וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 13:21

סמנכ"ל שיווק חדש למפעל הפיס, דירקטורית חדשה בנובה, מנהל ארצי לארגון ידידי צה"ל בארה"ב. התזוזות, המינויים והשינויים של השבוע במגזר העסקי

צביקה פיליפס, שמשמש משנת 2007 כמנהל אגף המכירות של מפעל הפיס והחל ממרץ 2021 גם כמ"מ סמנכ"ל השיווק - מונה בשבוע שעבר לסמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס, במקום דפנה נעים שאול, אשר פרשה מתפקידה לאחר 7 שנים.

פיליפס, בן 53, נשוי ואב ל- 4 ילדים, מתגורר בכפר אדומים-אלון ובעל תואר ראשון במנהל עסקים ו - MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. לפני כניסתו למפעל הפיס שימש בין השנים 2001-2007 כמנהל תחום השיווק של החטיבה העסקית בחברת "חוגלה קימברלי שיווק".

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, בישר לצביקה פיליפס עם סיום ההליך המכרזי בשבוע שעבר כי הוא הזוכה, בירך אותו עם כניסתו לתפקיד החדש והסביר את הבחירה בו לתפקיד: "צביקה מביא עימו ניסיון עשיר בניהול מערכות גדולות ומורכבות, הכוללות עשרות עובדים ומנהלים בהיבטים של מכירות, שיווק, פיתוח עסקי, הפצה ותפעול והוא בעל יכולת וניסיון רב בבניית אסטרטגיה שיווקית, מדיניות עסקית, ניהול והובלת צוותים מורכבים להשגת מטרות ויעדים".

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי בירך על המינוי ואמר: "צביקה הוא בשר מבשרו של מפעל הפיס וחי את הארגון במשך שנים רבות, אשר במהלכן עמד באופן מעורר הערכה ובעקביות ביעדי תפקידו, תוך אחריות ניהולית כוללת לכל מערך המכירות ורשת ההפצה של מפעל הפיס. אני סמוך ובטוח שצביקה ימשיך להצליח גם בתפקידו החדש כסמנכ"ל השיווק ומאחל לו בהצלחה".

צביקה פיליפס. יחצ,
צביקה פיליפס/יחצ

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) הודיע על מינויו של האלוף (במיל') נדב פדן כמנהל הארצי של הארגון. בתפקידו כמנהל הארצי, יעבוד פדן לצד מנכ"ל ה-FIDF ויתמקד בהעמקת ובחיזוק מערכת היחסים של הארגון עם תומכיו באמצעות חיבור הקהילות בארה"ב עם התרבות הישראלית, עם רוח צה"ל וערכיו.

"נדב עזר לעצב את פני צה"ל ומדינת ישראל במשך יותר מ -36 שנים ומדובר בנכס לעם היהודי", אמר מנכ"ל FIDF סטיבן וייל והוסיף כי: "נדב הוא האדם הטוב ביותר להתחבר לתורמים שלנו בשטח ולבנות גשרים בין הקהילות. אני מצפה לעבוד איתו על מנת ליצור עתיד טוב יותר עבור צה"ל, מדינת ישראל והעם היהודי כולו".

האלוף (במיל') פדן, החל את דרכו בסיירת מטכ"ל ובמהלך 36 שנות שירותו הצבאי, כיהן במגוון רחב של תפקידי פיקוד ביניהם: מפקד פיקוד המרכז, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, מפקד עוצבת הפלדה ומפקד עוצבת אדום. האלוף (במיל') פדן זכה בפרס 'לגיון ההצטיינות' מטעם צבא ארה"ב עת ששימש כנספח זרוע היבשה בארצות הברית בין השנים 2007-2009. פדן בעל תואר ראשון בפילוסופיה באוניברסיטה העברית בירושלים ועיצוב תעשייתי בבצלאל וכן בעל תואר במנהל עסקים ומשפטים מטעם המרכז האקדמי פרס. פדן נשוי ואב לשלושה.

"לאחר שירות ארוך שנים בצה"ל, אני מוכן כעת לשליחות הבאה שלי כמנהל הארצי של ארגון FIDF", אמר האלוף (במיל') פדן. "FIDF זה ארגון שתמיד הערצתי בזכותו עבודתו האדירה והמהפכנית למען חיילי צה"ל ומדינת ישראל. אני מבקש להודות למנכ"ל הארגון, סטיבן וויל, חברי הדירקטוריון ויו"ר הארגון, פיטר וינטראוב על כך שהפקידו בידי אחריות חשובה זו. אני מצפה לפרק הבא שלי, בשירות העם היהודי וייצוג ארגון ה-FIDF", סיכם.

נדב פדן. דובר צה"ל
אלוף (מיל.) נדב פדן/דובר צה"ל

חברת איי.איי.קיו הום ישראל בע"מ (AIQHome), חברה טכנולוגית ישראלית אשר פיתחה את AIQOO Marketplace, פלטפורמה לבעלי מקצוע וקבלנים הפועלים בשוק השירותים לבית בארה"ב, מודיעה על מינויו של איש העסקים והיזם החברתי תא"ל במיל' גיורא ענבר לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה.

לענבר ניסיון עשיר בניהול חברות ציבוריות, בכלל זה כדח"צ מטעם הגופים המוסדיים בחברות דוגמת "איי.די.בי פיתוח", "תמר פטרוליום" ועוד. ב-1998 ייסד את "פוינטר", חברת איתור ושירותי רכב בחרום בה גם שימש מנכ"ל מיום הקמה ועד 2004. מאז 2004 הקים וניהל את קבוצת "קמ"ן אחזקות", חברה ציבורית השולטת ומנהלת 30 חברות בתחומי התעשייה, המסחר והתשתיות בישראל ובחו"ל, עם 1000 עובדים ועם מחזור שנתי של 2.4 מיליארד ₪. ענבר הוביל בתקופה זו שהתבטאה גם במשבר כלכלי עולמי גיוס הון ממשקיעים בסך 320 מיליון ₪ והוביל מיזוגים ורכישות ב-20 חברות. עוד שימש כיו"ר פעיל ב"תאת טכנולוגיות", "בנטל תעשיות", "קו מנחה", "ישאל", "שנפ" ו"ישראל מנדלסון". בין 2010 ל-2012 הוביל את ביצועה של תכנית הבראה של חברת האופנה הבינ"ל "Elie Tahari" בניו-יורק. כיום משמש כיו"ר דירקטוריון "אי.די.בי תיירות ותעופה", דירקטור ב"ישראייר", יו"ר דירקטוריון "קבוצת מצר" ודירקטור חיצוני בקבוצת "גולף", "שנפ תעשיות" ועוד.

ענבר, בעל תואר שני במנהל עסקים EMBA ותואר שני במדע המדינה וקרימינולוגיה מאוניברסיטת חיפה ובוגר המכללה לביטחון לאומי של צבא ארה"ב - USA War College, שימש בעת שירותו בצה"ל במגוון תפקידי פיקוד בכירים ובהם מפקד אוגדה, מפקד עוצבת לבנון, מח"ט גבעתי, מפקד סיירת גולני ומפקד יחידת שלדג. כיום עדיין מתייצב לשירות מילואים פעיל במפקדת זרוע היבשה. ענבר מקיים גם פעילות התנדבותית כיו"ר עמותת ידידי בית החולים "העמק" ,סגן יו"ר עמותת יוזמה לאומית, דירקטור בקרן ליב"י ובעמותת "חינוך לפסגות".

גיורא ענבר. יחצ,
תא"ל במיל. גיורא ענבר/יחצ

חברת Deci מינתה לתפקיד מדען חוקר את פרופ' עמרי וינשטין. וינשטין מביא עמו לתפקיד למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום מדעי המחשב. וינשטין קיבל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל-אביב ודוקטורט במדעי המחשב מאוניברסיטת פרינסטון. בין השנים 2017-2020, היה חבר סגל באוניברסיטת קולומביה בניו יורק ולאחר מכן התמנה לפרופסור חבר באוניברסיטה העברית בירושלים. בפברואר האחרון, נמנה פרופ' וינשטין בין שבעה חוקרים ישראליים שזכו בפרס ראש הממשלה לחדשנות. את הפרס קיבל לאחר שפיתח כלים מתמטיים לניתוח, בנייה והאצה של מבני נתונים עבור מגוון שימושים, לרבות אימון מהיר של רשתות עמוקות. הוא גם זכה במלגת ה-NSF Career של קרן המדע האמריקאית.

חברת Deci הוקמה ע"י ד"ר יונתן גייפמן, פרופ' רן אל-יניב מהטכניון ויונתן (ג'ו) אליעל. Deci הוקמה בסוף 2019 וכבר מונה מעל 30 עובדים, רובם חוקרים ומהנדסי Deep Learning. החברה גייסה סיבוב Seed של כ-9.1 מיליון דולר מהקרנות Emerge ו-Square Peg. מאז הקמתה Deci גדלה בצורה מטאורית ושמה לה למטרה לגייס עובדים מובילים בעולמות הלמידה העמוקה וה- AI . כחלק מצוות המחקר ב- Deci יוביל פרופ' עמרי וינשטין פרוייקט מחקר שאפתני במיוחד בחברה שתפקידו בין היתר לפתח מבני נתונים מתקדמים ושיטות אלגבריות וגיאומטריות להכפלה מהירה של מטריצות. הצלחת הפרויקט עתידה להאיץ דרמטית את זמני הריצה של רשתות נוירונים עמוקות, בנוסף להאצה הנוכחית אותה משיגה דסי.

ד"ר יונתן גייפמן, מנכ"ל ומייסד Deci ציין: "למידה עמוקה מפעילה את הדור הבא של המחשוב - ללא מודלים בעלי ביצועים גבוהים ויעילים יותר הנתנים להרצה יעילה על כל מאיץ חומרה, טכנולוגיות שאנו לוקחים כמובנות מאליהן יגיעו למחסום. המוצר של דסי קריטי להנגשת טכנולוגיית בינה מלאכותית עוצמתית מחד, אך אפשרית כלכלית מאידך, הנותנת למפתחים את הכלים הנדרשים כדי להפוך רעיונות למוצרים מהפכניים. מומחיותו ויכולתיו של פרופ' עמרי וינשטין בתחום מדעי המחשב ובינה מלאכותית יובילו את דסי לכדי צמיחה משמעותית ובכך יסייעו לדסי להתרחב בשווקים הרלוונטיים ברחבי בעולם ולמצב אותה כחברה החדשנית והמשפיעה ביותר בענף זה".

פרופ' עמרי וינשטין ציין: "Deci מתמודדת כיום עם אחד האתגרים החישוביים הגדולים ביותר של בינה מלאכותית, שנובע מן המימדים העצומים של רשתות עמוקות הנדרשים להסקה וחיזוי מדוייק. מבני נתונים חכמים מסייעים בהורדת מימד של הרשתות ומאיצים משמעותית את זמן ההסקה. אני מאמין שהטכנולוגיה של Deci היא דוגמא די נדירה לכך שידע בחזית המחקר האקדמי מוטמע בקנה מידה תעשייתי."

עמרי וינשטיין. אוניברסיטת קולומביה, אתר רשמי
פרופ' עמרי וינשטין/אתר רשמי, אוניברסיטת קולומביה

נובה הודיעה על מינויה של שרית שגיב לדירקטוריון החברה. המינוי ייכנס לתוקפו באופן מיידי. שרית שגיב היא מנהלת עתירת נסיון, ובמסגרת תפקידה האחרון כמנהלת בכירה (General Manager) בחטיבת העסקים הגלובלית באמדוקס הובילה צוותים בתחומי שיתופי פעולה עסקיים וערוצי מכירה. קודם לכך, כיהנה שגיב בתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) של נייס והיתה אחראית על תחומי הכספים, ייעוץ משפטי, תפעול וטכנולוגיות מידע, וכן בתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) בחברת ריטליקס, בו מילאה תפקיד מרכזי בעסקה עם NCR.

"אנחנו נרגשים מהצטרפותה של שרית לדירקטוריון של נובה. הנסיון העשיר שלה בחברות הייטק גלובליות בתפקידים עסקיים ותפעוליים יתרום משמעותית לצמיחה העתידית של החברה", אמר ד"ר מיכה ברונשטיין, יו"ר הדירקטוריון של נובה. "אני נלהבת להצטרף לנובה ומההזדמנות לתרום ליעדים האסטרטגיים שלה ולצמיחתה", הוסיפה שגיב.

שרית שגיב. יחצ,
שרית שגיב/יחצ

סא"ל (מיל.) אלון סבן מונה לסמנכ"ל הפיתוח התאגידי (VP Corporate Development) בחברת Hub Security. סבן יהיה כפוף למנכ"ל, אייל משה, ויקדם בין השאר את הסינרגיה בין החברות שהתמזגו לאחרונה.

אלון סבן (43), השתחרר לאחרונה לאחר 21 שנות שירות, בהן הוביל את עולם ההגנה בסייבר ביחידת העילית מצו"ב. בתפקידיו האחרונים הוביל את פעילות המחקר והפיתוח לאמצעי הגנה מעצמתיים וייחודיים לצה"ל כראש ענף במצו"ב, ואת מאמצי השת"פ הבינלאומי בנושאי הגנה בסייבר, בדגש על פיתוח יכולות ייעודיות ושת"פ על בסיסן, כאסטרטג סייבר בחט' ההגנה. במהלך שירותו כיהן בשורה של תפקידים טכנולוגיים ומבצעיים, עסק במחקר ופיתוח, הנדסת מערכת, ניהול מבצעי והוביל לצד אחרים את ההתפתחות של ההגנה בצה"ל - מחומות גבוהות להגנה אקטיבית מבוססת מבצעים ומודיעין.
סבן הוא בוגר בהצטיינות תואר ראשון ושני במתימטיקה ותואר במנהל עסקים.

המנכ"ל, אייל משה, אמר כי צירופו של סבן מהווה חיזוק משמעותי להנהלת החברה ולבסיס הידע הטכנולוגי שלה, בעיקר בתחום הסייבר, שהוא תחום העיסוק של החברה. "אלון סבן מצטרף להנהלת החברה המורכבת מאנשי מפתח בתחום המודיעין והתקשוב, דבר שיקל עליו ויסייע לו להפיק מעצמו את המרב".

אלון סבן. יחצ,
אלון סבן/יחצ

מריאנה אסף מונתה למנהלת השיווק החדשה באגף הקמעונאות של קבוצת ח.י, ביניהם רשת Best Mobile , Bigdeal ורשת עודפים שלטר. Best Mobile היא רשת חנויות סלולר, גיימינג וגאדג'טים פרטית ובפריסה ארצית. הרשת מתמחה במכירת טלפונים ואביזרים נלווים לתחום הסלולר משנת 2011. מריאנה היא בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים ובעלת ניסיון של יותר מ-15 שנה בתחום השיווק והפרסום. היא החלה את דרכה ברשת האופטיקה הוותיקה בישראל "אופטיקנה", בתפקיד מנהלת תחום אינטרנט ופרויקטים שיווקיים לאחר מכן, ניהלה מריאנה את מערך השיווק בוואלה! שופס ו"קל אוטו".

במסגרת התפקיד החדש מריאנה תהיה אחראית על תחום ה-E-commerce, ערוצי השיווק והדיגיטל באגף הקמעונאות של קבוצת ח.י. כחלק מתפקידה תנהל אסף קמפיינים שונים בערוצי התקשורת השונים, טיפול ביחסי הציבור ותדמית הרשת והכנת מבצעים בשיתוף מחלקת הסחר. בנוסף, אסף תהיה אחראית על נראות אתר הבית של הרשת, ניהול הערוצים ברשתות החברתיות ושיתופי פעולה עם נקודות המכירה והקניונים.

אסף מוסרת: "אני גאה ונרגשת להוביל את אגף הקמעונאות של קבוצת ח.י, האמונה על הרשתות מהבכירות במשק. אני מודה על הבעת האמון עם מינויי לתפקיד ומלאת מוטיבציה להוביל את הקבוצה להישגים נוספים".

מריאנה אסף. יחצ,
מריאנה אסף/יחצ

עופר צעירי (52) מונה לסמנכ"ל הכספים של רשת מלונות "קיסר פרמייר", המונה שלושה בתי מלון, באילת בטבריה ובירושלים. צעירי בעל תואר בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ורואה חשבון מוסמך. הוא יוצא משרד רו"ח קסלמן וקסלמן, שימש בעבר כסמנכ"ל כספים ומשנה למנכ"ל בקבוצת "רניום", וכמנהל כספים ויועץ פיננסי במספר חברות וארגונים.

עופר צעירי. יחצ,
עופר צעירי/יחצ

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully