וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות שלישית לרשת iDigital GOODIZ בהשקעה של כמיליון שקל

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 15:10

הרשת הצעירה שהוקמה השנה, מתרחבת ופותחת חנות נוספת בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. החנות מעניקה חווית קנייה ומכונה "חנות הממתקים של עולם הסלולר" עם מגוון עצום של כ-2000 מוצרים המתאימים לכל סוגי המכשירים. מטרת העל של הרשת, לפתוח כ-20 חנויות בפריסה ארצית

חנות שלישית של רשת אביזרי הסמרטפונים iDigital goodiz, נפתחה בקניון 7 הכוכבים בהרצליה. הרשת, המציגה פורמט חדש בארץ שייחודו במגוון עצום וצבעוני של עיצובים יצירתיים, מוצרים טובים ומחירים נגישים לאנדרואיד ולאייפון, נפתחה במהלך חודש מרץ 2021 (עם היציאה מהסגר האחרון) בקניון הזהב בראשון לציון.

חנות נוספת נפתחה באילת והחנות הנוכחית נפתחה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. עד סוף השנה מתוכננת פתיחה של שתי חנויות נוספות, כשהמטרה היא להגיע לפריסה ארצית של 20 חנויות.

קיר הכוח בחנות החדשה של איידיגיטל גודיז. גיא יחיאלי,
קיר הכוח בחנות החדשה של איידיגיטל גודיז/גיא יחיאלי

בחנויות נמכרות קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, אוזניות, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד.

בבחירת המוצרים הושם דגש על מחירים נגישים, איכות ומוצרים ייחודיים ואופנתיים לכל סוגי הסמארטפונים.

איידיגיטל גודיז בהרצליה. גיא יחיאלי,
איידיגיטל גודיז, סניף שלישי בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה/גיא יחיאלי

iDigital אבל לא רק לאייפון

חנויות הרשת מאופיינות בעיצוב צבעוני, תוסס, אופנתי ועדכני כאשר גולת הכותרת של כל חנות הינו "קיר כח" באורך של 10 מטרים שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו.

בנוסף, מוצעים ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo - מוצרים שעד עתה לא ניתן היה להשיג בישראל.

חנות הממתקים של תחום הסלולר, איידיגיטל גודיז. גיא יחיאלי,
חנות הממתקים של תחום הסלולר, איידיגיטל גודיז/גיא יחיאלי

הרשת מציעה פורמט חדש שאינו קיים בארץ: מגוון המוצרים רחב, צבעוני ועדכני הרבה יותר מאשר בכל חנויות הסלולר או הדוכנים השונים.

בניגוד לאידיגיטל שפנתה למשתמשי אפל בלבד, ברשת החדשה iDigital goodiz, נמכרים אביזרים המתאימים גם למערכת הפעלה אנדרואיד של המותגים והדגמים המובילים בשוק כדוגמת סמסונג ושיאומי, לצד מוצרים המתאימים ל-iPhone.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully