וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגשים בבנק: נמשך מיזם ההרצאות של מזרחי-טפחות

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 14:22

בנק מזרחי טפחות ממשיך במהלך אוגוסט בסדרת הרצאות מעולמות הבריאות, התקשורת והפיננסים. בין המרצים המשתתפים: אלמוג בוקר, פרופ' אולגה רז, ד"ר אושי שהם קראוס, דנדן בולוטין, יעל שפר ועוד

הערב ייפתח חודש נוסף של הרצאות ללא עלות בבנק מזרחי-טפחות. הפעילות תכלול הרצאות שישודרו בעמוד הפייסבוק של הבנק, כאשר של ההרצאות יהיו פתוחות לקהל הרחב ללא עלות, ברישום מראש באתר "נפגשים במזרחי-טפחות".

זו השנה התשיעית של פרויקט "נפגשים במזרחי טפחות", במסגרתו הבנק עורך למען הקהילה ובאופן קבוע מגוון רחב של פעילויות והרצאות של מיטב המרצים עם תכנים מגוונים.

הרישום להרצאות והפעילויות באתר "נפגשים במזרחי-טפחות", בקישור המצורף: www.mizrahi-tefahot.co.il/he/nifgashim

"לאנטרקטיקה בעקבות שקלטון"

9.8, יום ב', 19:30, הרצאתו של הביולוג ומדריך הטיולים דנדן בולטין, "לאנטרקטיקה בעקבות שקלטון", שתשודר בעמוד הפייסבוק של הבנק - נפגשים עם דנדן בולטין, ביולוג ומדריך טיולים, להרצאה מרתקת ומפעימה על סיפור ההישרדות הגדול בהיסטוריה.

השנה 1914, 28 בריטים בפיקודו של ה"בוס" ארנסט שקלטון יוצאים למשימה גדולה: חציית יבשת אנטארקטיקה. הים הדרומי הקפוא והקשוח מתנכל להם ולאחר זמן מה נלכדת ספינתם "אנדיורנס" בין הקרחונים. בסיום מאבק אינסופי כמעט, כוח סבל, דבקות במשימה, ומעל הכל מנהיגותו של שקלטון - חולצו כל אנשיו בחיים!

דנדן בולוטין עם עוד 7 ישראלים שיחזר את המסע המופלא, בנופים הקסומים של ג'ורג'יה הדרומית ואנטארקטיקה, ומשלב בהרצאתו שקופיות ממסעו, קטעי וידיאו, ותמונות שצולמו במשלחת של שקלטון. כשכולם מסכימים שרק אישיותו ומנהיגותו של שקלטון החזירו למעשה את כולם הביתה בחיים, מנהיגותו של שקלטון נלמדת בבתי ספר למנהיגות בכל העולם ותסופר גם בהרצאה.

אלמוג בוקר "הקרב על הבית". יחסי ציבור,
אלמוג בוקר "הקרב על הבית"/יחסי ציבור

"הקרב על הבית"

11.8, יום ד, 19:30, כתב חדשות 13, אלמוג בוקר בהרצאה "הקרב על הבית" - נפגשים עם אלמוג בוקר, כתב חדשות ערוץ 13, שלוקח אתכם למסע מטלטל בתוך מנהרות חמאס ומכניס אתכם לבתי התושבים בעוטף, שהולכים לישון מדי לילה עם רעשי החפירות.

דרך העיניים שלו כעיתונאי, כתושב עוטף עזה וכאב לשלושה ילדים קטנים, בוקר שהציף מחדש את איום המנהרות, מאפשר הצצה אל מאחורי הקלעים של מה שקורה עמוק באדמת העוטף ועל החיים מעל פני הקרקע. בוקר מספר על החיים משני צידי הגבול, על מערכת היחסים המורכבת בין הצבא לתושבים, על הצנזורה וגם על חשבון הנפש האישי שלו כעיתונאי שהיה מודע לאיום המנהרות בימים שלפני מבצע 'צוק איתן'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אולגה רז. יחסי ציבור,
הדיאטנית הקלינית פרופ' אולגה רז, "ניפוץ מיתוסים בתזונה"/יחסי ציבור

"ניפוץ מיתוסים בתזונה"

16.8, יום ב', 19:30, הרצאתה של הדיאטנית הקלינית פרופ' אולגה רז, "ניפוץ מיתוסים בתזונה" - נפגשים עם פרופ' אולגה רז, דיאטנית קלינית וחוקרת, המוכרת לרבים מתוכניות רדיו וטלוויזיה, להרצאה כיפית, סוחפת ומפתיעה בה תגלו שהאוכל שלכם הוא לא בדיוק מה שחשבתם, ושגם אם נראה לכם שאתם יודעים כל מה שצריך לדעת בתזונה - יש לנו עוד הרבה מה לגלות.

"בוקר טוב 2050 הגיל השלישי בעוד 30 שנה"

18.8, יום ד', 19:30, ההרצאה "בוקר טוב 2050 - על החיים שלנו בגיל השלישי בעוד 30 שנה" של ד"ר אושי שהם קראוס, מרצה על עתידנות כלכלית - נפגשים עם ד"ר אושי קראוס, מומחה עתידנות כלכלית ובפרט חדשנות דיגיטלית בתחומים הפיננסיים להרצאה שתיפתח לכם צוהר לעתיד.

אנחנו משתנים כל הזמן. השנים עוברות, ואיתן משתנים הרצונות, והצרכים, התקוות והחלומות. האם אנחנו מרוצים מהחיים שלנו כבני שישים פלוס, פה ובתקופה הזו? התשובה בטח מורכבת, אבל תמיד כיף לדמיין איך דברים היו יכולים להיראות בזמן אחר. וזה בדיוק מה שנעשה בהרצאה שלנו. אנחנו פוקחים עיניים לרווחה ומנסים לשחזר ביחד איך יראו חיים של איש (אשת) גיל שלישי בעוד שלושים-ארבעים שנה.

בהרצאה נכיר כמה טכנולוגיות שהיום רק מתחילים לחשוב עליהן: מגרגירי חומר שמחוברים לרשת ועד לננו כדוריות דם ממוחשבות, אבל עיקר ההרצאה שלנו לא יהיה ללמוד על טכנולוגיה. זו לא המטרה כאן. בעזרת פריסת כמה טכנולוגיות בסיסיות ננסה לדמיין איך יראו החיים שלנו בעתיד, ברמה הרומנטית, מינית, רגשית, כלכלית וחברתית. האם ההרצאה אופטימית? נראה.

נפגשים לעסקים

10.8, יום ג', 19:30, הרצאה לבעלי עסקים - "ביטול עסקה - טיפים וכלים לבעלי עסקים" עם ארגון 'אמון הציבור' - נפגשים עם יעל שפר, עו"ד ומנהלת הייעוץ של 'אמון הציבור', להרצאה שתעשה לכם, בעלי העסקים סדר ותיתן לכם כלים מה עליכם לעשות, במקרים של ביטול עסקה ותחסוך לכם זמן, כסף, עצבים ותאפשר לכם להעניק יחס הוגן ללקוחות שלכם.

מדי יום, מגיעות פניות רבות לעסקים, עם בקשות של הלקוחות לבטל עסקה שהם ביצעו. כל פעם עם הסבר אחר. אתם כבעלי עסק לא תמיד יודעים מה עליכם לעשות, ומה אומר חוק הגנת הצרכן בנושא.
תשובות והמלצות מקצועיות תוכלו לקבל בהרצאה של מנהלת שירותי הייעוץ בארגון "אמון הציבור".

ההרצאה תכלול תשובות והמלצות מקצועיות של 'אמון הציבור'. איך עליכם לפעול, האם העסק חייב לבטל את העסקה? תוך כמה זמן זכותו של הצרכן לבקש את ביטול העסקה? תוך כמה זמן על העסק להשיב את כספו? האם יש חריגים? מה השוני בין רכישה בחנות לרכישה באתר סחר? מה ההבדל בין ביטול רכישה להחלפת מוצר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully