וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוצרים: שיא ישראלי בהוצאות בכרטיסי אשראי

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 10:36

על פי נתוני שב"א - ההוצאות שלנו בכרטיסי אשראי ממשיכים לשבור שיאים: סך ההוצאות בחודש יולי עמד על 36.3 מיליארד שקל, גידול של 16.5% לעומת יולי 2020, החודש הראשון לפעילות "בין הסגרים". גם עסקאות אונליין ממשיכות לעלות: 20.4 מיליארד שקל

חודש יולי שעבר עמד בסימן פתיחה מאסיבית של המשק, מהלך שהחל עוד בחודש יוני ונקטע סופית עם הסגר המלא שהוטל ב-18.9.2020, ערב ראש השנה.

מכל מקום, חודש יולי שעבר, אחרי קריאת ראש הממשלה דאז "תעשו חיים", נחשב לאחד המוצלחים בשנה שעברה. אלא שבדיקה של הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי מגלה גידול דרמטי בהוצאות ביחס לחודש המקביל אשתקד.

נתוני חברת *שב"א (שרותי בנק אוטומטיים), מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, מצביעים על שיאים חדשים בהוצאות שמבצעים הישראלים בכרטיסי אשראי.

גם במשיכות המזומן מהכספומטים הבנקאיים נרשמה בחודש החולף עלייה, אבל מדובר בעלייה מתונה יותר לעומת הפעילות בכרטיסי האשראי.

סך ההוצאות בחודש יולי עמד על 36.3 מיליארד שקל, גידול של 16.5% לעומת יולי 2020, החודש הראשון לפעילות "בין הסגרים".

אישה עושה שופינג אונליין. ShutterStock
נמשכת מגמת התחזקות הקניות בכרטיסי אשראי באונליין/ShutterStock

שיא ישראלי חדש

בחודש יולי 2021 עלו ההוצאות של הישראלים בכרטיסי אשראי בשיעור של 16.55% בהוצאות בכרטיסי אשראי לעומת חודש יולי 2020.

בחישוב של ההוצאה היומית בכרטיסי אשראי יולי 2021 שבר את שיא ההוצאה היומית שנרשם בחודש הקודם וההוצאות של הישראלים בכרטיסי אשראי עמדו על ממוצע יומי של 1.172 מיליארד שקל, מדובר על עליה של 1.17% בהוצאה היומית בכרטיסי אשראי לעומת חודש יוני 2021 בו ההוצאה היומית עמדה על סכום של 1.158 מיליארד שקל.

נוסף על כף, נמשכת מגמת ההתחזקות של הוצאות על עסקאות אונליין: 20.4 מיליארד שקל הוציאו הישראלים על רכישות מקוונות ועסקאות אונליין אחרות, דבר המעיד על המשך בתחזקות המגמה של מעבר לתשלומים מקוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully