וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'דיפ אינסטינקט' עולה בקמפיין חוצות ייחודי לגיוס 100 עובדים

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 15:14

חברת הסייבר דיפ אינסטינקט, מובילה עולמית בישומי בינה מלאכותית להגנה בפני התקפות סייבר ברשת, מגייסת למעלה מ-100 עובדים, בתחומי ה-Deep Learning, מוצר ופיתוח. מהלך הגיוס הייחודי מלווה בקמפיין חוצות שנותן במה לאומנות ומאיירים וחסויות בפריים טיים בטלוויזיה

תעשיית ההייטק המשוועת לעובדים מוכשרים, מייצרת כל העת אתגרים בתהליך הגיוס ופונה במגוון ערוצים לאיתור מועמדים בעלי פוטנציאל והתאמה לתפקידים המוצעים.

דיפ אינסטינקט, מובילה עולמית וחלוצה ביישומי בינה מלאכותית בעולם אבטחת המידע, אשר מיישמת פתרונות תשתית למידה עמוקה ובינה מלאכותית לפתרונות סייבר הגנתיים, המעסיקה בישראל כבר למעלה מ-270 עובדים, השיקה קמפיין חוצות ייחודי בתל אביב, לגיוס 100 עובדים חדשים למגוון תפקידים בהם: ראש צוות מחקר, חוקרים, מנהלי מוצר, מפתחי Windows, Linux, MAC, ועוד רבים.

קמפיין גיוס ייחודי הפונה למועמדים בגובה העיניים, דיפ אינסטינקט. עיצוב: wdcreative,
קמפיין גיוס ייחודי הפונה למועמדים בגובה העיניים, דיפ אינסטינקט/עיצוב: wdcreative

בימים האחרונים עלתה דיפ אינסטיקנט עם קמפיין שטרם ניראה כמותו, בשווי מאות אלפי שקלים הכולל חסויות בפריים טיים בטלוויזיה (בין היתר גם בתכנית חתונה ממבט ראשון) ושילוט חוצות בכל רחבי תל אביב. המטרה בקמפיין הייתה להתמקד במקום ממנו מגיע הכישרון של החברה - העובדים.

שירי גיא, סמנכ"לית משאבי אנוש בדיפ אינסטיקנט: "לא התמקדנו במחלפים באיילון אלא במקומות בהם מסתובב הטאלנט הבא שלנו, תחנות אוטובוס ברחובות ובשכונות צעירות ושוקקות בתל אביב"

עוד מוסיפה גיא: "מתוך הרצון לתמוך בקהילת האמנות והיצירה המקומית, היה חשוב לנו להביא את האמנות ולבחור באיור אותו ציירו מאיירים מקומיים. האמנות הזו קיימת בצורה מובהקת ב DNA של דיפ אינסטיקנט ונרצה לשמר אותה. אנחנו מגייסים כעת עוד כ-100 משרות לעובדים בארץ ובחו"ל, חדורי כישרון ומוטיבציה שמחפשים פתח לדברים המעניינים באמת של עולם הסייבר, אוסיף ואומר ערכיים כמו הגנה".

חברת הסייבר שמגייסת עובדים בגובה העיניים ונותנת במה לאומנות, דיפ אינסטינקט. יח"צ,
המקום בו מסתובב הטאלנט: בתחנות אוטובוס, ברחובות ובשכונות צעירות ושוקקות בתל אביב/יח"צ

תפיסת מיתוג לא טריוויאלית

אלון דאום, Wdcreative מי שאחראי על עיצוב הקמפיין: "כל החברות היום מייצרות מיתוגים מפוצצים ויפים, אנחנו בחרנו לשבור את התחושה התאגידית המוכרת והממוסגרת, לאייר את המותג, ולנסות להוציא החוצה את העולם הפנימי שלו. במכוון הלכנו על תפיסת מיתוג לא טריוויאלית, רצינו לתת מקום לאומנות וליצירה ישראלית ידנית, לאמנים צעירים ובעצם לספר את הסיפור של דיפ אינסטינקט, במטרה לייצר חוויה רגשית ואותנטית. אנחנו מאמינים שבעולם של מיתוג, מעסיק צריך לשבור את התבניות הקיימות ולייצר חוויה פתוחה, שאפשר להתחבר אליה ממקום רגשי-אישי ולא ממקום אינטרסנטי, וזה מה שאנחנו רוצים להנחיל".

לינק להגשת קו"ח: https://www.deepinstinct.com/career-opportunities/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully