וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שגייסה כ-100 מיליון דולר: ATERA מגייסת 100 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 15:38

חברת הסטארט-אפ הישראלית ATERA המפתחת פלטפורמה לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערך המחשוב נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית, ובמהלך השנה תגייס 100 עובדים חדשים

ATERA מפתחת פלטפורמה מבוססת AI לניהול ומניעת תקלות במערכות מחשוב החל מחברות קטנות ועד לחברות גדולות ובינלאומיות, ובכך נותנת מענה לספקי שירות וכן לצוותי IT פנים ארגוניים.

פלטפורמת הניהול שפיתחה מנתחת יותר מ-40,000 נתונים בשנייה ומאפשרת לאנשי ה-IT למנוע באופן יזום תקלות בארגון. המערכת אינטואיטיבית, קלה לשימוש ובנויה בכדי לאפשר את ניהול ה-IT מרחוק, במטרה לחסוך שעות מרובות של נסיעה ועבודה ידנית.

חברת ATERA גייסה בחצי שנה האחרונה מעל ל-100 מיליון דולר. הכסף שגויס יאפשר ל- ATERA להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה, לגייס עובדים ולתמוך בצמיחתה הגלובלית של החברה. ב-ATERA צפויים לגייס בשנה הקרובה כ- 100 עובדים חדשים בישראל למגוון משרות: פיתוח, בינה מלאכותית, פיתוח עסקי, שיווק, ניהול לקוחות וניהול מוצר.

צוות אטרה. יח"צ,
צוות החברה/יח"צ

בשנה האחרונה החברה חוותה דרישה גוברת לפלטפורמה הייחודית שפיתחה בעקבות השינוי המשמעותי של שיטות ואופן הפעולה של חברות ועסקים ברחבי העולם. "מעבר של חברות למודל עבודה היברידי חייב לכלול פתרונות ניהול IT מתקדמים. הפלטפורמה של ATERA משפרת ומייעלת את תשתיות הארגון לטובת עבודה רציפה וחסרת תקלות" אמר מנכ"ל חברת ATERA, גיל פקלמן.

ATERA הוקמה בשנת 2010 על ידי המנכ"ל גיל פקלמן וסמנכ"ל הטכנולוגיה אושרי מויאל ופיתחה פלטפורמה לניהול ומניעת תקלות מערך המחשוב של חברות - מחברות קטנות ובינוניות ועד לחברות גדולות רב-לאומיות. לחברה מעל ל- 7,000 לקוחות משלמים ב-90 מדינות ברחבי העולם- מאיי המלדיבים, אירופה ועד ארה"ב המהווה את פלח השוק העיקרי של לקוחות החברה.

שותפים. גילי לוינזון,
המנכ"ל גיל פקלמן וסמנכ"ל הטכנולוגיה אושרי מויאל/גילי לוינזון

חלק מהמשרות פנויות:

Business Analyst (Marketing)
Business Applications Manager
Customer Success - Student Position
Customer Success
Development Group Manager
DevOps Engineer
Full Stack Team Lead
Head of PR
Junior User Acquisition Manager
Marketing Content Writer

שני בראונשטיין. גילי לוינזון,
שני בראונשטיין, VP HR בחברה/גילי לוינזון

שני בראונשטיין, VP HR בחברה: "ATERA בצמיחה משמעותית תוך הקפדה על התרבות הארגונית המיוחדת של החברה; כזו שמאמינה בתעוזה, בחשיבה מקורית, בכוח שלנו כקבוצה ובהנאה מהדרך המשותפת. אנו שמים דגש על תהליכי גיוס מהירים ואיכותיים, לצד תהליכי אונבורדינג יסודיים ועושים את המירב ליצירת חווית עובד (ומועמד) חיובית ונעימה, אשר משקפת את הערכים שלנו".

"התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם שותפים לבנייה ולפיתוח החברה, ומכאן שאנו מחפשים אנשים בעלי תשוקה לעשייה ומוטיבציה להתפתחות אישית ומקצועית, כאלה שמחפשים הזדמנות מעולה להיכנס לחברה שכל תפקיד בה הוא בעל משמעות והשפעה על הצלחת המוצר והחברה", מרחיבה בראונשטיין.

לינק לאתר החברה: https://www.atera.com/careers/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully