וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה אסטרטגי של WIX עם bit ו-Wolt

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 13:31

Wix eCommerce, פלטפורמה להקמה וניהול של חנויות אונליין, מרחיבה את הפעילות בישראל והשיקה לאחרונה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם פתרונות השילוח והתשלומים bit, Wolt ו-PDQ, במטרה להתאימן לשוק המקומי ולספק פתרון מלא לבעלי עסקים מקוונים

Wix פלטפורמת בניית אתרים וכלים לניהול העסק אונליין, מרחיבה את פעילות Wix eCommerce בישראל, פלטפורמה מקיפה, מתקדמת ונוחה להקמה וניהול של חנויות אונליין.

שוק המסחר המקוון בעולם בכלל ובישראל בפרט צמח משמעותית בשנתיים האחרונות. בשנת 2020 סך המכירות של חנויות בישראל הפועלות בפלטפורמת Wix eCommerce צמח בלמעלה מ-200% בהשוואה לשנה הקודמת. סך המכירות של החנויות בישראל, הפועלות בפלטפורמת Wix eCommerce עלה ב-50% ברבעון השני של 2021 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

Wix eCommerce,, החנויות המקוונות יאפשרו תשלום בביט. יחסי ציבור,
Wix eCommerce,, החנויות המקוונות יאפשרו תשלום בביט/יחסי ציבור

ניהול והצמחת העסק באמצעות WIX

פלטפורמת ה-eCommerce של Wix מאפשרת לבעלי עסקים מכל הסוגים, כולל חנויות מקוונות, לנהל ולהצמיח את העסק שלהם, ולמכור מוצרים באופן מקוון או פיזי. באמצעות Wix, בעלי עסקים יכולים למכור בכמה ערוצי מכירה, ביניהם בחנויות אונליין, באמצעות המובייל, דרך שירותי מדיה חברתית, בשווקים מקוונים (Online Marketplaces) ובנקודות מכירה בחנויות (כרגע בארה"ב בלבד). כמו כן, היא מאפשרת ניהול ומעקב אחר מלאים והזמנות, קבלת תשלומים, וכלים מתקדמים לשיווק.

Wix eCommerce, חנות מקוונות של הפלטפורמה. יחסי ציבור,
Wix eCommerce, חנות מקוונות של הפלטפורמה/יחסי ציבור

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם

שיתוף הפעולה עם Wolt מאפשר לבעלי עסקים להתקין את האפליקציה באתר שלהם ובכך לאפשר ללקוחות להזמין משלוחים של מוצרים שיגיעו ליעד באותו היום ובערים נבחרות, אף בפחות מ-30 דקות. המשמעות היא שהלקוחות של בעלי העסקים שמשתמשים ב-Wix יוכלו ליהנות מחווית המשלוחים המוכרת של Wolt כיום בישראל ולקבל מוצרים מכל סוג. הלקוח יוכל לשלוט במועד המשלוח, להנות ממעקב אחרי המשלוח בזמן אמיתי ולקבל הודעה על מסירת המשלוח. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם בין Wolt לפלטפורמה להקמה ולניהול של חנויות אונליין.

אפליקציית WOLT למשלוחים. צילום מסך, צילום מסך
מעקב אחר המשלוח בוולט וקבלת מסרון מסירה/צילום מסך, צילום מסך

תשלום בחנות המקוונת באמצעות bit

שיתוף הפעולה עם bit מאפשר לבעלי העסקים לקבל תשלום מלקוחות באמצעות bit, אפליקציית התשלומים הגדולה והמובילה בישראל. כיום Wix מאפשרת קבלת תשלומים בישראל באמצעות כרטיסי אשראי עם מקס וישראכרט ובאמצעות פייפאל. בעלי העסקים ב-Wix יוכלו להציע את bit כאמצעי תשלום נוסף מהיר, נוח ובטוח.

אפליקציית ביט. ShutterStock
תשלום בחנויות המקוונות באמצעות אפליקציית ביט/ShutterStock

פתרון לוגיסטי כולל לשילוח מוצרים

שיתוף הפעולה עם PDQ מאפשר פתרונות שילוח עם מגוון רחב של חברות שילוח מקומיות לבעלי עסקים שאין להם ידע קודם בלוגיסטיקה. הפלטפורמה תספק לבעלי העסקים ב-Wix פתרון כולל בכל הקשור ללוגיסטיקה של שילוח מוצרים, החל מיכולות תפעול מרובות דרך הצגת מחיר בהתאם לזמן האספקה ועד מעקב אחרי כל ההזמנות במקום אחד.

לפרטים נוספים: www.wix.com/ecom-lp/he

אריק פרץ, מנהל Wix eCommerce: "כחברה ישראלית השוק המקומי חשוב לנו מאוד ואנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח הפלטפורמה באמצעות כלים מתקדמים במיוחד עבור שוק זה כדי שבעלי עסקים יוכלו להגדיל משמעותית את הכנסותיהם. שוק המסחר המקוון גדל מאוד בשנתיים האחרונות ואנו מרגישים אחריות לספק את הפתרון הטוב ביותר עבור חנויות אונליין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully