וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת H&O מחזקת את מועדון הלקוחות: החנות כולה ללא מע"מ, לתמיד

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 10:26

רשת H&O, בשיתוף עם חברת האשראי Cal, יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק מועדון הלקוחות מחזיקי כרטיס אשראי H&O Cal. במסגרת המהלך, לקוחות המועדון המשותף ומצטרפים חדשים ייהנו באופן קבוע מרכישה ללא מע"מ על כל המוצרים בחנות. המהלך יגובה בקמפיין המוערך בכ-1 מיליון שקל

במסגרת המהלך, לקוחות המועדון המשותף ומצטרפים חדשים המשלמים בכרטיס אשראי Cal- H&O ייהנו באופן קבוע מרכישה ללא מע"מ על כל המוצרים בחנות ביניהם: אופנה לילדים, נשים וגברים, כלי בית, טקסטיל לבית, אופנת ספורט, מותגי ספורט בינלאומיים, בישום, הנעלה, הלבשת פנאי ולילה, הלבשה תחתונה, משחקים לילדים ועוד וכן מותגי על מובילים בינהם: קרטרס, אושקוש, סקיפ הופ, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, פמינה ועוד.

הטבה זו תינתן לחברי מועדון בנוסף למבצעים הקיימים, מבצעים מיוחדים, מבצעי יום הולדת ועוד, המשתנים מעת לעת. ההטבה תינתן בכל שימוש בכרטיס ותכלול את כל הפריטים בחנות.

כרטיס האשראי cal h&o יקנה למחזיקים בו מחירים ללא מע"מ לתמיד. יחסי ציבור,
כרטיס האשראי cal h&o יקנה למחזיקים בו מחירים ללא מע"מ לתמיד/יחסי ציבור

המצטרפים החדשים למועדון Cal- H&O, ישלמו 20 שקל דמי הצטרפות וכבר במעמד ההצטרפות, יקבלו את הטבת המע"מ בנוסף למתנת הצטרפות בסך 100 שקל תווי קניה.

המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, פרסום ברדיו ובאתרי האינטרנט המובילים. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-1 מיליון שקל.

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת H&O: "חיזוק מועדון הלקוחות היושב על פלטפורמת אשראי מהווה מהלך צמיחה אסטרטגי, המעניק ערך מוסף ללקוחות בדמות הנחה נוספת משמעותית על כל קניה, בנוסף למבצעים המשתנים לחברי מועדון".

h&o חולצות 70 שקל וג'ינסים 100 שקל. תומר לופסקו,
קבוע ללא מע"מ לכל המחלקות: ילדים, נשים, גברים, כלי בית וכו'/תומר לופסקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully