וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאגיד בקארדי משיק READY TO DRINK: קוקטייל פרמיום בפחית

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 0:34

פשוט לקרר: השבוע יושקו לראשונה בישראל, פחיות משקה (READY TO DRINK) של מותגי הפרמיום ג'ין BOMBAY SAPPHIRE בשילוב טוניק איכותי ורום BACARDI בקוקטייל "מוחיטו". הבר המקצועי מגיע ממש עד הבית ומאפשר ליהנות מקוקטייל טעים ואיכותי בפחיות מעוצבות, מוכנות לשתייה

בישראל ישווקו המוצרים במחיר של 15 שקלים לפחית קוקטייל, בפריסה ארצית בכל רשתות השיווק, חנויות נוחות וחנויות יין באמצעות חברת הייבוא "אקרמן משקאות".

מאז הקורונה, חלה עליה בצריכת משקאות אלכוהוליים וטרנד ה- READY TO DRINK תופס תאוצה בעולם. שגרת חיים אינטנסיבית, עמוסה, דינאמית ועם שינויים מהירים העלתה את הצורך למוצרים שמקלים ומפשטים תהליכים עבור הצרכנים - וכך גם הקוקטיילים בפחית, מספקים מענה לצורך הולך וגובר בקוקטייל איכותי, מהיר ונוח לשימוש - מותאם לשימוש בכל מקום ובכל זמן.

בקארדי מוחיטו. בקארדי,
בקארדי מוחיטו/בקארדי

כמו מקוקטייל שהוכן בבר

בשוק האמריקאי, הקטגוריה רשמה את הגידול הגבוה ביותר מבין קטגוריות האלכוהול (יין, בירה, אלכוהול בטעמים) וניתן לצפות כי עד סוף 2021 הקטגוריה תעבור את מכירות קטגוריית היין בכלל ארה"ב. גם בישראל, הקטגוריה צומחת ב-17% כמותי ב2020 ו-15% כספי, הודות למענה על הצורך בפתרונות שתייה נוחים וקלים.

במהלך 2020 קטגוריית ה-RTD היא הקטגוריה שצומחת בקצב הגבוה ביותר בישראל בהשוואה לבירה, יין או סיידר. תאגיד בקרדי: "אנו מקפידים תמיד לשים את הצרכנים בראש סדר העדיפות, בכל מה שאנחנו עושים, החידושים שלנו משקפים את המגמות שאנו רואים ואת הביקוש הגדל מהצרכנים. הצרכנים מחפשים את הנוחות והקלות של RTD שמספק הטעם והחוויה האיכותיים שהם היו מצפים בדיוק כמו מקוקטייל שהוכן בבר".

האריזה המעוצבת והחומרים מהם הופקו הפחיות, נבחרו בקפידה רבה על מנת לשמור על רמת ההגשה גבוהה הן על המדף והן לאחר רכישתו של הקוקטייל. החומר מסייע בהגנה על הנוזל מפני אור השמש ושומר על הקוקטייל רענן וקריר לאורך זמן.

פחית ג'ין טוניק. בקארדי,
פחית ג'ין טוניק/בקארדי

ג'ין ומי טוניק - השילוב האהוב

השילוב המושלם: בישראל, כמו בשאר העולם, קיימת עלייה בעשרות אחוזים בצריכת הג'ין. את הג'ין ניתן לשלב במגוון קוקטיילים יצירתיים כאשר המוכר והאהוב ביותר הוא ג'ין וטוניק. ריח הג'ין וטעמו המיוחד עם התבלינים שנבחרו בקפידה בשילוב ומי טוניק מוגזים במרירות עדינה וחמיצות.

מותג ג'ין BOMBAY SAPPHIRE מוביל את קטגוריית הג'ין פרמיום בכל העולם. הוא מזוהה הודות לעיצוב הבקבוק האייקוני הכחול המדמה ים צלול. כעת, עם כניסתו של BOMBAY SAPPHIRE & TONIC החדש, אוהבי הג'ין יכולים ליהנות מקוקטייל הנשאר נאמן למחויבות ארוכת שנים של המותג המכיל רכיבים איכותיים וטעמים מדויקים ממש כפי שמגיש הברמן.

בעבודה משותפת, Master of Botanicals, Ivano Tonutti ו- Master Distiller, ד"ר אן ברוק, בילו זמן בחידוד נוסחה שעונה על הביקוש למוצר שאינו מתפשר על איכות הג'ין פרמיום ומספק פתרון אידיאלי בנוחות.

פחית הג'ין טוניק מכילה 5 אחוזים של אלכוהול וטעמה עדין ומרענן. מומלץ להגיש קר אפשר להוסיף כל קישוט שתרצו לכוס.

השקת מוחיטו בקרדי. אפיק גבאי,
השקת מוחיטו בקרדי/אפיק גבאי

BACARDI "מוחיטו" - לימוני ומרענן

קוקטייל המוחיטו מתבסס על רום. הקוקטייל מיוצר מרכיבים טבעיים ואיכותיים ביותר, על בסיס הרום עטור הפרסים של Bacardi. השילוב בין טעמו הקרמלי של הרום, הליים, הנענע ומתיקות הסוכר נותן ניחוח וטעם מרענן, קוקטייל שכיף לשתות עם חברים, לצד ארוחה, בעונת הקיץ החמה, בים, בבריכה ובכל אירוע.

קוקטייל מוחיטו הוא אחד הקוקטיילים האהובים בעולם ומזוהה בעיקר עם המותג Bacardi המייצר רום איכותי כבר למעלה מ-7 דורות. הכנתו לעיתים מצריכה זמן ממושך עם כמויות מדויקות על מנת להגיע לטעם הרצוי והמאוזן, לכן, הגשת הקוקטייל בפחית Ready To Drink מעניקה פתרון קל, מהיר, טעים ונוח. פחית המוחיטו מכילה 5 אחוזים של אלכוהול וטעמה עדין ומרענן. מומלץ להגיש קר.

פחיות הקוקטיילים ישווקו במחיר של 15 שקלים ליחידה ברשתות השיווק השונות, חנויות יין וחנויות נוחות בפריסה ארצית. את הפחיות ניתן יהיה לרכוש ביחידים והן משווקות במגש של 12 יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully