וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בכדורסל: מהפרקט לדיגיטל

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 17:09

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב נכנס לשנה השניה מתוך 5 שנים שבהסכם החסות עם ענקית הגיימינג Playtika. על הפרק: פיתוח של המועדון גם לזירת הדיגיטל. עדלי מרכוס, מנכ"ל מכבי ת"א: "אנחנו לוקחים את מערכת היחסים שלנו לשלב הבא. צפו להפתעות"

בשנה שעברה חתם מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב על הסכם חסות עם ענקית הגיימינג פלייטיקה. אלא שהעונה עברה ברובה בסימן הקורונה, בעיה לכל קבוצה, אבל בעיקר למועדון שבנוי על אולם ביתי חזק ותמיכה בלתי מסויגת של הקהל, כמכבי תל אביב.

עתה השיקו המועדון וחברת הגיימינג את השנה השנייה להסכם המשותף והודיעו כי ישלבו ידיים במספר פרויקטים גדולים למען הקהילה שייצאו לפועל בחודשים הקרובים.

מנכ"ל מנהלת ליגת העל עדלי מרכוס. מגד גוזני
עדלי מרכוס, מנכ"ל מכבי תל אביב בכדורסל: "אחרי שנה מורכבת, ניקח את מערכת היחסים קדימה"/מגד גוזני

מתרחבים לזירה הדיגיטלית

עדלי מרכוס, מנכ"ל מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, אמר לקראת העונה: "אחרי יריית הפתיחה בשנת החסות הראשונה, שנה שהייתה מורכבת לכולם עקב משבר הקורונה, אנחנו מעוניינים לקחת את מערכת היחסים עם נותנת החסות הראשית שלנו לשלב הבא. צפו להפתעות רבות ולהמשך שיתוף הפעולה".

"בשנה השניה להסכם אנחנו נעבוד יחד עם הצוותים שלנו על הידוק שיתוף הפעולה עם Playtika וחיבור המשחק של מכבי על פרקט הכדורסל עם ה-Infinite Ways to Play של Playtika בזירת המשחקים הדיגיטלית", הוסיף דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל השיווק והמכירות של המועדון.

ניר קורצ'ק. אוהד רומנו,
סמנכ"ל השיווק של Playtika, ניר קורצ'ק/אוהד רומנו

אין-סוף דרכים לשחק

סמנכ"ל השיווק של Playtika, ניר קורצ'ק ציין כי: "שמחנו על שיתוף הפעולה הפורה עם מכבי בשנה החולפת ובכוונתנו להעמיק אותו בשנה הקרובה. החיבור בינינו הוא טבעי ומתחבר לחזון שלנו לייצר אין-סוף דרכים לשחק. אנו מלאי ציפייה לקראת העונה החדשה. כולנו תקווה שהשנה הבאה תהיה בריאה ופשוטה יותר ונוכל לחגוג את החיבור בינינו גם עם הקהל במגרש בדרכים חדשות ויצירתיות וגם לתת יחד יותר לקהילה בעזרת תפיסת המשחק כדרך חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully