימשכו שלושה ימים

מתחם העיצוב והבילוי החדש D CITY בפארק ישראל מעלה אדומים, פותח את שעריו עם פסטיבל ענק לציבור הרחב. בתכנית: 150 אומנים ביום, מיצגים, תיאטרון רחוב, זיקוקי דינור, והפעלות לכל המשפחה למשך שלושה ימים רצופים מה-9-11 לאוגוסט ובדיוק כמו המתחם עצמו, גם פסטיבל הפתיחה מביא טעם של חו"ל.

אירועי הפסטיבל יחלו בשעה 15:00 ויכללו מיצגים אומנותיים, מופעי להטוטנות, מופעי פלאש מוב, הרכבים מוזיקליים ייחודיים, תיאטרון רחוב מלווה בתפאורות ותלבושות מרהיבות, תהלוכת אופנה ייחודית ומרהיבה ועוד. בסך הכל, כ-250 אומנים שונים ייקחו חלק בתכנית האומנותית.

מיליוני מבקרים מהארץ ומהעולם

עיר העיצוב כוללת מתחם קניות ענק עם עשרות מותגים לעיצוב הבית, חלל עבודה משותף לאדריכלים ומעצבי פנים, פיאצה אדירה עם מסעדות מקומיות ובינלאומיות, מלון בוטיק יוקרי ומתחם הופעות בו יתקיימו באופן קבוע מופעים מרהיבים בסגנון לאס וגאס על ידי 150 רקדנים ואקרובטים.

בין האטרקציות: עיצוב נוסח מלון Venetian המפורסם, גונדולות השטות בתעלות מלאכותית, תקרת שמיים מלאכותיים עם עננים זזים בטכנולוגיה חדשנית.

פנינה רווח מנכ"לית DCITY: "אנו נרגשים לפתוח את עיר העיצוב הגדולה ביותר בישראל ואחת מהגדולות בעולם, אנו מאמינים כי עיר העיצוב D CITY תמשוך אליה מיליוני מבקרים מהארץ ומהעולם. הפרויקט הייחודי הזה מקיף את הצרכים המלאים של הלקוח בכל תחומי העיצוב במקום אחד. מישור מעלה אדומים הוא המקום היחיד שיכול לתת שירות במרחק של כ-15 דק' למעל מיליון תושבים המתגוררים באזור ירושלים ולכל תושבי מדינת ישראל בטווח נסיעה של עד שעתיים.

מדובר במתחם שיעשה מהפכה בתחום ואליו ינהרו אזרחי ישראל ותיירים מרחבי העולם. המתחם מציע מגוון אטרקציות, היצע רחב של מותגים, שטחים פתוחים לטיול עם כל המשפחה, ברים ומסעדות, הופעות ועוד. החברה היזמית בפרויקט היא קס גרופ המתמחה בהקמה של מתחמי בוטיק בארץ ובעולם.

עיר העיצוב של ישראל תיפתח במעלה אדומים 9.8. יח"צ,
עיר העיצוב של ישראל תיפתח השבוע במעלה אדומים/יח"צ

לא רק לתושבי ירושלים

מתחם DCITY הוא ללא ספק מהפכה עבור תושבי ירושלים בכל הקשור לעיצוב הבית. אם עד היום נאלצו הירושלמים ותושבי הישובים שסביבה, להסתפק בחנויות המפוזרות כל אחת במקום אחר או לחילופין לנסוע עד תל אביב וגוש דן על מנת להגיע למתחמי קניות לעיצוב הבית, כעת הירושלמים מקבלים מענה רחב ומושקע. כמו כן, המתחם ימשוך גם את תושבי המרכז ובהדרגה גם לקוחות מכל רחבי הארץ ואף מחו"ל שירצו לערוך קניות במתחם הקניות לעיצוב הבית הגדול במזרח התיכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ממש כמו בלאס וגאס - תרבות בילוי וקניות במעלה אדומים - DCITY. יח"צ,
ממש כמו בלאס וגאס - תרבות בילוי וקניות במעלה אדומים - DCITY/יח"צ

תרבות בילוי נוסח לאס וגאס

פרויקט העיצוב הגדול ביותר בישראל אשר הוקם בהשקעה של יותר מ-700 מיליון שקל עתיד, לדברי היזמים, לשנות את תרבות הבילוי והקניות בישראל לפורמט האאוטלטים הענקיים בארה"ב הממוקמים מחוץ לערים הגדולות, וכן בעיצוב נוסח לאס וגאס. על פי היזמים מדובר בפלא ארכיטקטוני מרהיב ועוצר נשימה וצפויים לבקר בשנה כ-20 מליון בני אדם.

המתחם כולו משתרע על פני שטח של כ- 100,000 מ"ר, מתוכם כ- 60,000 מ"ר שטחי השכרה לעסקים הפרושים כולם על פני קומה אחת, כשבין מגוון האדיר של כ- 200 חנויות הריהוט ועיצוב הבית ישנו גם מתחם יפהפה המיועד כולו למסעדות, הפיאצה, הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס, כך שבין מנה ראשונה לעיקרית או קינוח ניתן לצפות במיני גונדולות אשר שטות באגם ולהרים מבט לשמים - תקרת השמים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון.

מתחם dcity. יח"צ,
מתחם ה-DCITY יפתח בשלושה ימים של פסטיבל עם טעם של חו"ל/יח"צ

מתחם אוכל ואטרקציות לילדים

עיר העיצוב DCITY מהווה בית למגוון רחב של רשתות וחנויות לעיצוב הבית המוכרות לכולנו בגלל פרישתן הארצית כמו מחסני חשמל, דלתות פנדור, שקם אלקטריק, צמר שטיחים, אורבן, ד"ר גב ועוד רבות, אך מהווה גם מתחם לחנויות שנפתחות לראשונה בישראל,

מתחם DCITY. יח"צ,
מתחם בילוי וקניות בסגנון לאס וגאס, DCITY/יח"צ

מיני-גונדולות ישייטו באגם מלאכותי

המתחם החדש נבנה בהשראה אמריקאית ויחולק לשלושה אזורים מרכזיים: האזור הראשון יתמקד בעיצוב הבית, עם היצע הכולל בין היתר כלי מטבח, ריהוט, דלתות, קרמיקה, טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה; האזור השני ירכז משרדי אדריכלים מובילים, מתוך מטרה לייצר אינטראקציה שוטפת בינם לבין עולם הבית על נגזרותיו; ואילו האזור השלישי יכלול מסעדות יוקרה עם שפים מובילים ומגוון בתי קפה, כאשר הפיאצה - שטח ההסעדה המקורה, יהיה העתק של מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס.

המתחם יכלול שפע של אטרקציות, בהן מיני-גונדולות מעץ שישייטו באגמון מלאכותי, שמיים כחולים מצוירים שיעניקו תחושה של אור יום לאורך כל שעות היממה ואפילו טכנולוגיה חדשנית להזזת עננים.

אירועים ולינה במלון מפואר

לצד DCITY יוקם גם מלון מפואר אותו יעצב האדריכל דניאל חסון ויכלול גם מתחם ענק לאירועים. הקמת DCITY תביא לפיתוח והתרוממות אדירה של האזור כולו וזאת מבלי להפוך אותו לאזור צפוף ותוך שמירה על הסביבה ועל המרחבים של מעלה אדומים. בנוסף, המתחם יספק תעסוקה לאלפי עובדים מהאזור.

קס גרופ היא חברה פרטית שנוסדה בשנת 2007 בישראל היא אחת מקבוצות ההשקעות הגדולות בישראל. הקבוצה מתמחה בתחומי יזמות ושיווק נדלן, שיכון, בינוי ותשתיות. החברה מעסיקה 400 עובדים ברחבי העולם, ובנתה ושיווקה מעל ל-5,000 יח"ד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully