וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל מרנץ ינהל את האקדמיה לנינג'ה שתפתח בסוף החודש

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 15:12

לראשונה בישראל תיפתח בסוף החודש אקדמיה לנינג'ה. ההשקעה של כ-8 מיליון שקל, ביוזמת קבוצת משקיעים בשיתוף זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ', שגם ינהל את המתחם. האקדמיה תתפרס על שטח של 1600 מ"ר המשתרע על 3 קומות במתחם הבילויים של ראשון לציון

עוד עדות לפופולריות של תכנית הריאליטי המצליחה ("קשת"). אקדמיה לנינג'ה תיפתח בראשון לציון. ה"אקדמיה" כוללת מגוון רחב של מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, בני נוער ומבוגרים, בדגש על לימודים מקצועיים עם צוות מאמנים, בראשו יעמוד המנהל המקצועי של גיל מרנץ, מאמן בכיר באימוני משקל גוף והזוכה בתחרות נינג'ה ישראל 2019.

לצד מרנץ, יעמוד צוות מקצועי של מאמנים מתחומים שונים, כמו: בני יפרמוב - מחלוצי ענף הפארקור, תום רוזנברג - אלוף הארץ בקליסטניקס לשנת 2018, גלב לויפטין - מתמודד מוביל בנינג'ה ישראל ועוד.

גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינגה. יחסי ציבור,
גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינג'ה/יחסי ציבור

במתחם החדש קיימים אזורי פעילות שונים המאפשרים מגוון רחב של אימונים: נינג'ה, פארקור, קליסטניקס (אימוני משקל גוף) וטיפוס. כל תחום משלים אחד את השני ויוצר את מקום לאימונים מגוונים. מתחם הפארקור באקדמיה הוא הגדול ביותר בישראל ובנייתו נחשבת לפורצת דרך בתחום הפארקור כל המתקנים תוכננו, קמו ונבדקו על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון, תוך הקפדה על חוויות משתמש, איכות האימון והבטיחות.

הדמיית האקדמיה לנינג'ה. הדמיה, אלברט אסקולה,
הדמיית האקדמיה לנינג'ה/הדמיה, אלברט אסקולה

במתחם קיים גם בר נינג'ה ופינות ישיבה לנוחיות ההורים והמבקרים. בסופי שבוע, האקדמיה תשמש גם כאטרקציה למשפחות שיוכלו להנות מהמסלולי נינג'ה השונים.

האקדמיה משתרעת על שלוש קומות: הקומה הראשונה כוללת חנות מקצועית לרכישת ציוד ספורט ונינג'ה לצד עמדת קבלה ורישום. הקומה השנייה כוללת את המסלולים המקצועיים של המתחם: קיר טיפוס (בולדר) מקצועי של כ- 200מ"ר, מסלולי הנינג'ה, מתחם פרקור ואימוני משקל גוף.

הקומה השלישית (קומת הגג), משתרעת על שטח של 700 מ"ר. קומה זו תשמש כאזור לאירועים עסקיים ופרטיים, לימי הולדת, ימי עיון, פעילויות חברה/וועדים/גיבוש ועוד. זאת לצד מתחם נינג'ה נוסף שיעמוד לרשותם בהמשך קומת הגג.

גיל מרנץ, זוכה נינג'ה ישראל 2019, ינהל את האקדמיה לנינגה. יחסי ציבור,
גיל מרנץ, זוכה נינג'ה ישראל 2019, ינהל את האקדמיה לנינגה/יחסי ציבור

עתיד מקצועי והישגי לענפי הספורט

את האקדמיה עיצבו האדריכלים אלברט אסקולה ואלברט לוין, שבחרו בסגנון מודרני לצד שימוש באלמנטים ספורטיביים ושימוש בפונקציונאליות וירידה לפרטים הקטנים, כמו פינות ישיבה נוחות ונעימות להורים שיגיעו עם הילדים לשיעורים.

גיל מרנץ מסר: "פתיחת האקדמיה לנינג'ה מסמלת את העתיד המקצועי וההישגי בענפי הספורט במתחם ומטרת האקדמיה לממש את הפוטנציאל הפיזי והמנטלי של המתאמנים. אני שמח להיות חלק ממיזם ראשון מסוגו בישראל ולהעניק לאחרים את הכלים והכישורים להיות הגרסא הטובה ביותר שלהם, נינג'ות לא רק בפן הפיזי".

קבוצת המשקיעים כוללת את היזמים אלון וארז בן חיים שמסרו: "אנו שמחים לבנות מתחם ספורט גדול בראשון לציון ולקדם את ענפי הספורט החדשים ובטוחים כי ילדי ראשון לציון, הסביבה ובכלל, ישמחו לבוא להיות חלק מהפעילות השוטפת במתחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully