וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-500 ל-15 אלף הזמנות ביום: איך עברנו לקנות קוסמטיקה באונליין בקורונה?

מערכת וואלה! בשיתוף אלקליל

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 11:53

צפו: אורן רווח, יו"ר "אסתי לאודר" בישראל, הגיע לאולפן כדי להסביר איך קבוצת החברות התאימה את עצמה בהצלחה למצב, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, שדרוג מערך האונליין ומחשבה מחוץ לקופסה עבור העובדים והצרכנים כאחד

בווידיאו: איך עברנו לקנות קוסמטיקה באונליין בקורונה?/אולפן וואלה!

השנה החולפת הייתה יוצאת דופן בכל המובנים וגם דברים שנראו לנו טבעיים, כמו לצאת ולרכוש לעצמנו מוצרי קוסמטיקה, הפכו לפתע למורכבים. מי שידעה להתאים את עצמה למצב, בזכות חשיבה מחוץ לקופסה, הייתה קבוצת החברות "אסתי לאודר", המשווקת בישראל את מותגי היופי והטיפוח המובילים בעולם, דוגמת אסתי לאודר, קליניק, MAC, בובי בראון, ג'ו מלון לונדון, סמאשבוקס ואחרים.

יו"ר הקבוצה אורן רווח הגיע לאולפן כדי להרחיב בכל הנוגע לפעולות והחידושים שנדרשו בתחום בעקבות הקורונה: "כשהחלה הקורונה, מצאנו את עצמנו עם 60 חנויות סגורות ודיילות ללא עבודה. היו לנו ארבעה אתרי אונליין והרחבנו אותם היום כבר לשבעה. בשבועיים הראשונים של הקורונה העברנו הדרכות וכל העובדים למדו והחלו לעבוד מרחוק באתרים שלנו, מה שפתח לצרכנים ערוץ הפצה נוסף להשגת המוצרים. אני חושב שבכל זמן נתון, מנהל צריך לדעת איך הוא יכול לענות על צרכי הצרכנים שלו ומהר מאוד זיהינו שזה הרגע לעבור לאונליין. תוך שלושה שבועות קפצנו מ-500 ל-15 אלף הזמנות ביום".

ומה אתם מציעים באונליין היום, בזמן שהמשק גם מתחיל לשמחתנו לחזור לפעולה?

"הטמענו במערכות שלנו טכנולוגיות שמקלות על צרכניות לבחור את הגוון הנכון והמוצר המתאים ביותר עבורן. הקנייה באונליין הפכה להרבה יותר נוחה, יעילה ומהירה. יש לקוחות שמגיעות עכשיו לחנויות, ויש כאלו שממשיכות לקנות באונליין".

איך הייתה ההתנהלות של הקבוצה מול העובדים במהלך הקורונה?

"העובדים הם חוד החנית של החברה. הוצאנו הרבה כסף מהחברה ולא קיבלנו החזרים מהממשלה, אבל היה חשוב לנו להמשיך לשלם לעובדים את שכרם ולהתאים את התפקידים שלהם למצב החדש. רבים מהם עברו לעבוד באונליין וגם עם אלו שיצאו לחל"ת שמרנו על קשר. עשינו אירועים כמו הדלקת נרות או מסיבת סילבסטר בזום ואירועים נוספים ששמרו על המשפחתיות בחברה וזה השתלם. כשיצאנו מהסגר, העובדים כל כך רצו להחזיר לחברה וזה עזר לנו להגיע לצמרת רשימת החברות בישראל".

איזה התאמות עשיתם בסושיאל?

"האמת שעוד לפני הקורונה היינו די כוכבים בתחום הזה. קבוצת אסתי לאודר הפכה בשנים האחרונות להיות בית גידול למשפיענים. אנחנו יודעים לבנות אותם בצורה נכונה וגדלים ביחד. אנחנו משתפים פעולה עם המשפיענים, עם רשתות ועם ארגונים גדולים כל הזמן".

בשורה התחתונה, מה הייתה השפעת הקורונה על המכירות?

"בשנה וחצי האחרונות אנחנו מובילים את המכירות בכל אזור אירופה, כי ידענו להתאים את הפעילות לערוץ הנכון ולדבר בשפת הצרכנים, כי אנחנו חיים את המצב וחושבים על העובדים והצרכנים שלנו והדרישות שלהם".

מערכת וואלה! בשיתוף אלקליל
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully