וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המפחיתנים" - הצרכנים שמקפיצים את שוק תחליפי הבשר

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 17:49

הכירו את "המפחיתנים" - מי שהחליטו לצרוך פחות בשר מתוך שיקולי סביבה וקיימות. האם אפשר להכין ארוחת חג על טהרת התחליפים? שיתוף פעולה בין השף אבי ביטון למוצרי Beyond meat של "דיפלומט", ניסה לענות בדיוק על השאלה הזאת

"ארוחת חג" עם מוצרי beyond meat מעולם הצומח/דיפלומט, יבואנית מוצרי Beyond meat

שמעתם על טבעונים? הכרתם צמחונים? עכשיו תגידו שלום ל"מפחיתנים". מי הם המפחיתנים? מי שהחליטו באופן עקרוני מתוך ערכי קיימות וסביבה, להפחית למינמום את צריכת הבשר, גם אם לא להפוך לגמרי לצמחוניים או טבעוניים.

חברת דיפלומט, שזיהתה את מגמת הבריאות וה-WELL BEING ההולכת ומתעצמת בתעשיית המזון, מרחיבים בימים אלו את מגוון המוצרים שיונגש לקהל הישראלי.

עסיסיות, טעם מרקם וצבע ממקורות טבעיים (אפונה קוקוס וסלק). מצגת beyond meat,
עסיסיות, טעם מרקם וצבע ממקורות טבעיים (אפונה קוקוס וסלק)/מצגת beyond meat

מוצרים מהצומח על חשבון מוצרים מהחי

מוטי כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקים, דיפלומט: "לפני כשלוש שנים החלה דיפלומט ליזום ולהקים את Diplomat Plant Based, פעילות ההפצה והמכירות של החברה המתמקדת במוצרים מהצומח. זיהינו את מגמת הבריאות בתעשיית המזון ואת פריצת תעשיות הפוד טק, והבנו שהעולם הולך לכיוון הזה ויצרוך בעתיד יותר ויותר מוצרים מהצומח על חשבון מוצרים מהחי, חלקם באופן גורף (טבעונים ו/או צמחונים) אך רובם מפחיתנים המעוניינים להפחית את כמויות הבשר ולהתגמש".

כדי לבדוק האם ניתן לקיים אפילו ארוחת חג חשובה כזו של ערב ראש השנה, בהתבסס על חלבון מן הצומח, גייסו בדיפלומט את השף אבי ביטון - שאת המאכלים שהגיש למשתתפי הארוחה הנסיונית, אתם יכולים לראות בתמונות שמלוות את הכתבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פלפל ממולא של השף אבי ביטון כמנה ראשונה בארוחת החג. יחסי ציבור, דיפלומט,
פלפל ממולא של השף אבי ביטון כמנה ראשונה בארוחת החג/יחסי ציבור, דיפלומט

בתוך עשור, 15% משוק הבשר יהפכו לתחליפים

"אנו מעריכים כי בתוך עשור כ-15% משוק הבשר והעוף בארץ יהיו מבוססים על תחליפי חלבון", מוסיף מוטי כהן, "הפצת הבשר מן הצומח דורשת היערכות מיוחדת. לאחרונה הכריזה דיפלומט על מעבר צפוי למרלו''ג סופר טכנולוגי ומתקדם בקיסריה בהשקעת עתק, בהיקף 270 מיליון שקל, וזאת במטרה להתפתח ולתת את המענה הטוב והמקצועי ביותר בזירת מוצרי ה-Plant Based.

על פי נתוני חודש אוגוסט תפסו מוצרי Beyond meat כ-17% מקטגוריית קציצות מהצומח בישראל. מדובר בהישג של ממש לאור העובדה שחודשים ארוכים סבל השוק העולמי ממחסור כרוני לאור ביקושי יתר.

"בשר טחון" מתחליפים מעולם הצומח, השף אבי ביטון מפתיע ב"ארוחת חג" טבעונית עם מוצרי beyond meat. יחסי ציבור, דיפלומט,
"בשר טחון" מעולם הצומח, השף אבי ביטון מפתיע ב"ארוחת חג" טבעונית עם מוצרי beyond meat/יחסי ציבור, דיפלומט

21% מהאוכלוסיה צורכים תחליפי בשר אחת לחודש

בימים אלה ניתן למצוא את מוצרי Beyond Meat בלמעלה מ-700 נקודות מכירה בישראל ביניהן רשתות שופרסל, יוחננוף, טיב-טעם, ויקטורי וחצי חינם, כמו גם ברשתות בתי מלון, מקומות אירועים מובילים, מסעדות שירות מהיר, כולל מוזס, BBB, Susu & Sons, בורגרס בר, בלאק, אילאנס, ביגה, קפה לנדוור וקפה גרג ומגוון רשתות טבע כגון ניצת הדובדבן, רשת בתי טבע אניס, בית טבע קסטל, ארץ בראשית, שקדיה ועוד'.

.

שיתופי פעולה מסחריים, מוצרי beyond meat משווקים במסעדות ורשתות מזון. יחסי ציבור, דיפלומט,
שיתופי פעולה מסחריים, מוצרי beyond meat משווקים במסעדות ורשתות מזון/יחסי ציבור, דיפלומט

במחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת רושניק עבור Beyond meat, בקרב 502 ישראלים עולה כי 21% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל בדגש על אקדמאים ונשים נוהגים לאכול תחליפי בשר אחת לחודש. 9% מהם - שהם כחצי מיליון ישראליים, אוכלים תחליפי בשר לפחות פעמיים בשבוע.

המספרים מעידים על סוג של מהפכה בתחום צריכת הבשר ומהיכן מגיע השינוי בהתנהגות הצרכנים? גם את זה בדקו בסקר החדש ומצאו כי בקרב מיליון הישראלים שהפחיתו את צריכת הבשר שלהם 12% עשו זאת בהשפעת בני הזוג, 8% בהשפעת הילדים ו-6% בהשפעת חבר קרוב.

נקניקיה פיקנטית על מצע פירה חלבי, אבי ביטון עם מוצרי beyond meat. יחסי ציבור, דיפלומט,
נקניקיה פיקנטית על מצע פירה חלבי, אבי ביטון עם מוצרי beyond meat - פשוט יותר "להפחית"/יחסי ציבור, דיפלומט

מוצרים חדשיםשנוספו למגוון הקיים

Beyond Meatballs - כדורי בשר מהצומח -מתובלות בתערובת משובחת של תבלינים איטלקיים ומוכנות לבישול. עשויות ממרכיבים מהצומח, כמו אפונה ואורז חום, ואינן מכילות מרכיבים מהונדסים גנטית, סויה או גלוטן. כל מוצרי Beyond Meat מספקים את העסיסיות, את הטעם המשובח ואת המרקם המאפיינים בשר שמקורו מן החי ובה בעת הם טובים יותר לכדור הארץ.

Beyond Sausage נקניקיה צמחית - הא הנקניקייה הצמחית הראשונה שנראית כמו, נצלית כמו ומענגת בדיוק כמו נקניקייה מסורתית. מעניקה טעם בשרי משובח ועסיסי של נקניקייה מסורתית, לצד הערך המוסף של הבשר מן הצומח.

טווח המחירים של הנקניקיות והמיטבולס עומד על: 37.90- 44.90 שקל.
לאחרונה, בשל ריבוי נקודות המכירה, ניתן להבחין בירידה משמעותית במחירים בשל התחרות בשוק.

נבחרת במוצרים שח beyond meat. מצגת דיפלומט, יח"צ,
נבחרת המוצרים של beyond meat/מצגת דיפלומט, יח"צ

מבוססים על חלבון אפונה

אודות Beyond Meat - מוצרי Beyond meat מבוססים על חלבון אפונה, עשירים מפרוטאין מהטבע, ללא סויה וגלוטן ואינם מהונדסים גנטית. מגוון מוצרי החברה מעבירים חוויה של בשר ונקניקיות בטעם, במרקם, בנראות ובשיטת ההכנה.

מוצרי Beyond meat מעניקים חוויה של צריכת מקור חלבון מהחי מבלי להידרש לשלם את המחיר הסביבתי, המוסרי והכלכלי של תעשיות אלה.

Beyond meat היא מחברות המזון הצומחות ביותר בארצות הברית שמציעה מגוון מוצרים תחליפיים מהפכניים מהצומח. מוצרי החברה שנוסדה בשנת 2009 נועדו להיות בעלי אותו טעם ומרקם כמו בשר.

כשמייצרים Beyond Burger מייצרים 90% פחות פליטת גזי חממה 46% פחות אנרגיה, 99% פחות שימוש במים ו-93% פחות בזבוז קרקע, בהשוואה לבורגר בקר אמריקאי סטנדרטי 80/20 במשקל 113 גרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully