וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מלון בוטיק: השף שגב משה משיק מתחם אירועים יוקרתי וכשר

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 12:51

השף שגב משה המחזיק בקבוצת מסעדות גדולה, נכנס לראשונה לתחום האירועים ומשיק את "SEGEV EVENTS", מתחם אירועי בוטיק לעד 140 אורחים. המתחם הוקם בהשקעה הנאמדת בכ-10 מיליון שקל

המקום עוצב בהשראת מלונות הבוטיק בניו יורק, על ידי השף עצמו בשיתוף עם המעצב והאדריכל גיא סירוטה, שאחראי על פרויקטים רבים ביניהם על עיצוב ותכנון מסעדות בקבוצת "שגב". האולם ממוקם במתחם החדש "שופ-טיים" הסמוך לקריית אריה בפתח תקווה וגודלו מתפרש על פני 300 מ"ר.

שגב משה. אסף קרלה,
מתחם לאירועי בוטיק של השף שגב משה/אסף קרלה

התפריט הקולינארי המוצע במתחם הנו גדול ובעל אפשרויות בחירה רבות, על מנת שהלקוח יוכל להרכיב את התפריט האולטימטיבי עבורו ועבור אורחיו. תפריט האלכוהול הנו מהאיכותיים והייחודיים בתחום האירועים, עם תפריט קוקטיילים של מסעדת "ניהון נו-בה" האסייתית האקסקלוסיבית בהוד השרון.

מנה עיקרית בשרית, שגב משה segev event. יח"צ,
מנה עיקרית בשרית, שגב משה segev event/יח"צ

לדברי השף שגב משה: "זהו רגע מרגש מאוד עבורי המקפל בתוכו שנים של עבודה קשה וחלום. תמיד אהבתי להתעסק בכל מה שקשור לסטייל ועיצוב, ובכל אירוע שעשיתי חלמתי על מקום משלי עם עיצוב וקונספט ייחודי שיביא משהו אחר לקהל הישראלי. שילוב של מקום קטן ומדויק עם עיצוב ואווירה של מלון בוטיק בניו יורק עם עיצוב מוקפד ואווירה מיוחדת. זהו אתגר אדיר ומרגש להיכנס לתחום חדש שעוד לא נגעתי בו ולפתוח בית לאירועים שעוד לא היה כמותו בישראל, עם חווית אירוח ואווירה שאף אחד עוד לא הביא בארץ."

אולם האירועים SEGEV EVENT פתוח להזמנות המייל או באתר האינטרנט.

שגב משה, מתחם אירועי בוטיק. יח"צ,
השף שגב משה על רקע עמדת הבשר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully