וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת הדוחות הטובים: השיא של קסטרו

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 12:06

קבוצת קסטרו-הודיס מציגה תוצאות שיא ברבעון השני ובמחצית הראשונה לשנת 2021 עם שיפור בפרמטרים התפעוליים. החברה מציגה רווח נקי שמסתכם בכ-50 מיליון שקל. המנכ"ל רון רוטר: "הרווח המצטבר במחצית 2021, יותר מכל שנה שלמה אחרת בעברה של החברה"

קבוצת קסטרו-הודיס מפרסמת היום את הדוחות הכספיים שלה לרבעון השני של 2021. החברה מציגה תוצאות שיא ברבעון השני ובמחצית הראשונה לשנת 2021 עם שיפור בפרמטרים התפעוליים. בדומה לחברות ציבוריות נוספות שמפרסמות בעת האחרונה את הדוחות לרבעון השני, גם קסטרו-הודיס נהנתה משחרור המשק מהגבלות הקורונה ומציגה נתונים מצויינים לרבעון האמור.

הכנסות הקבוצה ברבעון השני של שנת 2021 זינקו בכ- 56% לכ-439 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-281 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה עברה לרווח תפעולי של כ- 108.5 מיליון שקל במחצית הראשונה של שנת 2021 לעומת הפסד של 24 מיליון שקל.

החברה מציגה שיא לרבעון ברווח הנקי המסתכם בכ-50 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-33 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המצטבר של החברה הסתכם בכ-65 מיליון שקל במחצית הראשונה של שנת 2021 - שיא של כל הזמנים.

סך המזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת ברבעון השני של שנת 2021, עלה לכ-123 מיליון שקל בהשוואה למזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת בסך של כ-99.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

נכון למועד פרסום הדוח מונה רשת חנויות הקבוצה 374 חנויות ודוכנים בישראל, כמו גם 21 חנויות ודוכנים בחו"ל.

רון רוטר מנכ"ל קסטרו. אביב חופי,
רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס. חוגג את הדוחות המוצלחים ומשיק גם את רשת חנויות CASTRO HOME/אביב חופי

"המשך המגמה החיובית"

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו גאים לסיים את הרבעון השני לשנת 2021, עם שיפור בכל המדדים התפעוליים, עם רווח נקי של 50 מיליון שקל לרבעון השני ורווח מצטבר של 65 מילון שקל בחציון הראשון, יותר מכל שנה שלמה אחרת בעברה של החברה. תוצאות המעידות על המשך המגמה החיובית של הקבוצה. זאת לצד תזרים מזומנים יציב ואיתן.

אנו מציגים ברבעון זה קפיצה חיובית ביחס הון למאזן לשיעור של 57% וצמיחה משמעותית במגזר ההלבשה. כן אנו ממשיכים בפיתוח מותג האופנה "אורבניקה" עם השקת חנות דגל חדשה בקניון הגדול בפתח תקווה אשר נפתחה אתמול.

כמו כן, קבוצת קסטרו הודיס הוסיפה לשורותיה שחקנים חדשים ומשמעותיים עם צירופם של המותגים האהובים Adidas ורשת בייבי סטאר, המצטרפים כשותפים לתו הקניה של הקבוצה המשווק לשוק המוסדי.

תוצאות אלה הן תוצאה ישירה של הבשלת האסטרטגיה של קבוצת קסטרו הודיס, והמשך הפעילות של מותגי הקבוצה להתרחבות וצמיחה".

רוטר הוסיף: "בימים אלה אנו עומדים ערב השקת רשת חנויות החדשה של CASTRO HOME - רשת כלי הבית והלייף סטייל מבית קסטרו.

רשת החנויות תחת המותג החדש CASTRO HOME מצטרפת ומשלימה את תמהיל המותגים החזקים של הקבוצה הממוקמים כולם בפריסה ארצית, וכן לכל אחד מהם אתר איקום מהמתקדמים בעולם, כאשר מותג האופנה קסטרו נחשב באחד מהאתרים המובילים בישראל, ומציב את הקבוצה כאחת השחקניות המרכזיות בשוק מכירות האונליין בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully