וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל ניצחון: שופרסל מציגה זינוק בכל הפרמטרים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 12:09

שופרסל מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2021. הקבוצה ממשיכה להציג תוצאות עסקיות חזקות המשקפות את התקופה הטובה שעוברת על שוק הקמעונאות בכלל ועל שופרסל בפרט. זינוק ברווחים ובמכירות המותג הפרטי

שנת הקורונה שפגעה בלא מעט ענפים במשק, עשתה רק טוב לרשתות הקמעונאיות בישראל. הגדולה שבהן, שופרסל, פרסמה היום את הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2021, מהם עולה שיפור הרווחיות של הקבוצה כמעט בכל אספקט אפשרי.

הרווח התפעולי של שופרסל ברבעון השני גדל בכ-11% לכ-183 מיליון שקל לעומת 165 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני גדל בכ- 21% לכ-97 מיליון שקל לעומת כ-80 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מכירות המותג הפרטי ברבעון עלו לכ-26.1% מסך מכירות קמעונאות המזון, לעומת כ- 25.4% ברבעון המקביל אשתקד.

מגזר Be ממשיך לשפר משמעותית את תוצאותיו בהתאם לתוכניות העבודה של החברה: ההכנסות גדלו ברבעון השני בכ-16% והסתכמו בכ- 223 מיליון שקל בהשוואה לכ-192 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן. סיון פרג',
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל. בקבוצה יכולים להמשיך ולחייך/סיון פרג'

בין החידושים: שופרסל לעסקים ושת"פ עם דיסקונט

יקי ודמני, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו במעמד פרסום הדוחות:
"אנו שמחים לסכם את הרבעון השני של שנת 2021, עם תוצאות עסקיות חזקות המשקפות את המשך הצלחת הקבוצה בהתאם ליישום התוכניות האסטרטגיות שהצבנו לעצמנו. אנו ממשיכים להשקיע בשדרוג תשתיות שרשרת האספקה והמרכזים הלוגיסטיים, בחיזוק מערך האונליין והתשתיות הטכנולוגיות ובמנועי הצמיחה העסקיים המרכזיים של הקבוצה בהם רשת Be, המותג הפרטי, שופרסל נדל"ן ועוד.

הקבוצה שמה דגש על הרחבת פעילותה בשוק המוסדי באמצעות שופרסל לעסקים הנמצא בתהליכי צמיחה מזה מספר שנים ומהווה את אחת מזרועותיה החשובות של שופרסל. כמו כן, במחצית הראשונה של שנת 2021, הושלמה עסקת PayBox המבטאת את שיתוף הפעולה האסטרטגי עם בנק דיסקונט, אשר יביא לצרכן הישראלי ערך חדשני מוסף בתחום השירותים הפיננסים.

בהתאם למציאות המשתנה, אנו שוקדים על המשך מגמת הצמיחה של שופרסל תוך קידום חדשנות והבאת פתרונות ייחודיים, המביאים לידי ביטוי את עוצמותיה ויכולותיה במגוון תחומי פעילויות, אשר יבטיחו כי גם בעתיד נמשיך להוביל את שוק הקמעונאות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully