וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zoominfo מגייסת מעל ל- 100 עובדים למרכז הפיתוח ברעננה

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 14:22

חברת זום אינפו (Zoominfo), הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של 20 מיליארד דולר ומספקת פלטפורמת B2B ל Sales & Marketing intelligence מגייסת מעל ל-100 עובדים למרכז הפיתוח ברעננה ובקרוב במרכזה החדש בתל אביב

חברת ZoomInfo הנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של כ 20 מיליארד דולר ומוכרת כמובילה בתחומה, מספקת פלטפורמת B2B ל Sales & Marketing intelligence. פלטפורמת החברה מאפשרת למחלקות השיווק והמכירות לאתר מידע עשיר אודות ארגונים ואנשי מפתח בחברות שונות ובכך מגדילה את פוטנציאל וסיכויי המכירה.

בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למקד קמפיינים שיווקיים ולהגיע לקהלים מדויקים בזמן המדויק ביותר. הטכנולוגיה, המבוססת על בינה מלאכותית, מזהה מגמות בעולם העסקי כגון מעבר בין תפקידים בשוק העבודה, פעולות כלכליות בשוק העסקי ופרטים מקיפים נוספים הרלוונטיים לקידום תהליכי מכירה.

לאחרונה הרחיבה החברה את פעילותה והשיקה מוצר המיועד לאנשי גיוס ומאפשר להם גישה למידע מדויק על כוח עבודה רלוונטי.

משרדי החברה, זוםאינפו. עדי פרנצי,
משרדי החברה, זוםאינפו/עדי פרנצי

מספר העובדים יותר מהוכפל

החברה, שהתחילה את דרכה בבניין WOPA ברעננה בשנת 2016 עם 24 עובדים בשטח של כ-300 מ"ר, ועד כה איישה קומה אחת של כ-1,550 מ"ר, התרחבה לקומה נוספת באותו גודל ולעוד חצי קומה של 830 מ"ר.

היום משרדי החברה מתפרשים על כ-4,000 מ"ר (בדיוק 3,920 מ"ר) עם כ-340 עמדות עבודה. זאת בעקבות גדילה משמעותית שהתחילה במרץ 2020, עם פרוץ מגפת הקורונה. בתחילת המגפה עבדו בסייט הישראלי כ-100 עובדים.

כיום מספר העובדים יותר מהוכפל, ובמרכז הפיתוח של ZoomInfo ברעננה עובדים כ-280 אנשי צוות, מתוכם כ-210 אנשי פיתוח. החברה שמה לה למטרה לגייס מספר רב של עובדים בישראל בתקופה הקרובה, על מנת לענות על הצרכים המגוונים והביקוש המואץ בשוק הבינלאומי למוצרים שהיא מספקת. לשם כך, החברה עתידה לגייס עוד כ-100 עובדים נוספים עד סוף השנה, ולפחות כ 200 אנשי פיתוח ומוצר נוספים בשנת 2022.

איתור לקוחות פוטנציאליים

ZoomInfo מסייעת לחברות המובילות בשוק העולמי - קטנות כגדולות - לאתר לקוחות פוטנציאליים בצורה מדויקת ובכך להגדיל את מחזורי המכירות שלהם. הכלים הטכנולוגיים של ZoomInfo מאפשרים לאסוף מידע מאלפי מקורות שונים, לעבד אותו במערכת מורכבת של NLP, ML, ו-AI, לסדר אותו ולספק תובנות משמעותיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
משרד עובדי הייטק. ShutterStock
הרכב אנושי ואושר האישי/ShutterStock

את מי אנחנו מחפשים?

זום אינפו מגייסת בימים אלה עשרות אנשי ונשות מקצוע במגוון תפקידים בתחום הפיתוח והמוצר כולל:
מפתחי full stack
מפתחי Java backend
ארכיטקטים
ראשי צוותים בפיתוח
אנשי UX/UI
מנהלי מוצר
אנליסטים
מנהלי QA

בנוסף אנשי מכירות לצורך פיתוח עסקי של החברה בשוק האירופאי ועוד.

כל המשרות הפתוחות נמצאות באתר החברה בכתובת https://www.zoominfo.com/about/careers

"עמוד שדרה" ישראלי

ניר קרן, מנהל מרכז הפיתוח של Zoominfo בישראל וסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי: "מרכז הפיתוח של ZoomInfo בישראל מהווה מנוע צמיחה משמעותי בעבור ZoomInfo העולמית. ZoomInfo ממשיכה את התרחבות והגדילה לשווקים חדשים, עם מוצרים חדשים, לקהלים שונים וביעדים חדשים - בזכות הדאטה העשיר והפלטפורמה הייחודית" .

"כל אלה מביאים לגדילה מטאורית של החברה. כתוצאה מכך ZoomInfo מגדילה משמעותית את מרכזי הפיתוח שלה בעולם ובמיוחד את מרכז ה R&D המרכזי שלה בישראל. אנחנו מחפשים את מיטב המוחות הישראלים. אין עוד חברות בישראל המשלבות את הגב הכלכלי, הגלובליות, הצמיחה המהירה, האתגרים הטכנולוגיים והניהוליים יחד עם "עמוד שדרה" ישראלי ושמירה על תרבות ה "start-up" למרות הגדילה המהירה".

שלומית סמל. יח"צ,
שלומית סמל, דירקטורית בכירה, משאבי אנוש, ZoomInfo/יח"צ

דגש על הרכב אנושי ואושר האישי

שלומית סמל, דירקטורית בכירה, משאבי אנוש: "על מנת לענות על הצרכים המגוונים והביקוש המואץ בשוק הבינלאומי למוצרי החברה, שמנו לעצמנו למטרה לגייס מספר רב של עובדים בישראל. כך במהלך השנה האחרונה, שנת הקורונה, גדלנו פי 2.5 ואנחנו ממשיכים בכל הכוח".

"אנחנו שמים דגש משמעותי על ההרכב האנושי והאושר האישי של כל עובד בחברה. כל עובד בכל תפקיד יכול להשפיע בצורה משמעותית על פעילות החברה, וכך - הצלחת האישית והמקצועית של כל עובד היא המפתח לצמיחת החברה וגדילתה".

לינק לאתר החברה: https://www.zoominfo.com/careers

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully