וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המחלקה החדשה והריחנית במיוחד

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 11:55

וגם: סדרת יינות חדשה לחגים, קולקציית ג'ינסים חדשה לנשים, מותג פרטי לכדורגלן העל וחברת המים שמקדמת אמנים צעירים

בושם בנישה

Boutique Collection. טל חמדי,
Boutique Collection/טל חמדי

בדיוק עכשיו, כשהעולם שוב הולך וסוגר עלינו ובינינו לניחוחות חו"ל וניחוחות בשמי נישה בינלאומיים מפרידים אוקיינוסים, רשת סופר-פארם משקיעה 3 מיליון שקל בפתיחת מחלקת בישום חדשה בשם
Boutique Collection שמציעה מגוון בשמי נישה ממותגים, לצד סדרות ייחודיות שיימכרו רק ברשת. שוק הבשמים הקלאסיים היווה ב-2019 40% מנתח השוק, ב-2020 43% וב-2021 48%.

בשלב הראשון המחלקה תפעל ב-60 סניפים בפריסה ארצית ובאונליין כשהיעד הוא להגיע למעל 100 חנויות מתוך 260 סניפי הרשת. מהלך זה הוא חלק ממגמה שהרשת שמה לעצמה - להביא לקהל שלה חוויה מבודלת עם ערך מוסף, ולהנגיש עבורו מותגים בינלאומיים במרחק נגיעה. קניית בשמי נישה דורשת חווית קנייה ונראות אחרת ולכן בשמי הנישה נמכרים בפינה מיוחדת שמדברת בשפה אחרת. בכוונת הרשת להגדיל את מגוון המותגים שניתן להשיג רק בסופר-פארם ב-50% עד שנת 2024 והיא פועלת ליצירת מגוון שכולל גם ספקים גדולים, וגם מותגי אינדי שנמצאים בעלייה.

מה שמבדל את בשמי הנישה הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים ויקרים יותר, מומחיות מקצועית מובחנת, וסלקטיביות בהפצה. מטרת הרשת היא להיות יעד מספר 1 לבשמי נישה בפריסה ארצית ובאונליין, קטגוריה שנמצאת בשנים האחרונות במגמת עלייה מתמדת בארץ ובעולם והביקוש הולך ומתרחב.

לצד בתי בישום בוטיק, ניתן לראות בתי אופנה ותיקים המוציאים קולקציות בשמי בוטיק כמו: ג'ימי צ'ו, ארמני ואחרים. בין המותגים שיימכרו רק במחלקות הנישה: ג'ימי צ'ו קולקשן, ואן קליף קולקשן, נרסיסו קולקשן, ותומאס קוסמלה, לצד מותגי בשמי נישה כמו סדרות ייחודיות של גריטי-הסדרה השחורה וסדרת התחרה הלבנה; מורסק; אמארוד; בלנד אוד; לליק; סרג'יו; ג'ולייט האז א גאן; קאסה מורטי; רוסנדו מטאו; נישן; טרוסאדרי ועוד.

seperator

יין פראי

יקבי סגל. יח"צ,
יקבי סגל/יח"צ

אם אתם מתלבטים איזה יין להגיש בחג או להביא כמתנה, דעו ש'יקב סגל' משיק לקראת חגי תשרי 3 יינות בסדרת היינות 'אשכולות שלמים', המביאה לקדמת הבמה טכניקת עשייה עתיקת יומין. בטכניקה זו זרת האשכול לא מופרדת ממנו והענבים תוססים בשלמותם, ממש כמו פעם בבציר ידני, ללא הפרדת השזרה וללא מעיכת הענבים.

טכניקה זו עדיין נפוצה אצל חלק מהיצרנים הקטנים והמסורתיים בבורגון ובעמק הרון הצפוני. הגרגרים שתוססים בשלמותם מעניקים ליין אופי שונה ומרתק. הגרגר נותר שלם, והיין שנוצר בתסיסה כמעט ולא סופח אליו טאנינים ומרירות החרצן שנותר מוגן תחת קליפת הענב, ולא בא במגע ממושך עם האלכוהול.

סדרת 'אשכולות שלמים' בציר 2018 כוללת 3 יינות: סירה, פינו נואר וקריניאן, יינות מעודנים ובעלי טאנינים רכים ועגולים, מבחינה ארומטית הם פרחוניים, מתובלים ואלגנטים, כולם מהרי יהודה כרם יחידני.

יקב סגל הוקם ב-1787 והוא מהיקבים הוותיקים בישראל. סגל הוא יקב ישראלי עם מורשת ארוכת שנים והיסטוריה המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה, ערכים עליהם בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב מימיו הראשונים. מגידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לענבים, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות, שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון של סגל הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב-לייצר יינות פראיים.

seperator

מתלבשים ומתחטבים

GOLBARY. חיים כהן,
GOLBARY/חיים כהן

הג'ינס שהפך מזמן לפריט חובה בכל מלתחה, זוכה לקולקציית מכנסיים מחטבת במותג האופנהGOLBARY שמשיק לסתיו 2021 קולקציית ג'ינסים מחטבים לנשים, במגוון צבעים טקסטורות וגזרות. קולקציית הג'ינסים תוכננה בהתאמה לגוף האישה בצורה אופטימלית. הג'ינסים עשויים מבדים נעימים ונוחים.

בקולקציה מגוון רחב של ג'ינסים המתאימים לכל שעות היום כולל מכנסים משודרגים לערב. קולקציית הג'ינסים של GOLBARY כוללת ג'ינסים בצבעים ובגוונים שונים, מכחול בהיר, דרך כחול כהה ועד שחור ובגזרות סקיני עם סיגר ועוד.

GOLBARY. יניב אדרי,
GOLBARY/יניב אדרי
seperator

חגים עם רונאלדו

CR7 CRISTIANO RONALDO PLAY IT COOL. יח"צ,
CR7 CRISTIANO RONALDO PLAY IT COOL/יח"צ

מיי שרוצה להגיע הכי קרוב לכוכב העל הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, כדאי שידע שהכוכב השיק בימים אלה ערכת ביוטי ריחנית בשם CR7 CRISTIANO RONALDO PLAY IT COOL. בהשקה זו, רונאלדו ממשיך את סיפור ההצלחה שלו בעולם הבישום הגברי, והוא מגשים את השאיפה שלו - יצירת מותג פרטי.

רונאלדו מעורב בתהליך פיתוח הבשמים, בחירת הרכיבים וקבלת החלטות שיווקיות. ההשקה כוללת מארז בושם של כריסטיאנו רונלדו CR7" פליי איט קול" לגבר הכולל בושם CR7 PLAY IT COOL או דה טואלט, ג'ל רחצה ותרסיס לגוף בניחוח הבושם.

הואלדו יכול להתבשם לא רק בניחוח שלו אלא גם בהצלחה העסקית שלו, שותפות בתי מלון עם רשת המלונות הפורטוגלית Pestana ,תחת המותג שני הצדדים הקימו רשת בתי מלון יוקרתית
CR7 שהן אותיות המייצגות את שמו ואת המספר שמתנוסס על חולצתו.

כל אחד מהצדדים, השקיע במיזם 75 מיליון יורו ולרשת שהוקמה ב-2017, יש שאיפות להתרחב לאסיה ולארה"ב. במהלך משבר הקורונה שהגיע לשיא בשנה שעברה, רונאלדו הפך חלק מבתי המלון לרשת בתי חולים ללא תשלום, ואף שילם לרופאים ולעובדי בתי החולים אשר עבדו ברשת.

seperator

שת"פ אמנותי

Perrier. יח"צ,
Perrier/יח"צ

מותג המים המוגזים הצרפתי Perrier, משתף פעולה פעם נוספת עם "הבצפר"-בית הספר של איגוד חברות הפרסום. יחד הם מציגים עבודות סטודנטים בקורס ארט דיירקשן במוזיאון האינסטגרמי של המותג (@perrieril).

בפרויקט משתתפים 9 סטודנטים שעבודותיהם ימכרו כחלק ממארז קיץ מיוחד של Perrier באתר BLED, חלק מהכנסות המכירה ייתרם למלגה לאומנות צעירה בישראל. הסטודנטים בפרויקט התבקשו להציג פרספקטיבה מקורית ומודרנית לימי הקיץ, תוך כדי שילוב בקבוקי Perrier.

פרויקט זה מצטרף לנגיעות נוספות של Perrier באומנות המקומית ולשיתופי פעולה נוספים עם "הבצפר" - בשנתיים האחרונות נרתם מותג המים המוגזים הצרפתי לטובת אמנים ישראלים צעירים ועזר להם לחשוף את יצירותיהם ואף פרסם יצירות מקומיות על שילוט ברחבי גוש דן ועוד.

seperator

ניחוח בר קיימא

אברקרומבי אנד פיץ'. יח"צ,
AWAY/יח"צ

אי שם בתחלית שנות ה-90, חברים שלחו אותי לחנות "אברקרומבי אנד פיץ'" כדי לקנות להם טי שירטס אותם מכרו בחורים ללא חולצות. גם אם לא התחברתי לאופנה החוויה הייתה שונה ממה שהכרתי ולמדתי כי למותג יש מורשת ארוכת שנים.

מותג אברקומבי אנד פיץ' נולד ב-1892 בניו-יורק, היזם האמריקני דייוויד אברקרומבי הקים אותו כחברה לציוד ספורט בשם Abercrombie Co . ב-1900 הצטרף אליו עזרא פיץ', ושם החברה שונה ל-Abercrombie & Fitch Co .

הרומן העסקי לא שרד והשניים נפרדו ב-1907. החברה נשארה בידי פיץ' שהפך אותה לחברת אופנה, תחילה נשים ובהמשך גברים ובהמשך נכנסה לתחום הבישום. ב-1920 נפתחה החנות הראשונה של המותג בשדרה החמישית במנהטן-שם היא פועלת עד היום. המותג הלך והתחזק ונחשב לאחד המותגים החזקים בשוק האופנה בארצות הברית. ב-2007 נפתחה החנות הראשונה מחוץ לצפון אמריקה, בהמשך נפתחו חנויות בלונדון, מילאנו, טוקיו-חנות הנחשבת לגדולה ולגבוהה ביותר בעולם המתנוססת לגובה של 11 קומות וגם תל-אביב.

החברה המתמחה באופנה ובבישום משיקה בימים אלה את AWAY - שני בשמים טבעוניים, ללא גלוטן, ללא סולפטים, פתלטים או פרבנים. כל ניחוח מכיל רכיבים באיכות גבוהה שמקורם בר-קיימא בשותפות עם מגדלים מקומיים, המועילים באופן פעיל לקהילותיהם ולפרנסתם.

הניחוח לגבר ממשפחת הגברי מכיל ניחוח פוג'רה-רענן של אשכוליות ואננס, תערובת ארומטית של תמצית ג'ינג'ר, גרניום מצרי ופלפל לבן, אמבר, עץ ווטיבר.

AWAY לאישה הוא ניחוח פירותי-פרחוני עם דומדמניות אדומות, אגס ומנדרין מברזיל, עלי כותרת של פרחי יסמין ופרזיה, אמבר, מאסק ופרלין.

seperator

שת"פ מבריק

ואם אנחנו בענייני ניקוין, פיניש- המותג המוביל בישראל בקטגוריית מדיחי הכלים וארגון שלוה לטיפול בילדים ובוגרים עם מוגבלות, חתמו על שת"פ ארוך טווח-שנתיים לפחות. השת"פ הוא חלק מקמפיין גדול של המותג שהחל ב-2020 הקורא לחיסכון במים בישראל באמצעות שימוש במדיח כלים (שנמצא חסכוני) על-פני שטיפת כלים ידנית. ההערכות הן כי רק השנה נחסכו באמצעות שימוש במדיח כמיליוני ליטרים של מים בישראל.

התרומות מהמותג והמים שיחסכו צפויים לשמש את ארגון שלוה להמשך תפעול בריכות טיפוליות ושיקומיות עבור ילדים עם מוגבלות. מעל 2000 ילדים בעלי מוגבלויות מגיל לידה ועד לבגרות, מגיעים לטיפולי הידרותרפיה וחוגי שחייה ייעודיים בבריכה במרכז שלוה.

הקפסולות המשודרגות של פיניש פותחו במיוחד כך שניתן להיפטר מבזבוז מים מיותר הנובע מהרגל של שטיפת כלים בצורה ידנית. בכל הפעלת מדיח נחסכים כ-33 ליטרים מים-מה שגרם לחיבור של פיניש עם ארגון שלוה להיות טבעי בשל הבריכות הטיפוליות והשיקומיות שיש לארגון להציע.

seperator

מוס לפנים

DIADERMINE. יח"צ,
DIADERMINE/יח"צ

DIADERMINE- מותג טיפוח פנים דרמטולוגי מצרפת, הושק בישראל ב-2018 על-ידי חברת הנקל, ומציע מוצרי אנטי אייג'ינג לטיפוח עור הפנים במחירים אטרקטיביים. משנות ה-50, אז הושק הקרם הראשון נגד קמטים ועד היום, שוקדות מעבדות DIADERMINE על עבודת פיתוח ומחקר, על-מנת ליצור פורמולות מתקדמות בתחום הטיפוח.

כל המוצרים נבחנים ועומדים בתקנים המחמירים ביותר, הפורטפוליו מונה 3 סדרות שונות ובסה"כ 18 מוצרים , המרכיבים יחד שגרת טיפול מלאה לטיפוח עור הפנים. ליהנות מהם. בימים אלה משיק המותג שני מוצרי פילינג מוס לעור הפנים במרקם חדשני, עם 81% רכיבים ממקור טבעי כמו אסאי וזרעי צ'יאה, שני המוצרים לניקוי יסודי ועדין של עור הפנים.

seperator

חומוס זה כל הסיפור

חומוס יוסף. אנטולי מיכאלו,
רשת יוסף - חומוס גלילי חם/אנטולי מיכאלו

יודע כל חומוסולוג חובב כי לצד כל חומוס כיף לפעמים לגוון, רשת יוסף - חומוס גלילי חם משיקה חוויה ישראלית ייחודית בסניף שוק לוינסקי - ארוחת טעימות "חווית השוק" - כל טעמי השוק האותנטיים בשולחן אחד.

רשת יוסף אשר התפרסמה בזכות החומוס החם והמיוחד שלה הנטחן מול הלקוחות והמילוי החופשי למנות החומוס הפכה עם השנים לרשת מסעדות פועלים המגישה גם מבחר תבשילי עדות, סלטים בהרכבה וירידי אוכל לשבת בימי שישי.

מתחילת משבר הקורונה הרשת הכפילה את עצמה בזכות העובדה שהמנות גדולות משביעות ומתומחרות בטווח הנמוך של הסקאלה. ארוחת הטעימות מבוססת על חומרי גלם טריים המגיעים לצלחת ישירות מדוכני השוק.

הארוחה החווייתית כוללת בנוסף לחומוס שפרסם את המותג, גם שלל מנות כמו קובה בורגול, משאוושה עוקצנית, סמבוסק פריך, פלאפל ירוק אסלי, קובה סלק עיראקי, מנסף דרוזי, חומוס פול, סלט שוק צבעוני, חמוצי הבית, חלווה, מלבי, צ'ייסר ערק בטעמים, רימונדה עם ערק המפורסמת של יוסף. התפריט ישתנה מפעם לפעם ויש גם את הגרסה הטבעונית. הארוחה מושקת להרצה בסניף שוק לוינסקי, בהמשך תכנס לכל סניפי הרשת ביניהם: רמת-אביב; רמת החייל; פרדס חנה; בנימינה; חולון; גבעתיים; רמת-גן וראש-העין.

רשת חומוס יוסף נולדה בפרדס חנה כחומוסייה קטנה עם 3 שולחנות בכניסה לחנות התבלינים של משפחתו של יוסף, לפני כעשור עברה החומוסייה למיקום חדש והתפתחה לרשת עם סניפים וזכיינים. ב-2019 דותן לוי ואבי מגן - חברי ילדות שהקימו ב-2010 את קייטרינג בישולים בפתח-תקווה עם סניפים וזכיינים, חברו ליוסף, ומאז זרם הרבה חומוס.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully