וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיער מיותר? בדקנו את המכשיר הביתי להפחתת שיער לצמיתות והופתענו

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 10:44

כבר עשורים שנשים וגברים, מנסים להיפתר משיער מיותר בשיטות מגוונות: מגילוח, לשעווה חמה וקרה ועד למשחות הסרה. להפחתת השיער לצמיתות, צצו שיטות נוספות כמו לייזר, אפילציה ו-IPL. ממש השבוע, השיקה חברת Braun מכשיר IPL ביתי להפחתת שיער לצמיתות - בדקנו וגילינו עולם

Braun Silk Expert Pro 5 הוא מכשיר ביתי מהפכני להפחתת שיער לצמיתות בצורה נוחה, מהירה ויעילה, בטכנולוגיית IPL ללא כאבים ותוך שילוב אולטימטיבי בין סגנון, פונקציונאליות וטכנולוגיה.

היצרן מבטיח: הסרת שיער מבלי לצאת מהבית עם תוצאות ניראות בתוך כ-4 שבועות.

המכשיר הביתי להפחתת שיער לצמיתות, בראון. יח"צ,
המכשיר הביתי להפחתת שיער לצמיתות, Braun Silk Expert Pro 5/יח"צ

קלות, יעילות, בטיחות ונוחות

לדברי רוני שחם סמנכ"ל שיווק Braun ישראל: "מסיר השיער של Braun מביא אתו בשורה צרכנית חדשנית בתחום הסרת השיער הביתית, שלצד קלות השימוש, היעילות והבטיחות, מאפשר נוחות מקסימלית ושימוש עצמי בכל זמן ומקום, וכן חיסכון של עשרות אלפי שקלים שכל אחת או אחד מאתנו מוציא/ה בממוצע לאורך השנים על מוצרי הסרת שיער שונים, טיפולים אצל קוסמטיקאיות ומכונים וחיסכון עצום בזמן יקר".

braun silk expert pro5 מכשיר ביתי להפחתת שיער לצמיתות. יח"צ חו"ל,
braun silk expert pro5/יח"צ חו"ל

הטכנולוגיה שמפחיתה לצמיתות

מכשיר ה-Braun Silk Expert Pro 5 פועל על בסיס טכנולוגיית IPL - פליטת הבזקי אור נראה הפוגעים במלנין, ומועברים לשורשי השיער שמתחת לפני העור בכדי למנוע מהשיער לצמוח.

טכנולוגיית SensoAdapt של Braun, באה לידי ביטוי באמצעות חיישן אשר קורא ברציפות (כ-80 פעמים בדקה) את גוון העור ומתאים באופן רציף את עוצמת הפעולה של המכשיר, בכך הוא משיג תוצאות יעילות ובטוחות שמתאימות לעור המשתמש/ת.

בנוסף, למכשיר הגנה מפני קרינת UV וסנסורים אשר מונעים מהמכשיר לפעול כאשר אינו צמוד לעור. אין צורך במשקפיים בזמן השימוש. המכשיר נבדק קלינית ואושר על ידי איגוד בריאות העור העולמי (Skin Health Alliance).

braun silk expert pro5 מכשיר ביתי להפחתת שיער לצמיתות, מחיר השקה 2000 שקל. יח"צ חו"ל,
braun silk expert pro5 מכשיר ביתי להפחתת שיער לצמיתות, מחיר השקה 2000 שקל/יח"צ חו"ל

יעילות המכשיר בהפחתת השיער:

לדברי היצרן, המכשיר מפיק עד 125 פלאשים בדקה, ויכול להגיע לעד כ- 400,000 פלאשים סה"כ, כלומר יעיל לשימוש כ-22 שנות שימוש ללא החלפת נוריות.

המכשיר מאפשר לבחור את המצב מגלישה מהירה לטיפול ממוקד ומדויק. בכל מצב פועלות 10 רמות אנרגיה אוטומטיות שונות המתאימות עצמן לגוון העור של המשתמש/ת.

השימוש במכשיר מתאים לבעלי עור בגוון בהיר עד בינוני ושיער שנע בין בלונדיני טבעי לחום כהה או שחור ומיועד לנשים ולגברים בגילאי 18-55 ונועד לשימוש כהשלמה לטיפול הסרת שיער שנעשה במכונים או בטיפול ביתי בלבד.

המלצה לשימוש אצל גברים: מהכתפיים ומטה (חזה, גב, זרועות, בטן, רגליים) - לא באזור הפנים, הצוואר ואיברי המין.

המלצה לשימוש אצל נשים: המכשיר בטוח לשימוש בכל אזורי הגוף והפנים, כולל בית השחי וקו הביקיני אבל לא באזור איבר המין.

מתאים לגברים ונשים, מכשיר הפחתת שיער לצמיתות של בראון. יח"צ,
מתאים לגברים ונשים, מכשיר הפחתת שיער לצמיתות של בראון/יח"צ

בדיקת המוצר:

נוחות: העובדה כי ניתן להשתמש במכשיר מכל מקום ובכל זמן, הופכת את התהליך לנוח יותר. המכשיר מגיע עם נרתיק נשיאה ומאפשר להתנייד איתו גם מחוץ לבית. מי שסובל מחוסר זמן בשגרה, יוכל לשאת איתו את המכשיר גם לחופשה, שם בעיית הזמן לא קיימת. ניסנו את השימוש תוך צפייה בטלוויזיה כך שלא הרגשנו בזבוז זמן.

שימוש: המכשיר מצויד בכבל ארוך במיוחד ולכן, לא משנה היכן ממוקמת נקודת החשמל הקרובה, עדיין תוכלו למצוא מקום לישיבה או שכיבה נוחה בטווח המרחק שמתאפשר (אורך הכבל מטרים). בנוסף, אין צורך להרכיב משקפיים לסינון קרינת האור שמופק מהמכשיר ואין צורך במריחת תכשירים מרגיעים או מפחיתי כאב לפני או אחרי הפעולה (מה שכן מחויב במכוני היופי).

מהירות: לשתי רגליים מלאות מכף רגל ועד לקו הביקיני, לקח לנו כ-8 דקות, בלחיצה רצופה שהפיקה כ-100 פלאשים בדקה.

תדירות: שאלנו ונענינו כי רצוי להשתמש במכשיר אחת לשבוע (בחודשיים הראשונים לשימוש) ולאחר מכן ניתן להפחית את תדירות השימוש לכפעם בחודש.

הנחיות אזהרות: חשוב לגלח את השיער לפני השימוש ובסמוך לו. מותר להיחשף לשמש לפני השימוש אבל לאחריו, בכל מקרה ונכון לכולם, בכל חשיפה לשמש מומלץ מאד להשתמש במקדם הגנה ולהקפיד עוד יותר באזורים שנעשתה בהם הסרת שיער בכל שיטה שהיא. כשחוזרים על אותו אזור מספר פעמים, חשים בכאב של צריבה. כך גם באזורים בעלי עור רגיש במיוחד או מגורה. כאמור, אין להשתמש באזורים האסורים (איברי המין).

מתאים גם לאזור הפנים אצל נשים, בראון מכשיר ביתי להפחתת שיער לצמיתות. יח"צ,
מתאים גם לאזור הפנים אצל נשים, בראון מכשיר ביתי להפחתת שיער לצמיתות/יח"צ

לסיכום הבדיקה:

העלות השנתית שאנו מוציאים על הסרות שיער במגוון שיטות, בהן גם הניסיון להפחית את השיער לצמיתות, היא גבוהה מאד ועשויה להגיע, אם מחשבים את העלות להסרת השיער מכל הגוף והפנים במכוני היופי, ל-400 עד 1,200 שקל בחודש, כלומר 6,000 עד 14,000 שקל בשנה.

עלותו של המכשיר הביתי עומדת על כ-2,000 שקל ומובטח השימוש בו לתקופה של כ-22 שנים, אז בואו נצא מנקודת הנחה שהבלאי או שימוש מוגבר או שימוש של יותר מבן בית אחד במוצר תפחית את שנות חייו אצלנו והוא יענה לנו על הציפיות והצורך ל-5 שנים בלבד. גם אז, במידה ויעילותו תוכח, מחירו שווה בהחלט.

הנוחות, השימוש בכל זמן ומקום, הפשטות שבהפעלה, הקומפקטיות של המכשיר, החיסכון בזמן הנסיעה וההמתנה לתורנו במכון האסתטיקה או אצל הקוסמטיקאית, העובדה שאין צורך להימרח בג'ל הקר (גם בימות החורף הקרים), העובדה כי אין צורך להחליף חלקים, אפשרות השימוש ע"י עוד בני בית והמודעות הכללית לאסתטיקה בישראל - הופכים יחד את המוצר לשווה וחיוני בכל בית, הן כטיפול יחידני בהפחתת השיער לצמיתות והן כהשלמה לסדרת טיפולים שכבר התחלנו.

המחיר: המוצר מושק בישראל במחיר מיוחד של 2,000 שקל עד ה-30.9.21 ויהיה זמין לרכישה במהלך הימים הקרובים ברשת בסופר-פארם. בהמשך יושק גם בחנויות נבחרות.

*המחיר באחריות ובשיקול הקמעונאי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully