וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחצוח חוויתי: Oral-B משיק מברשת שיניים חשמלית חדשנית

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 18:31

שש שנות מחקר ופיתוח במעבדות של המותג המוביל בתחום היגיינת הפה, הביאו לעולם את הטכנולוגיה החדשנית של Oral-B, המגדירה מחדש את חוויית צחצוח השיניים היומית. "זוהי חוויה חושית אמיתית, שתהפוך את הצחצוח מפעולה שצריכים לעשות, לפעולה שרוצים לעשות"

Oral-B, המותג המוביל בעולם בחדשנות בתחום צחצוח השיניים והיגיינת הפה, משיק בישראל את הטכנולוגיה המהפכנית ביותר שלו "מברשת השיניים החשמלית המתקדמת ביותר של המותג".

מברשת השיניים החשמלית, Oral-B iO היא הפיתוח האחרון והמתקדם ביותר בתחום הודות לטכנולוגיה הייחודית, המציעה מנוע מגנטי המבדל אותה מהטכנולוגיות הקיימות.

oral-b io, המברשת החשמלית החדשה של המותג, 1,200 שקל. יחסי ציבור,
oral-b io, המברשת החשמלית החדשה של המותג, 1,200 שקל/יחסי ציבור

"עידן חדש בחוויית הצחצוח"

סטיב בישופ, מנכ"ל שירותי בריאות ב'פרוקטר אנד גמבל' ציין כי "המברשת החדשה מציגה עידן חדש בחוויית הצחצוח. כתוצאה של שנים רבות שעבדנו על הפיתוח בעזרת המומחים הטובים ביותר בתחום היגניית הפה המברשת החדשה Oral-B iO יוצרת את האיזון הנכון בין יעילות וניסיון ומדמיינת מחדש כיצד מברשת שיניים פועלת, מנקה ומרגישה".

עוד הוסיף בישופ כי "הטכנולוגיה החדשנית היא חוויה חושית אמיתית, שמשתמשים ירגישו, ישמעו ויראו, ואשר תהפוך את פעולת צחצוח השיניים ממשהו שהם צריכים לעשות למשהו שהם באמת רוצים לעשות".

על הטכנולוגיה והפיתוח

1,800 צרכנים שהשתתפו במחקר ובפיתוח המברשת העידו כי חווית הצחצוח נעימה להם, הודות למנוע המגנטי המפיץ אנרגיה באופן שווה לקצות הזיפים ויוצר מיקרו ויברציות עדינות מהפכניות. כאשר סיבוב התנודה משולב עם מיקרו ויברציות, המברשת מחליקה שן אחר שן לחוויה חלקה ושקטה.

מברשת השיניים המתקדמת ביותר של המותג אורל-בי. יחסי ציבור,
מברשת השיניים המתקדמת ביותר של המותג אורל-בי/יחסי ציבור

חיישן חכם, סמיילי אינטראקטיבי ומטען מגנטי

ממשק המשתמש החדש, עוצב בהשראת 1,800 הצרכנים שהשתתפו במחקר והפיתוח והוא מעניק צחצוח חלק ומותאם אישית. המברשת החשמלית החדשה של המותג מציגה תכונות שהופכות את הצחצוח לחוויה:

תצוגה אינטראקטיבית - מאפשרת ניווט קל בתכונות המברשת והתאמה אישית: אימו'גי מסביר פנים כמו סמיילי פרצוץ עצוב ועוד בחירת מצבי צחצוח, הגדרות שפה ותזכורות להחלפת ראש המברשת.

חיישן לחץ חכם - מנחה את המשתמשים להפעיל לחץ ניקוי מיטבי על השיניים. הוא מזהיר מפני לחץ יתר בעזרת נורה אדומה ומציין באור ירוק מתי המשתמשים מפעילים את לחץ הניקוי האופטימלי.

מטען מגנטי - מספק טעינה מלאה תוך עד שלוש שעות בלבד. תצוגת המברשת מספקת מחוון עוצמת סוללה קל לקריאה.

אפליקציית Oral-B החדשה - מספקת גרפיקה תלת ממדית וטכנולוגיית זיהוי צחצוח עם בינה מלאכותית, המזהה את כל האזורים בפה ומנחה את המשתמשים להשלמת 100 אחוז משטח הצחצוח.

טיימר חזותי - מספק הנחיות מותאמות אישית למשתמשים במטרה להגיע לניקיון הטוב ביותר שלהם עד כה. הטיימר עוקב אחר משך הצחצוח, כך שהמשתמשים יודעים מתי הם צחצחו בהתאם להמלצות רופאי השיניים.

oral-b io, מברשת השיניים בטכנולוגיה החדשנית של אורל בי. יחסי ציבור,
oral-b io, מברשת השיניים בטכנולוגיה החדשנית של אורל בי/יחסי ציבור

משתמשי Oral-B iO™ דיווחו על:

100% הסרת אבנית - לאחר 8 שבועות.

100% חניכיים בריאות - לאחר שבוע אחד.

פי שישה הסרת אבנית לאורך קו החניכיים.

83% מהחולים עם חניכיים נפוחות עברו לחניכיים בריאות - תוך שמונה שבועות.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,200 שקל לפני מבצעים, ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully