וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לחבילות חו"ל? החידוש שיחסוך 50% מעלויות הגלישה

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 12:42

הסים הווירטואלי עשוי לחסוך ליוצאים לחו"ל מאות שקלים בכל נסיעה. ההתחברות לשירות נעשית באמצעות סריקת QR code פשוטה שתהפוך את המכשיר הנייד לגלובלי, ללא צורך בחבילת גלישה ייעודית למדינה ספציפית

אין ישראלי שטס לחו"ל ולא מכיר את העצבים הכרוכים בחבילות חו"ל של מפעילות הסלולר בישראל. מתקשרים, ממתינים על הקו, שואלים "למה כל כך יקר?", מבינים שאין טעם להתעצבן - אבל מתעצבנים על הנחיתה כשלא מצליחים להפעיל את השירות, שלא לדבר על מי ששוכח לנתק את הפונקציה שנקראת "נתונים בנדידה" - ועלול עוד לגלות שהטיסה, המלון ואפילו השופינג, לא היו המרכיבים הכי יקרים בחופשה...

האם בא לכל אלה הקץ? לפחות על פי חברת הטלקום הישראלית, מפעילת שירות Global1SIM יכול מאוד להיות שכן: החברה משיקה לראשונה בישראל את טכנולוגיית ה-eSIM לצרכנים הטסים לחו"ל ומבטיחה כי מעתה, נוכל לחסוך מאות שקלים בכל נסיעה לחו"ל, כלומר - כשטיסה תשוב להיות משהו קל, פשוט וזול כפי שהייתה עד להתפרצות הנגיף שמטלטל את האנושות מזה כשנה וחצי.

eSIM היא טכנולוגיה חדשה אשר מאפשרת להוסיף מפעילי תקשורת נוספים לסמארטפון בצורה וירטואלית, ללא צורך ב-SIM פיזי. ניתן לנייד את המספר לחברה או לקבל מספר ישראלי חדש עם קידומת 055 על מנת ליהנות מקו שפועל גם בארץ וגם בחו"ל, כאשר החבילה כוללת 3,000 דקות שיחה והודעות בארץ וכן 20 ג'יגה גלישה סלולרית, בנוסף לדקות שיחה וגלישה בחו"ל.

כמו כן, מי שאינו רוצה להתנייד, יכול לרכוש חבילת חו"ל בלבד ללא דקות שיחה והודעות בארץ. מדובר בבשורה צרכנית ראשונה מסוגה, המייתרת את הצורך בחבילות גלישה מקומיות לפי מקום הימצאו של הצרכן.

אפליקציה תיירים סלולר. ShutterStock
נשלם פחות על חבילת סלולר לחו"ל באמצעות טכנולוגיית eSIM/ShutterStock

Global1SIM מציעה שלושה מסלולי עסקים למעוניינים במספר ישראלי נוסף או ניוד של הקו: חבילת בסיס ללא דקות שיחה עם 1 ג'יגה גלישה מצטברת בעלות של 69 שקל לחודש.

חבילת פרו בעלות 79 שקל לחודש הכוללת 2 ג'יגה גלישה מצטברת ו-100 דקות שיחה יוצאות ונכנסות בכל חודש, כולל שיחות מקומיות.

חבילת גולד בעלות של 99 שקל לחודש המציעה 3 ג'יגה גלישה מצטברת ו-150 דקות שיחה יוצאות ונכנסות בכל חודש, כולל שיחות מקומיות.

בנוסף, Global1SIM מאפשרת גם חבילות חו"ל בלבד עם אפשרות לגלישה בלבד או גלישה ושיחות בהרכבה עצמית, ללא מספר ישראלי חדש או ניוד של הקו. כך, למשל, חבילה של 2 ג'יגה גלישה מצטברת ו-200 דקות שיחה תעלה 135 שקל - זול משמעותית מכל חבילת חו"ל של מפעיל סלולרי קיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully