וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 14:14

שורת מינויים ב-Blend וב-Sqream, סמנכ"ל מכירות לסיילספורס וגם לגלידות פלדמן. שבוע גדוש בתזוזות במשק - הסיכום כאן

חברת BLEND ספקית מובילה של פתרונות לוקליזציה מבוססי טכנולוגיה לחברות וארגונים בצמיחה, מודיעה על מספר מינויים חדשים בהנהלתה, בהמשך לתהליך התרחבות החברה בשנה האחרונה.

המינויים החדשים כוללים את הילה שיטרית ניסים, אשר שימשה בעבר כמנהלת השיווק של קבוצת ויולה במשך 12 שנה ומונתה ל- CMO (סמנכ"ל שיווק) בחברה, הדר גרשוני, אשר ניהלה קבוצות פיתוח בחברות כמו סייברארק ומונתה ל-VP R&D (סמנכ"ל מחקר ופיתוח), ודניאל איטליאנדר, שכיהן במספר תפקידי אופרציה בחברת פייוניר מונה ל-VP of Operations (סמנכ"ל אופרציה).

הילה שיטרית נסים מביאה איתה ניסיון של 20 שנה בעולמות השיווק בהייטק, בין היתר כיהנה כסמנכ"ל השיווק של קבוצת ויולה במשך 12 שנה, ולאחר מכן הובילה את השיווק והמיתוג בחברת הסטארט אפ promo.com. בשנה האחרונה ליוותה כסמנכ"ל שיווק חיצונית מספר חברות סטארט אפ, ביניהן Cervello, X-trodes ו-XTEND. הילה חברה בפורום G-CMO (קהילת מנהלי שיווק גלובליים מישראל) ומרצה בתחומי השיווק והמיתוג לסטארטאפים. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, MBA. הילה מונתה ל-CMO בחברה ומובילה את צוותי השיווק והצמיחה בחברה.
הדר גרשוני- בעלת ניסיון רב בניהול קבוצות פיתוח וניהול טכנולוגי גלובלי, בחברות סייברארק, סינטק מדיה, ו 888. הדר שירתה כמעט עשר שנים שנים בממר"מ - יחידת מחשוב עילית בצה"ל.

להדר גרשוני תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, MBA. גרשוני מונתה לסמנכ"ל מחקר ופיתוח והיא מובילה את צוותי הפיתוח בבלנד שנמצאים בישראל ובמזרח אירופה.

דניאל איטליאנדר מביא עימו ניסיון רב בתחומי השירות והאופרציה לאחר שכיהן במשך 8 שנים במספר תפקידים דומים בחברת פייוניר (Payoneer) שהונפקה לאחרונה. לפני כן היה דניאל מנהל תחום תמיכה טכנית בחברת ICAP שרכשה את חברת סיוטה הישראלית, ולפני כן ב RSA. יש לו תואר ראשון בפסיכולוגיה ארגונית ותואר שני במנהל עסקים, MBA. דניאל מונה לסמנכ"ל אופרציה בבלנד והוא מנהל את כל קהילת מומחי השפה והתוכן ברחבי העולם (פרילנסרים) המשרתים את לקוחות החברה בתחום התרגומים, לוקליזציה, עריכת תוכן, דיבוב, ועוד.

יאיר טל, מנכ"ל בלנד אמר: "כחלק מתנופת הצמיחה שלנו, הביקושים הגדלים שאנחנו חווים, וההתרחבות האסטרטגית שלנו לספק שירותי לוקליזציה לארגונים גדולים, אנו שמחים מאוד לצרף לשדרה הניהולית שלנו, מנהלות ומנהלים מוכשרים שמביאים איתם ידע וניסיון רב בתחומים השונים. בשנה וחצי האחרונות, בנוסף להילה, הדר ודניאל הצטרפו אלינו מנהלים נוספים בדרג בכיר וביניים מחברות כמו WIX, פייבר, פייוניר, My Heritage, AWS, ועוד. אני גאה מאוד גם בחיזוק הנוכחות הנשית בקרב כלל העובדים בבלנד, שהיום כבר הגיעה למעל 50%".

הילה שטרית נסים. יחצ,
הילה שטרית ניסים/יחצ
הדר גרשוני. יחצ,
הדר גרשוני/יחצ
דניאל איטליאנדר. יחצ,
דניאל איטליאנדר/יחצ

ניב כהן מונה למנהל אגף פיתוח כלכלי אזורי באשכול רשויות גליל מערבי. כהן, 45, רס"ן במיל. בחיל המודיעין , בעל MBA במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה עסקית, MBA בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות בניהול פרויקטים, יזמות ומע' מידע ו B.Arc- בהצטיינות בארכיטקטורה מהטכניון, יהיה אחראי במסגרת תפקידו על פיתוח כלכלי, קביעת אסטרטגיה, קידום עוגנים אזוריים, הערכה ומדידה, כמו גם שירותים בתחום הפיתוח כלכלי עבור הרשויות החברות באשכול רשויות גליל מערבי.

במסגרת הקריירה הצבאית ניהל כהן פרויקטים טכנולוגים עבור אגף המודיעין בצה"ל. לאחר שחרורו ניהל את פרויקט המגורים "כרמי גת" עבור רמ"י ועיריית קריית גת בשם חברת פז כלכלה והנדסה ועסק בייעוץ אסטרטגי עצמאי למשרד הביטחון, צה"ל, עיריית ק. עקרון, עיריית ק. מלאכי, עיריית אשדוד, כב"ה, נתיבי ישראל, מוריה חב' לפיתוח ירושלים והפניקס חב' לביטוח.

ניב כהן. תומס סולינסקי,
ניב כהן/תומס סולינסקי

חברת YouAppi, פלטפורמה טכנולוגית חכמה לרכישת לקוחות במובייל המתמחה ב-Retargeting , מינתה את איליה כותל לסמנכ"ל R&D. כותל מילא בעשור האחרון שורת תפקידי סמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברות AIVF, Human-eyes ו-Extreme-Reality, והוא בעל תואר ראשון במתמטיקה יישומית מאוניברסיטת בר-אילן. כותל הוא מומחה מוביל בתחום ה-ML (Machine Learning) ובעל ידע רחב באלגוריתמים מתקדמים.

YouAppi מסייעת למותגים בינלאומיים מובילים בתחומי הקמעונאות (e-commerce), גיימינג ועוד, למצות את הפוטנציאל העסקי שלהם במובייל, באמצעות טכנולוגיות דוגמת למידה חישובית וכלי חיזוי, תוך הוזלה משמעותית של עלויות רכישת הלקוח.

הפלטפורמה הטכנולוגית החכמה של יואפי לקידום אפליקציות במובייל, מסייעת לרכישת לקוחות חדשים והנעה לפעולה של לקוחות קיימים בכלי Retargeting. יתרונותיה באוטומציה, שימוש בבינה מלאכותית וכתוצאה הוזלה דרמטית בעלויות רכישת לקוח.

לדברי משה וקנין, מייסד ומנכ"ל YouAppi, "אנו מברכים על הצטרפות איליה לצוות הפיתוח שלנו, העוסק בפיתוח פלטפורמה חכמה מבוססת טכנולוגיה לאיתור והנעה לפעולה של משתמשים באפליקציות המובילות בעולם. היכולות המקצועיות של איליה, והניסיון שלו בבינה מלאכותית ולמידה עמוקה, הם בעלי ערך משמעותי עבורנו בהמשך פיתוח מוצר הדגל שלנו, שלRemarketing - איתור והנעת לקוחות קיימים להגברת השימושיות באפליקציות".

איליה כותל. YouAppi,
איליה כותל/YouAppi

חברת הסטארט-אפ SQream שפיתחה פלטפורמה לאנליזה מהירה של פטה בייטים של נתונים (Massive Data) הודיעה על שורה של מינויים חדשים בהנהלת החברה: עליזה תמיר, סמנכ"לית השיווק, רוני גרינברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומתי רוזנגרט, סמנכ"ל מחקר ופיתוח. השלושה, בעלי ניסיון עשיר בניהול חברות טכנולוגיה, יצטרפו לשדרה הניהולית שתוביל את הצמיחה המואצת של SQream ברחבי העולם.

תמיר, שמונתה לסמנכ"לית השיווק של SQream, הייתה בצוות ההקמה של מיקרוסופט ישראל, ובמשך 16 שנה מילאה שורה של תפקידים בכירים במיקרוסופט העולמית גם בסיאטל וגם באירופה. במסגרת תפקידה באנגליה הובילה מעבר לקוחות גלובליים לMICROSOFT AZURE. במהלך השנים כיהנה תמיר בתפקידים בכירים בחברות שונות בישראל כולל סמנכלית השיווק של חברת נטפים ושל חברת NICE. לפני הצטרפותה לSQREAM הייתה עליזה CMO של חברת OPTIMALPLUS שנרכשה לאחרונה.

גרינברג שהתמנה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי, כיהן בתפקידי ניהול בכירים ופיתוח עסקי בשורה של חברות סטארט-אפ ובהן: eyeSight Technologies, Paz Enterprise, , Funambol, IXI Mobile וכחבר דירקטוריון בחברות VIBE Imaging Analytics ו NeoClarus. לפני כן כיהן בתפקידי ניהול בחברות גלובליות ובהן דירקטור השקעות אסטרטגיות ודירקטור שיווק ומכירות באינטל, סגן נשיא למכירות בחברת DSPC ומנהל אזור צפון אירופה של חברת פיברוניקס.

למתי רוזנגרט שהתמנה לסמנכ"ל מחקר ופיתוח נסיון עשיר כמנהל מו"פ בשורה ארוכה של חברות. מתי כיהן בתפקיד של Director of Catalog בחברת eBay וכסמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברות רבות ביניהן: Netformx, Orchestra Group, Time To Know and Zend Technology.

עמי גל, מנכ"ל ומייסד משותף SQream" :SQream נמצאת בצמיחה מואצת בשנה האחרונה עקב אימוץ עולמי מתרחב של הפלטפורמה שלה על ידי חברות ענק גלובליות בשוקי הטלקום, הבנקאות, ייצור, ושווקים ורטיקלים נוספים. זאת על רקע המעבר של מעידן הביג דאטה לעולם ה-Massive Data והצורך לעבד תוך דקות פטה בייטים של נתונים ולהפיק מהם ערך עסקי. הצוות הניהולי המוכשר והמנוסה יצטרף להובלת פיתוח הדור הבא של פתרונותינו ואת צמיחתנו בשוק העולמי".

עליזה תמיר. אופיר הראל,
עליזה תמיר/אופיר הראל
רוני גרינברג. אופיר הראל,
רוני גרינברג/אופיר הראל
מתי רוזנגרט. יחצ,
מתי רוזנגרט/יחצ

איתי מרגלית מונה לסמנכ"ל מכירות של סיילספורס ישראל- סיילספורס (Salesforce), המובילה העולמית בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM, הודיעה היום על מינויו של איתי מרגלית לסמנכ"ל מכירות של סיילספורס ישראל. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי על אסטרטגיית המכירות והעסקים של החברה בישראל. לאיתי מרגלית (51) ניסיון של למעלה מ- 20 שנים בהובלת שינויים ארגוניים ובניית מערכי שיווק ומכירות בחברות טכנולוגיות גלובליות. לפני הצטרפותו לסיילספורס, שימש מנכ"ל חברת Cyberint ולפני כן שימש מנכ"ל חברת Starhome והוביל את הרכישה שלה על ידי חברת Vista. כמו כן, איתי מרגלית מילא תפקידי ניהול בכירים בחברות Avaya, Radvision ו- NICE. לאיתי מרגלית תואר שני במימון ועסקים בינלאומיים מאוניברסיטת קנזס סטייט, כמו כן סיים תוכנית מנהיגות עולמית ב- INSEAD.

איתי מרגלית. יחצ,
איתי מרגלית/יחצ

משה קרקו מונה למנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) של מעבדת החדשנות של NTT בישראל- תאגיד NTT, מחמשת ספקי פתרונות IT לעסקים המובילים בעולם, הודיעה על מינויו של משה קרקו לסמנכ"ל מנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) של מעבדת החדשנות בישראל. למשה קרקו ניסיון של למעלה מעשרים שנים במגוון תחומים טכנולוגיים לפני הצטרפותו למעבדת החדשנות של NTT בישראל, שימש במגוון תפקידי ניהול וטכנולוגיה בחברות כגון סמסונג, אינטל ו- NEC. קרקו מביא עמו ניסיון טכנולוגי עשיר וידע נרחב באבטחת מידע, בינה מלאכותית וטכנולוגיות תקשורת הרלוונטיים לפעילות של מעבדת החדשנות שהוקמה בישראל במטרה לשתף פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות חדישות בתחומים שונים, אשר יתמכו ב- NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם להתמודד עם האתגרים העכשוויים ולהמשיך להוביל את החדשנות העולמית.

משה קרקו. מיכל לוי,
משה קרקו/מיכל לוי

מנכ"ל חברת GetPackage, ניר בנגל, הודיע על מינויה של אפרת צרי לסמנכ"לית השיווק של חברת המשלוחים GetPackage.

צרי, בוגרת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי באנגליה. שימשה ב- 14 השנים האחרונות כיועצת אסטרטגיה ושיווק בכירה. בעברה כיהנה כמנהלת אגף השיווק בבנק מרכנתיל, סמנכ"לית השיווק בחברת Deloitte, ראש ענף שיווק בנקאות ישירה של בנק לאומי, ומנהלת השיווק של הבנק הישיר הראשון. בעברה אף נמנתה עם צוות ההקמה של חברת הטלוויזיה בלווין Yes. אפרת חתומה על מהלכים שיווקים לאורך השנים ביניהם מיסוד לאומי דיגיטל, הקמת סוכנות פרסום הדיגיטלית PRPL וניהול הדיגיטל של חברות הגז הטבעי.

ניר בנגל, בעלים ומנכ"ל GetPackage: "אנו מברכים על הצטרפותה של אפרת לצוות השיווק של חברתנו, ומאחלים לה הצלחה בתפקידה החדש. אפרת מביאה איתה ניסיון עשיר בתחום השיווק, ואנו בטוחים שניסיונה וכישוריה הרבים יסייעו לנו לקראת השינויים הגדולים הצפויים בחברתנו בשנים הקרובות".

אפרת צרי, סמנ"כלית השיווק GetPackage: "אני שמחה להצטרף לצוות המעולה של חברת GetPackage, אשר עוברת בימים אלה תהליכים של התפתחות והתרחבות, תוך התבוננות על צרכיו ומקומו המרכזי של השליח. מקווה שניסיוני רב השנים בתחום השיווק יביא לידי ביטוי את ערכי בחברה ואיכותה. אני מודה לבעלים והמנכ"ל על האמון שהביע בי ומאחלת הצלחה ובריאות לחברה ולעובדיה".

אפרת צרי. ורד פרקש,
אפרת צרי/ורד פרקש

רן גולדשטיין מצטרף לגיבוי אחזקות. גולדשטיין מסיים תקופה בת 14 שנים בחברת דירוג האשראי 'מידרוג' בה כיהן בשלל תפקידים כשבתפקידו האחרון בחברה שימש כסמנכ"ל ומנהל תחום הנדל"ן. גולדשטיין מצטרף לחברת 'גיבוי אחזקות' וימונה למשנה למנכ"ל ומנהל הסיכונים בחברה.

רן כיהן כשותף במשרד עו"ד ושימש בתפקידים בכירים ברשות המסים וביניהם ניהול מחלקת הפירוקים והינו בוגר תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית וחשבונאות מהמכללה למינהל.
יהונתן כהן: "לאחר היכרות ארוכת שנים והערכה רבה לרן, למקצועיות, שקיפות, יסודיות וראיית הסיכונים הרחבה כפי שבאה לידי ביטוי בתפקידו כאחראי תחום נדל"ן במדרוג; אני נרגש שרן מצטרף לצוות שלנו. אני סמוך ובטוח שתהיה לרן תרומה רבה להשבחת מערכת ניהול הסיכונים ולצמיחת החברה לאפיקים חדשים. אני מאחל לו ולנו הצלחה רבה".

רני קאירי מנכ"ל גיבוי אחזקות: "אני שמח ומברך על הצטרפותו של רן גולדשטיין לגיבוי אחזקות. רן יצטרף לצוות הניהול הבכיר בחברה, אין לי ספק כי רן אשר מביא עימו ניסיון רב, ידע ומומחיות יסייע ויתרום להמשך צמיחת החברה וליישום חזוננו להפוך לשחקן מוביל ומשמעותי בתחום".

רן גולדשטיין: "לאחר שנים של עבודה הישגית, מקצועית ומאתגרת במידרוג, בהן הייתי שותף להתפתחותה מחברה בתחילת דרכה לחברה מובילה, אני נרגש ורואה בכך הזדמנות גדולה להצטרף לשורות הצוות האיכותי והבולט של חברת גיבוי אחזקות במטרה לתרום מניסיוני לניהול הסיכונים בחברה ולצמיחתה בעתיד. תחום המימון החוץ בנקאי אשר התפתח בשנים האחרונות, מגלם בתוכו הזדמנויות עסקיות וכיווני פיתוח רבים מעבר ליסודות עליו הוא הוקם".

רן גולדשטיין. יחצ,
רן גולדשטיין/יחצ

עזרי חופי (33) מונה בימים אלו למנהל מזון ומשקאות במלון "קיסר פרמייר טבריה". במחלקת מזון ומשקאות מועסקים כ- 40 עובדים. מלון "קיסר פריימר טבריה" נמנה עם רשת מלונות "קיסר פריימר" הכוללת 3 מלונות באילת ירושלים וטבריה. עזרי החל את עבודתו במלון "קיסר פריימר טבריה" לפני כ- 15 שנים בתפקיד מלצר ומשם התקדם לתפקיד קפטן חדרי האוכל, סגן מנהל מזון ומשקאות, וכאמור בימים אלו מונה למנהל מזון ומשקאות במלון.

עזרי חופי. יחצ,
עזרי חופי/יחצ

חברת ההייטק RACHIP, מודיעה על מינויה של ליטל שמשוני לסמנכ"ל השיווק בחברה. במסגרת תפקידה תוביל ליטל את מערך השיווק של החברה, הנמצאת בתהליך צמיחה מואץ

שמשוני, בעלת ניסיון של עשור בתפקידי ניהול שיווק מחברות שונות, שימשה כמנהלת השיווק של ה- Gift Card בחברת max (לאומי קארד לשעבר). בעברה ניהלה פרויקטים שיווקיים בבנק הפועלים ובחברות נוספות. היא בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.

ליטל שמשוני. דפנה גזית,
ליטל שמשוני/דפנה גזית

רדה ביבי, מנהלת שוק רשתות פרטיות בחברת תנובה, מונתה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של גלידות פלדמן.

רדה, שהחלה את דרכה בתנובה לפני שמונה שנים, מילאה מספר תפקידים בחטיבת המכירות בין היתר כמנהלת מרכז המכירות והשירות הקונצרני של תנובה שאיחד תחתיו את מערכי המכירות של החלב והמזון ולאחריו מונתה למנהלת שוק רשתות פרטיות. לרדה ניסיון עשיר בתחום המכירות והניהול. היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש.

מינויה של רדה נעשה במסגרת שיתוף פעולה בין תנובה לבין גלידות "פלדמן", המפיצה את מוצרי הגלידה של חברת תנובה, בהם המותגים Yoplait ו-YOLO. ההיכרות המעמיקה של רדה תאפשר העמקה והמשך פיתוח שיתוף פעולה זה.

רדה ביבי. יוסי אלטמן,
רדה ביבי/יוסי אלטמן
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully