וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מבקשת לקצץ 8% בשכר המנהלים בחברה עקב הפסד גדול מהמתוכנן בינואר

זוהר בלומנקרנץ

5.2.2003 / 8:06

מנכ"ל אל על, עמוס שפירא, אמר כי הוא נותן דוגמא אישית ויהיה הראשון לקצץ בשכרו, שהוא כ-35 אלף שקל לחודש



חברת אל על מבקשת לקצץ 8% בשכרם החודשי של מנהליה, לאחר שינואר 2003 הסתיים בהפסד גדול מזה שהיה מתוכנן בתקציב. יו"ר מועצת המנהלים של אל על, מיכאל לוי, אמר אתמול: "ינואר היה עבורנו חודש קשה ופחות טוב ממה שחשבנו".



לדברי לוי, כמה גורמים חברו יחד בינואר והשפיעו בצורה שלילית על התוצאות העסקיות של החברה - המצב הכלכלי הקשה בישראל הביא לירידה בתנועת הנוסעים וישראלים טסו פחות לחו"ל. תקופת הבחירות השפיעה אף היא והביאה לירידה בתנועת הישראלים. לדברי לוי, זוהי תופעה מוכרת - לפני בחירות טסים פחות לחו"ל; כמו כן, לדברי לוי, העלייה במחירי הדלק השפיעה גם כן לרעה על ביצועיה הכלכליים של אל על. "הכל שיחק נגדנו. בהחלט חודש קשה", אמר לוי.



לוי בירך על החלטתה של רשות החברות הממשלתיות לקדם את הפרטתה של החברה ולהתחיל להנפיקה כבר ממאי 2003.



מנכ"ל אל על, עמוס שפירא, כינס שלשום את מנהליה הבכירים של החברה וביקש מהם לוותר על 8% משכרם החודשי. הוא אמר כי הוא נותן דוגמא אישית ויהיה הראשון לקצץ בשכרו, שהוא כ-35 אלף שקל לחודש.



מדובר בקיצוץ בשכרם החודשי של דרג המנהלים הבכיר מדרגת ראשי אגפים ומעלה, כולל הסמנכ"לים והמשנה למנכ"ל. שפירא אמר למנהלים במפגש הסגור כי הוא לא מחייב אותם לקצץ בשכרם. הוא הבהיר כי לא ייפגעו זכויותיהם הסוציאליות של המנהלים, שכן החברה תמשיך להעביר את ההפרשות לצורכי קרן הפנסיה ופיצויים בגובה משכורתם הרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully