וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניקרס ושות': חנות פופ אפ לאופנת רחוב תיפתח לפקטורי 54

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 12:45

STREET POP-UP היא חנות פופ-אפ ענקית מבית פקטורי 54, שתיפתח ב-13.8 במתחם שרונה תל אביב למשך חודשיים ותוקדש לעולם הסטריט-וור, תרבות הסניקרס, ההיפ-הופ והסקייט. בחנות יימכרו דרופים בלעדיים, השקות במהדורות מוגבלות ודגמים מבוקשים של מותגים מובילים לגברים ולנשים

מתחם פופ-אפ ייחודי, המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר ומעוצב ברמה בינלאומית, ייפתח החל מיום שישי ה- 13.8 במתחם שרונה בתל אביב. החנות תפעל למשך חודשיים ותהווה בית חם לכל חובבי הסניקרס, תרבות הסטריט, מוזיקת ההיפ-הופ, אנשי הסקייט ועוד.

factory54 street pop-up. אור רוזנברג,
factory54 street pop-up/אור רוזנברג

בפופ-אפ ינחתו דרופים בלעדיים לצד דגמים מדוברים לגברים ולנשים, פריטים שנבחרו בקפידה ונמכרים במהדורה מוגבלת בבוטיקים ייחודיים ברחבי העולם. בין המותגים שיוצגו במתחם: בייפ, צ'יינהטאון מרקט, פאלם איינג'לס, נייקי, קום דה גרסון פליי, סטייפל, פומה, אדידס, ואנס וולט, הרון פרסטון (שלראשונה יכלול גם פריטים לאישה), אוף ווייט ועוד.

החנות תציג השקות ראשונות בישראל של המותגים המבוקשים קארהארט וויפ, אקסל אריגטו, דרול דה מונסייה וג'אסט דון.

factory54 street pop-up. אור רוזנברג,
חנות פופ אפ במתחם שרונה - street pop-up/אור רוזנברג

CARHARTT WIP - הרחובות של בירות אופנה כמו פריז, טוקיו ולונדון מעוטרים בלוגו של המותג בסגנון בגדי עבודה עם טוויסט, גזרות מתוחכמות במראה של אופנה גבוהה. מספיק לעקוב אחרי חשבונות האינסטגרם של ריהאנה, דרייק, קניה ווסט או אייסאפ רוקי כדי שהשם קארהארט יצוץ לנו בפיד, גם חברות האופנה הגדולות כמו נייקי מעוניינות בשיתוף פעולה עם המותג.

AXEL ARIGATO - המותג השוודי אקסל אריגטו הוקם ב-2014 על ידי מקס סוורדה ואלבין ג'והנסון, ידוע בזכות נעלי הסניקרס שלו, שנחשבות לשם דבר בתעשייה בזכות העיצוב החדשני וההקפדה על ייצור באירופה מחומרים הנבחרים בקפידה במטרה לשמור על איכות הסביבה. קולקציית הביגוד נשענת על בייסיקים בסגנון מינימליסטי ומציגה פריטי מפתח בעיצוב נקי עם טוויסטים קטנים שמבליטים את נוכחותם בשוק האופנה

Drôle de Monsieur - הרעיון שמאחורי המותג דרול דה מונסייה הוא להביא סטריט-גרוב צרפתי בעל קוליות מנצחת הנשענת על וייבים של חופשה כל השנה, מהריביירה הצרפתית ואיביזה דרך ריזורטים אקזוטיים ועד עונת הסקי שמתפרסת על הריה המושלגים של אירופה. הסטייל מאזן בין קליל למוקפד, צבעוני במידה ומתמקד בגזרות עדכניות ומחמיאות שיוצרות לוק מסוגנן וחסר מאמץ.

factory54 street pop-up. דין בן דרור,
החל מ-13.8 למשך חודשיים, פופ אפ street wear לפקטורי 54/דין בן דרור

הפקה מיוחדת עם פריטי הפופ-אפ צולמה עם הראפרים שחר סאול ונורוז והדוגמנית סם ליפקין.
מצורפות תמונות.

טווח מחירים:
נעליים: 499-1,499 שקל | ביגוד: 179-1,999 שקל
שעות פתיחה: שישי: 10:00-16:00 | שבת: 10:00-22:00 | א-ה: 10:00-22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully