וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההייטק 'אפלייד מטיריאלס' ישראל מגייסת 250 עובדים

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 11:09

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל, מחברות ההייטק הבינלאומיות הפועלות בארץ. בהמשך לצמיחה מואצת של החברה, מגייסת אפלייד, כ-250 עובדים חדשים למגוון רחב של משרות

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל, מחברות ההייטק הבינלאומיות הגדולות הפועלות בארץ, מפתחת ומייצרת מערכות מתקדמות המאפשרות ללקוחות הגלובליים של החברה לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום: מרפואה דרך אוטוטק, ערים חכמות, מחשוב עתיר ביצועים, רובוטיקה ועד ל-5G. כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות המתקדמות של החברה המפותחות ומיוצרות כאן בארץ.

צוות העובדים וסביבת העבודה באפלייד ישראל. מיכה לובטון,
צוות העובדים וסביבת העבודה באפלייד ישראל/מיכה לובטון

קצה גבול הטכנולוגיה

ליכולת של אפלייד ישראל להסתכל, לנתח ולהבין את הפרטים הקטנים ביותר המרכיבים את השבבים המשוכללים בעולם, תפקיד קריטי באפשרות לבצע פריצות דרך טכנולוגיות שכולנו נהנים מהן. יכולות אלו, המשלבות עולמות של בינה מלאכותית, ביג דאטה, למידת מכונה ועד הנדסת חומרים ופיסיקה, מותחות את גבולות האפשר, מתוך ההבנה שבחזית הטכנולוגיה - אימפקט גדול מתחיל בפרטים הקטנים.

אלנה גלר, מנהלת גיוס, אפלייד מטיריאלס. יח"צ,
אלנה גלר, מנהלת גיוס, אפלייד מטיריאלס/יח"צ

מסלולי קריירה והתפתחות מגוונים

אפלייד מטיריאלס ישראל, המנוהלת על ידי עופר גרינברגר, מעסיקה כ- 1800 עובדים, בעיקר בקמפוס החברה בפארק המדע ברחובות וכן באתרים נוספים במגדל העמק ובקריית גת.

הייחודיות של אפלייד, נובעת בין היתר מהעובדה שעל אף שהיא חברה גלובלית, פעילותה בארץ מנוהלת כיחידה עסקית הכוללת את כל מגוון הפעילויות של חברה עצמאית החל ממחקר ופיתוח, ייצור, תפעול ועד למכירות ותמיכת לקוחות. זו אחת הסיבות שאפלייד מאפשרת מסלולי קריירה מגוונים מאוד, כולל שילוב תפקידים ניהוליים שונים, וכן השתלבות של עובדים שאינם בעלי תארים מתקדמים ממקצועות ההנדסה.

בהמשך לצמיחה מואצת של החברה, מגייסת אפלייד, כ-250 עובדים חדשים למגוון משרות גדול מאוד: מפתחי תוכנה, אלגוריתמים, מהנדסי חומרה, מהנדסי מערכת, מהנדסי אפליקציה, וכן אנשי שיווק, רכש, תכנון, ייצור ותפעול.

צוות אפלייד ישראל. מיכה לובטון,
צוות אפלייד ישראל/מיכה לובטון

עובדים כתף מול כתף ושותפים לדרך

אלנה גלר, מנהלת גיוס באפלייד מטיריאלס ישראל: "האתגר הטכנולוגי העצום והייחודי הוא הגורם שמושך את רוב העובדים, אך אחד היתרונות שפחות בולטים לעין במבט ראשון הוא העובדה שפיתוח המוצר שלנו מתבצע end to end בישראל, דבר המאפשר לכל אחד מהעובדים שלנו חשיפה משמעותית לעולמות תוכן שונים ומעניינים מאד שיוצרים גיוון בעבודה והרבה אפשרויות התפתחות".

"בנוסף, יש אצלנו המון הזדמנויות למסלולי קריירה וחשיפה גלובלית אמיתית. העובדים שלנו זוכים לעבוד כתף מול כתף, ולהיות שותפים לדרך, של השחקניות הכי גדולות בתעשיית השבבים העולמית, תעשייה שרק מתפתחת וגדלה ומניעה את עולם הטכנולוגיות קדימה. ומעבר לכל אלו, אפלייד חברה ערכית ואנושית מאוד, ששמה את העובד במרכז ודואגת לו לצד הרבה אכפתיות ונתינה גם לסביבה ולקהילה בה כולנו פועלים", מרחיבה ומסכמת גלר.

לינק סרטון המחשה: https://youtu.be/zsqZt-dPpS8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully