וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשראי חוץ בנקאי: קונים בבאג, משלמים בבלנדר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 15:49

שירות BlenderPay יוטמע לראשונה בחנות האונליין של רשת באג ויאפשר פריסת תשלומים מחוץ למסגרת האשראי הבנקאי. לדברי באג, מתברר כי לעיתים המחשבה על מסגרת האשראי מונעת מלקוחות לבצע רכישות. האשראי ופריסת התשלומים, יינתו לרוכשים בסך של 1,000 שקל ומעלה

רשת באג מודיעה כי לקוחותיה יוכלו לקבל אשראי דיגיטלי באתר באג ובהמשך בחנויות הרשת. על פי החברה, היא הראשונה לספק שירות שכזה מבין רשתות האלקטרוניקה, במסגרתה ייהנו הלקוחות מפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע ומחוץ למסגרת האשראי באמצעות הטכנולוגיה של בלנדר.

השירות יוטמע בשלב הראשון באתר הסחר של הרשת ובשלב השני יורחב לפריסה ארצית בכל חנויות הרשת.

במסגרת השירות יוכלו הלקוחות שיבצעו רכישה בסך של 1000 שקל ומעלה, לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 60 תשלומים באמצעות בלנדר. הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של בלנדר יודעת לבחון בתוך שניות בודדות את תמהיל העסקה ולאשרה.

היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה.

מדובר בחלק ממהפכת ה- BNPL (Buy Now Pay Later) שנמצאת בצמיחה מואצת בעולם ושבלנדר מובילה בישראל באמצעות שירות BlenderPay. השירות מאפשר פריסת תשלומים רחבה מחוץ למסגרת האשראי בנקודות מכירה ובאתרי ה- e-commerce בהם הוא מופיע כבר במסך התשלום בדומה ל- PayPal ומאפשר מימון דיגיטלי בקליק.

באג 3. יח"צ,
באג 3/יח"צ

לקוחות נמנעים מעסקאות בגלל מחשבה על המסגרת

לאחר אישור התשלום, המתבצע באופן מיידי, סכום העסקה מועבר ישירות אל בית העסק והלקוח משלם בפריסת תשלומים ישירות לבלנדר.

בין החברות שעובדות עם בלנדר ניתן למצוא רשתות מובילות בתחום האלקטרוניקה, הריהוט, התחבורה, מרפאות, מכוני קוסמטיקה ועוד.

אמיר מודן מנכ"ל באג מסר: "באג מובילה מהלך ראשון מסוגו מבין כל רשתות האלקטרוניקה, הסלולר ומחשבים. השירות החדש יאפשר ללקוחות רבים ליהנות מפריסת תשלומים ללא צורך במסגרת אשראי, מה שמנע מחלקם לבצע עסקאות מתוך חשיבה על המסגרת. עכשיו יותר מתמיד יהיה קל ונוח יותר לרכוש טלפונים מתקדמים, קונסולות משחק ומחשבים מבלי להתפשר."

ד"ר גל אביב, מנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות: "תחום ה- ה"Buy Now Pay Later" הוא אחד מהתחומים הצומחים עכשיו בעולם ומהווה המשך ישיר למהפכת התשלומים הדיגיטליים. מדובר בעולם פיננסי חדש המאפשר ללקוחות לבצע רכישות גדולות באמצעות תשלומים קטנים באופן חכם מהיר ודיגיטלי מבלי לפגוע במסגרת האשראי.

אנו גאים על שיתוף הפעולה עם רשת "באג" שבחרו בבלנדר לאחר תהליך בדיקה ארוך ומעמיק. מדובר בהבעת אמון משמעותית של רשת מוצרי הטכנולוגיה הקמעונאית הגדולה בישראל בפלטפורמת בלנדר. לקוחות "באג" יכולים היום לרכוש מוצרים בדרך שנוחה להם ולפי צרכיהם ורצונותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully