וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינסטגרם של שוק התעסוקה: AllJobs רוכשת את סחבק

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 9:07

AllJobs, הפלטפורמה המתקדמת מהגדולות בישראל לניהול קריירה ולגיוס עובדים, מודיעה על רכישת 60% מאתר 'סחבק', המתמחה בתחום משרות לצעירים במגוון רחב של תחומים, ובאמצעות כלים אינטרנטיים חדשניים

'סחבק', שנוסדה במאי 2018, הפכה לפופולרית בקרב צעירים בישראל המחפשים את מקום העבודה הבא שלהם, ומהווה מקור גיוס אטרקטיבי לחברות ועסקים שמחפשים כוח עבודה צעיר למשרות זמניות.

החברה, שזוכה לתואר "האינסטגרם של שוק התעסוקה" בזכות חוויית המשתמש והעיצוב הייחודיים שלה, שמזכירים גלישה ברשתות החברתיות, מאפשרת להירשם לאתר, ולהגיש מועמדות תוך פחות מ-60 שניות, ללא צורך בקו"ח. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את קניוני עזריאלי, ZARA, אדידס, איקאה, קסטרו, סלקום, הראל, אלקטרה וישרוטל.

וניר דוד, נועם צוברי, הרצל עוזר, שי מגל, אדם ברקת ושחר מדינה. דוד מויאל,
מימין לשמאל: ניר דוד, נועם צוברי, הרצל עוזר, שי מגל, אדם ברקת ושחר מדינה/דוד מויאל

מאחורי המותג עומד צוות שמכוון גבוה

סחבק נוסדה על ידי נועם צוברי (31) וניר דוד (35), ממייסדי חברת הפרסום הדיגיטלי סאפרה, שחר מדינה (32) שמוביל את הטכנולוגיה, אדם ברקת (33) שמכהן כמנכ"ל, וחברת הפרסום "חיילים מצייצים" - בבעלות אלעד מזרחי (33), אושרי אמויאל (31) ונדב פריד (27). מייסדי 'סחבק' ימשיכו להוביל את החברה בשנים הקרובות.

נועם צוברי, מייסד-שותף הוסיף: "אנחנו מתרגשים לחבור ל-AllJobs, ובטוחים שנגיע להישגים מרשימים ביחד. מתחילת הדרך, שאבנו מהם השראה, ושמחנו לגלות שמאחורי המותג עומד צוות מדהים ומוכשר, שמכוון הכי גבוה שיש. יחד עם השותפים החדשים שלנו, החלום לבנות פלטפורמה תעסוקה לצעירים, שמעניקה מעטפת של °360, הוא מעבר לפינה".

מייסדי "חיילים מצייצים". פרטי,
מייסדי סחבק ביום החתימה/פרטי

"החיבור מזכיר את תחילת הדרך"

מנכ"ל AllJobs, שי מגל, מסר: "כחברה המובילה בתחומה, אנו משקיעים משאבים רבים בהצעת פתרונות מגוונים ללקוחותינו. החיבור שלנו עם 'סחבק' הוא טבעי, ובמידה מסוימת גם מזכיר את תחילת דרכה של AllJobs בתחום לפני 17 שנים. אנו מזהים במייסדים רעב, מקצועיות, יצירתיות ויכולת לרוץ למרחקים ארוכים, ובטוחים שהצטרפותם אלינו תאפשר לשני הצדדים הפריה הדדית לגולשים ולמעסיקים כאחד".

הרכישה מהווה אבן פינה

הרצל עוזר, דירקטור וממייסדי AllJobs, הוסיף: "רכישת 'סחבק' הינה אבן דרך נוספת בהפיכת AllJobs מהחברה המובילה את שוק חיפוש העבודה, לחברה שמהווה פלטפורמה לניהול הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully